Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere bør få øynene opp!

 

Med en gang det butter imot så skriker dere om at noen må ut, hvis det er noen som kan snu dette så er det SAF.

 

Grunnen til at United sliter nå er skader, boro har ingen skader. Å en stall som er sterkt undervurdert, vil faktisk si den er bedre enn LFC sin.

 

Å sparke treneren med en gang det butter imot er noe United ikke har for vane å gjøre. Og tror dere ikke United kommer tilbake ? Sier bare Rossi, Rooney, Ronaldo, Flecther, Pique, vi har spillere som nok kommer til og slå ut. United er i et generasjonskifte, derfor er vi også veldig sårbare når rutinen blir skadet. Gaz, Keane og Giggs er de mest rutinerte på laget, å alle er ute.

 

Nei la Alex sitte ved roret til vi har gjenvunnet ligaen, ellers ender vi som leeds.

Lenke til kommentar

Kanskje det, men kom igjen. Sittet i snart 19 år, trur det hadde vært sunt med

forandring uansett. Generasjonskifte ja, kanskje det burde gjelde manager og?

 

Kampen mot boro var dårlig frå keeper til angrip. Midtbanen bekymrer meg sterkt, Scholes er over-the-top, Smith er ikkje god nok og Fletch burde spelt på reservelaget!

Lenke til kommentar

Dette kan ha vært så tragisk som bare det, men vi bytter IKKE ut SAF midt i sesongen, det blir for dumt.

 

Vi kan ikke forvente at vi skal være der oppe for alltid. Et generasjonsskifte tar tid, og gjør oss sårbare, slik som Hyrlen skriver. Nå er det Chelseas tur til å være de suverene i noen sesonger, innse det...

Men det er synd hvis Chelsea skal bli Englands svar på Rosenborg, noe jeg for all del ikke håper skjer. (LarsP er vel ikke heeelt enig)

 

Ting vil, før eller siden løse seg.

Lenke til kommentar
Dere bør få øynene opp!

 

Med en gang det butter imot så skriker dere om at noen må ut, hvis det er noen som kan snu dette så er det SAF.

 

Grunnen til at United sliter nå er skader, boro har ingen skader. Å en stall som er sterkt undervurdert, vil faktisk si den er bedre enn LFC sin.

 

Å sparke treneren med en gang det butter imot er noe United ikke har for vane å gjøre. Og tror dere ikke United kommer tilbake ? Sier bare Rossi, Rooney, Ronaldo, Flecther, Pique, vi har spillere som nok kommer til og slå ut.  United er i et generasjonskifte, derfor er vi også veldig sårbare når rutinen blir skadet. Gaz, Keane og Giggs er de mest rutinerte på laget, å alle er ute.

 

Nei la Alex sitte ved roret til vi har gjenvunnet ligaen, ellers ender vi som leeds.

5083099[/snapback]

Tror det er en del som har ønsket at Fergie skal ta hatten å gå mens han kan holde hode hevet. I de siste årene har han gjort mye rare vurdering spør de meg (er riktig nok ikke utd fan).

* Robben gikk til Chealsea pga oppførselen til Utd og Fergie anngående salget av Van Nistelrooy

* Paris St.G solgte Ronaldinhio til Barca pga avtalen som ble tilbydd var tak it or leave it, der og da. Barca tilbydd fint litt mer en Utd, med muligheter for endringer

* Essien ble i Lyon fordi Fergie nektet å ha ham i stallen, ville låne ham vekk til Anderlecht konsekvent

* Og salget av Beckham viste seg å være veldig vellykket, FOR ALL DEL!

 

Klubben bestemmer en del, men Fergie har ekstrem innflytelse, om ikke mesteparten av makta når det gjelder kjøp og salg. De har riktig nok fått Rooney og C.Ronaldo men Utd har tapt seg over tid....

 

Husker ikke alle artiklene og hvor jeg fant de, men hvis noen tviler så skal jeg alltids finne no

Lenke til kommentar
Tror det er en del som har ønsket at Fergie skal ta hatten å gå mens han kan holde hode hevet. I de siste årene har han gjort mye rare vurdering spør de meg (er riktig nok ikke utd fan).

Greit, han skulle muligens ha sluttet for 3 år siden. Men nå kan han ikke gjøre det.

Å de som mener det bør prøve og se på f.eks Real Madrid, hvor ender de med sine konstante skifte av trener? Eller B-dortmund, hvor mye har de vunnet siden 97? Eller ta Tottenham? United er kanskje ikke så suveren lenger, men hadde dere virkelig trodd at vi skulle holde ut i 20år på toppen helt alene?

* Robben gikk til Chealsea pga oppførselen til Utd og Fergie anngående salget av Van Nistelrooy

Feil, fordi at Chelsea var villig til og legge mer penger på bordet.

* Paris St.G solgte Ronaldinhio til Barca pga avtalen som ble tilbydd var tak it or leave it, der og da. Barca tilbydd fint litt mer en Utd, med muligheter for endringer
Den "take it or leave it" kom etter flere måneder med forhandlinger.

Å jeg skjønner godt at den kom.

* Essien ble i Lyon fordi Fergie nektet å ha ham i stallen, ville låne ham vekk til Anderlecht konsekvent

Enig i den. Feil vurdering av Alex.

* Og salget av Beckham viste seg å være veldig vellykket, FOR ALL DEL!

Vel gi meg heller Ronaldo. For 480millioner+ er jeg glad de solgte han, selv om de kunne valgt et bedre tidspunkt.

Klubben bestemmer en del, men Fergie har ekstrem innflytelse, om ikke mesteparten av makta når det gjelder kjøp og salg. De har riktig nok fått Rooney og C.Ronaldo men Utd har tapt seg over tid....
Peter Kenyon aka "always a red" har skyld i to av disse.

 

At de har tapt seg, vel Rossi, Rooney, Nistelrooy, Ferdinand, Park og Ronaldo sier meg noe annet.

 

Greit noen spillere har ikke slått ut, men hvor mange har slått ut i chelsea av de som er kjøpt inn? Andelen på feilkjøp er "litt" større der.

Lenke til kommentar

Lille-Manu 1-0

 

Veit ikke om jeg skal le eller grine.....

 

@gaute/NeO^^: Jo, kanskje Fergie bør gå snart... Idag starta han med Brown og Fletch...

 

Brown er en elendig spiller, som ikke har noen ting på uniteds førstelag å gjøre... Da ser jeg heller at en spiller som Pique får prøve seg...

Og nå har Fletcher starta samtlige kamper denne sesongen... En gang for alle: Fletcher SUGER!! Han kan ikke starte til fordel for Park...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...