Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det City i morgen. Gleder meg som en unge!

Avisene har de siste dagene fokusert på hvordan City ikke har tatt en seier på Old Trafford på 31 år, noe jeg mener er bortkastet tid å diskutere.

Kanskje er det et lite moralsk overtak, men de City-spillerne som starter i morgen vil uansett være heltente fra første fløyteblås.

Noe vi godt kan fokusere på er at vi har fått den beste sesongåpningen noensinne under Fergusons ledelse, og vi har ikke sluppet inn mål. Dette er faktorene som er viktige i morgen, og jeg føler meg sikker på at vi vil utnytte dem.

City har åpnet bra, javel, men mot hvilke lag? Jo, West Brom.(0-0), Sunderland(2-1), Birmingham(2-1) og Portsmouth(2-1 der også ja).

Vi har allerede bevist at vi presterer godt mot de gode/middels gode og vil fortsette med dette i morgen.

 

Tips: 3-0

 

Håper forøvrig at C.Ronaldo kommer seg fort fra det sjokket det var å miste sin far, og at han snart briljerer for oss igjen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke. Tenker mer på resultatet. Hater 1-0 kamper. Har sett Manchester kaste bort for mange slike tidligere. Derfor håper jeg at vi skal få se angrepsfotball som fører til mer en ett mål for vår del.

I tillegg kan målforskjell bli VELDIG viktig i år...

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar

Med den formen United har vist i de første kampene denne sesongen, er jeg rimelig sikker på at vi tar vår fjerde strake seier! Om vi klarer å holde nullen ennå en match, ser jeg ikke på som urimelig! Vi har et forsvar som virker meget godt samspilt og en målvakt i ypperste klasse! Meget solide defensivt!

 

Offensivt er vi også ganske bra! Ronaldo spiller selvsagt ikke, men dette får vi ikke gjort noe med. Jeg er sikker på at vi har andre spillere som kan gjøre jobben like bra. Personlig håper jeg Park starter, gjør han det tror jeg hans første PL-scoring kommer i dag! Rooney og Ruud vet alle hva står for, trenger ikke si mer om de!

 

Gleder meg veldig!

 

Come on, United!

Lenke til kommentar

Kan tenke meg det blir denne:

 

------------------- van der Sar -------------------

-- O'Shea -- Ferdinand -- Silvestre -- Gabby --

---------------------- Keane -----------------------

------------ Fletcher ------ Scholes --------------

---- Rooney ------------------------ Giggs -------

--------------------Van the Man--------------------

 

Men jeg håper at Park går inn og tar plassen til Fletch! Muligens Keano blir spart mtp. CL eller Liverpool neste helg, hvorpå enten Park eller Smitty tar den plassen...

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Vel 1-1 mot City var et regelrett ran. City spilt feigt og absolutt ikke i den ånd som de har gjort tidligere år. Men 10 poeng av 12 mulige kan jeg leve med, bare de slår LFC neste helg så er jeg fornøyd med starten på sesongen.

 

Chelsea har enda møtt mye veldig svak motstand bortsett fra Tottenham og Arsenal da, å i de kampene avgjorde flaks å litt dommeravgjørelser. Så de virker enda ikke like sterke som ifjor, men vi får se når storkampene kommer. Om to helger møter de LFC, håper Benitez klarer og gjennomskue Chelsea til da...

Lenke til kommentar
Hva synes folk om Rooneys opptreden da? Er enig i det som blir sagt i media: det første kortet var uheldig, men det andre var helt unødvendig...

Jeg liker Keane, jeg likte Keane før når han fikk mange røde og gule også. Jeg liker Rooney, at han er hissig og en bråkmaker hjelper han bare på banen. Har mine tvil om at han hadde vært der han er idag uten et slikt lyne...

 

For all del kortet var idiotisk, men slikt skjer. Jeg er bare glad han ikke slo til eller skubbet dommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...