Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LarsP: Ikke ofte man finner objektive Chelsea-fan, det skal du ha skryt for! Moro å diskutere med folk som har litt peiling på fotball! Av den grunn burde du sjekke ut dette forumet, tror ikke du ville blitt skuffet.

 

Ronaldo har utviklet seg ganske mye på det å lære seg å slippe ballen i det rette tidspunktet, men har fremdeles en god del ting å lære. Den første sesongen hans var dette helt klart hans store svakhet som spiller. Heldigvis har han blitt bedre på dette.. Som sagt, han har et stykke å gå når det gjelder dette punktet.

 

Park ja... Dette kjøpet tror jeg fort kan vise seg å bli gull verdt for SAF og alle oss Unitedfans! Gi mannen litt tid til å venne seg til den engelske spillestilen, så er jeg ganske sikker på at vi får se en meget sprudlende flankespiller for United! Det han har vist allerede, har imponert meg! Ikke bare er han "tofotet", har bra fintereportoar (slik det skrives...?), men han er et arbeidsgjern uten like, på lik linje med Keano og Smitty! Kan fort vise seg å bli et av sesongens beste kjøp!

 

Tre ligamatcher, full pott, null baklengs! Dette mener jeg vår sisteskanse - Edvin van der Sar har mye av æren for! Han har det lille ekstra som Howard mangler, det vil si - den meget viktige rutinen, pluss stabiliteten.. Det at United har hentet van der Sar tror jeg fort kan vise seg å bli meget utslagsgivende i forhold til antall titler United skal kjempe om denne sesongen, og i årene som kommer. Riktignok har hollenderen et par år mer enn noen annen spiller i Uniteddrakta, men hva gjør så det for en målvakt? Dette tror jeg også gagner Howard! Forhåpentligvis vil han dra stor nytte av rutninen til van der Sar, og utvikle seg enda mer - til en klassemålvakt! Finner han tilbake til formen han hadde i sin første Unitedsesong, ja - da kan vi begynne å snakke om Schmeichel-avtaker!

Lenke til kommentar
LarsP: Ikke ofte man finner objektive Chelsea-fan, det skal du ha skryt for! Moro å diskutere med folk som har litt peiling på fotball!

*host* Da tror jeg du har vært uheldig med hvem du har pratet med. Godt mulig du har møtt de som fant ut at Chelsea var kule etter at en viss russer gjorde et par innkjøp. :shrug:

 

Er forresten enig i det du sier om Van der Saar, han har rutine, gode reflekser og ikke minst enorm rekkevidde. Om Manchester skal ha noen ambisjoner om å gjøre det stort i PL/CL så må de ha en god målvakt. Det hadde de ikke i fjor, nå derimot har de en reell sjanse til å gå hele veien i begge turneringene.

 

Til slutt: Tror du bør møte en viss kamerat av meg. Han har vært Wolves-fanatiker i over 40 år og har vært i en rekke aviser grunnet sin forkjærlighet til Wolverhampton. Han blir kalt "Store-Ulv" blant venner. HAN har peiling han. ;)

Lenke til kommentar
*host* Da tror jeg du har vært uheldig med hvem du har pratet med. Godt mulig du har møtt de som fant ut at Chelsea var kule etter at en viss russer gjorde et par innkjøp. :shrug:

Akkurat det jeg har gjort, hehe... :) Har nok som du sier, vært litt uheldig.. Uansett er det kult å diskutere med folk som har litt peil!

 

van der Sar ja, helt klart av det kaliberet United trenger, det vil si; en hver PL-klubb - utenom Chelsea, hadde hatt bruk for ham. Så ja, jeg er fornøyd med valget av målvakt enn så lenge! :)

Lenke til kommentar
Ja, de har nok PL's fjerde beste keeper.

 

#1 Petr Cech (Chelsea)

#2 Brad Friedel (Blackburn)

#3 David James (Manchester City)

#4 Edwin Van Der Saar (Man Utd)

Ehh, han er nok bedre enn James, det vil jeg nok påstå! Nevnte James er altfor ustabil i forhold til van der Sar!

 

Men ellers er jeg delvis enig, hvertfall med plass #1...

Lenke til kommentar

Cech er fantastisk(muligens best i verden), ingen tvil om det.

Brad Friedel sørget nesten alene for at Blackburn holdt plassen i fjor.

David James er rett og slett sinnsyk inne på streken. Om du så uavgjortkampen mellom Chelsea og City forhenværende sesong så skjønner du hva jeg mener. Det er det verste(i positiv forstand) jeg noensinne har sett.

Lenke til kommentar
Cech er fantastisk(muligens best i verden), ingen tvil om det.

Brad Friedel sørget nesten alene for at Blackburn holdt plassen i fjor.

David James er rett og slett sinnsyk inne på streken. Om du så uavgjortkampen mellom Chelsea og City forhenværende sesong så skjønner du hva jeg mener. Det er det verste(i positiv forstand) jeg noensinne har sett.

Enig at Cech er i en klasse for seg, ikke noe å si på en gang.. På lik linje med Buffon.

Når det gjelder Friedel, har han også bevist gang på gang at han er uhyre viktig for Blackburn, og har hatt utrolig mange bra kamper for de!

Når det gjelder James, er jeg derimot sterkt uenig! Han har - slik jeg ser det, vist for ugjevne prestasjoner.. Greit nok at han hadde en sinnsvak match mot Chelsea, men...? Hvor mange ganger har han ikke tabbet seg ut?

Jeg klarer ikke finne på langt nær like mange tabber som van der Sar har gjort. Mener at sistnevnte er hvertfall ett hakk bedre enn James..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...