Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Erik Soler er en sopp. Jeg taklet ikke at han rakker ned på stallen til united idag, eller benken var det vel han rakket mest ned på. Vel vi har 9 mann ute! ikke et lag i verden har så mange gode spillere at det ikke merkes.

 

Soler har alltid sett seg blind på fikse hælspark og latterlige gjennombruddspasninger som "kunne" blitt noe. Er jo derfor han elsker spansk fotball og Serie A. Han dømte jo United nord og ned i 98/99 sesongen både mot Barca, inter og juve. Men etter kampen var plutselig United best i europa, "når de spiller sånn". De var best i europa, uten noe som helst tvil. Ikke bare "når de spiller sånn" som soler er så glad i å si.

 

Nei gi meg Arne scheie, drillo, thorsvedt ja egentlig hva som helst bortsett fra denne sleske pr-kåte klysa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Erik Soler er en sopp. Jeg taklet ikke at han rakker ned på stallen til united idag, eller benken var det vel han rakket mest ned på. Vel vi har 9 mann ute! ikke et lag i verden har så mange gode spillere at det ikke merkes.

Akkurat det samme satt jeg og tenkte på! Jeg fatter ikke hva han har å gjøre i studio! Han har rett og slett ikke peiling på United, det beviste han ved flere anledninger i går!

Det å si at United ikke holder mål lengre? Hvor får han det fra? Har han ikke fått med seg at vi har usannsynlig mange skader? Keano, Neville, Heinze, Saha, Solskjær og Brown er alle meget gode spillere, så det sier seg selv at dette vil merkes!

Lenke til kommentar
*snip*

Kommer det fra han som liker Totti, fotballens kanskje største søppelspiller.

Meget godt poeng, LarsP! Skulle til å skrive akkurat det samme selv! Støttes!

Vel, nå håper jeg for mine egne lattermusklers skyld at du ikke sammenlignet Totti med Rooney. Rooney har ikke vist seg fram godt nok, har hatt ett par stjernetreff på Everton og vips, så fikk ikke Ferguson ham også.

 

Jeg respekterer ikke mennesker som går til MU, Real eller Chelsea. Totti betyr så meget mer for fotballen en Rooney. Totti har i hvertfall masse motgang av sportslige grunner. Han spille godt, og blir godt passet på. Hvis en stygg wannabe-italienesk danske kaller mora di stygg en hel kamp og stadig sparker deg en hel kamp og bruker alle Marco Materazzis 45455566574858 skitne triks så vil jeg si at jeg hadde ikke brukt verken nerver eller muskler for forhindre at en spyttekladd på størrelse med Danmark fant veien til trynet hans.

 

Jeg vil også si at disrespekt for dommeren, ja det holder selv Totti seg for god til.

Og jeg hadde gjerne betalt f.eks Nelson Mandela til å holde en preken for Rooney fordi han må bli mer ydmyk. Akkurat der har han noe å lære av Totti og resten av den katolske verden. Jeg vil gå så langt som å si at hvis Rooney ikke skjerper seg vil han ende opp som en skattesnylter uten penger fordi hans strippebestemor stjal dem fra ham.

 

Da skal jeg sitte og le ham opp i trynet slik som jeg gjorde til Shevchenko da han skjøt den dårligste straffen i fotballhistorien mot Liverpool.

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg vet ikke hva jeg skal si...

 

Totti ydmyk? :!:

 

Å at du unnskylder Totti for at han spyttet på en motspiller fatter jeg ikke. Mannen er den mest usympatiske personen jeg har sett på en fotballbane siden Vinnie Jones, forskjellen er bare at Vinnie var hard men fair. Totti er rett å slett bare en klyse.

 

 

Jeg respekterer ikke mennesker som går til MU, Real eller Chelsea.

Hvorfor? :roll:

Totti betyr så meget mer for fotballen en Rooney.
Jeg vil også si at disrespekt for dommeren, ja det holder selv Totti seg for god til.

2x Bullshit.

Jeg vil gå så langt som å si at hvis Rooney ikke skjerper seg vil han ende opp som en skattesnylter uten penger fordi hans strippebestemor stjal dem fra ham.

Å akkurat............. der mistet jeg respekten for deg.
Lenke til kommentar

Han ble ikke dømt, ergo han er uskyldig. Du kan ikke motbevise at det var ett uhell.

 

Han er meget sympatisk, UNICEF ambassadør, den fotballspilleren i Italia som gir mest penger til vanskelighetsstilte. Han alene fikk en italiensk reporter som var gissel løs uten bruk av penger.

 

Det første han gjorde etter spytteskandalen var å gå til Madonnas tempel og be om tilgivelse.

Walter Samuel gjorde det samme som Totti, men siden halve europa er sure på Totti av en eller annen grunn (ikke usportslighetene) gjorde at alle er imot ham nå. Samuel merker sikkert ingen motgang pga han spyttekladd.

 

Ikke prøv med noe flere, for det ovennevnte er godt dokumentert.

 

Så til det sportslige: Totti er helt klart en mye bedre og mer komplett fotballspiller enn Rooney. Han har klart flere ting, og betyr mer for klubben sin enn Rooney betyr for sin klubb og sine medgangssupportere.

 

Når har Totti disrespekt for dommeren? Støtt dine utsagn vær så snill.

Usporstsligheter mot spillere har ingenting med dommeren å gjøre.

Totti innrømte med en gang hva han hadde gjort i motsetning til Samuel.

Rooney har også fra før av lovet å holde seg psykisk i kamper og ikke miste hodet. Mange dommere innrømmer at Totti er en ærlig person som vet når det blir blåst frispark og krangler ikke om det.

 

At Totti har møtt motgang i fotballverden er sikkert, ta bare f.eks da han fikk rødt kort i VM 2002 for filming selv om det egentlig var en spiller som taklet ham. Han reiste seg fort opp og prøvde å nå igjen ballen, for vise dommeren at han ikke filmet men fikk kort for det. Han strakte ikke hendene i været og ba om straffe.

 

 

 

Men dette er vel hva fotballen dreier seg om. Diskusjoner så fortsett med denne tråden

 

 

 

Edit: Så mens jeg har sjansen: Det heter hoppet, ikke hoppte

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Det første han gjorde etter spytteskandalen var å gå til Madonnas tempel og be om tilgivelse.

 

Hjelper fint lite, han spyttet fortsatt på en motspiller i frustrasjon over at han selv spilte en forferdelig kamp. Sier mye om han som person. At han ble taklet hardt er ingen unnskyldning.

 

Så til det sportslige: Totti er helt klart en mye bedre og mer komplett fotballspiller enn Rooney. Han har klart flere ting, og betyr mer for klubben sin enn Rooney betyr for sin klubb og sine medgangssupportere.

Rooney er knapt nok 20. Medgangssupportere, vel united har hatt full stadion siden 1992 og helt fram til siste kamp hjemme. De har ikke vunnet ligaen på 2 år, men sjokk de har fortsatt full stadion. Ærlig talt, kaller du alle supportere som holder med lag som har vunnet noe de siste fem årene for dette?

 

Mange dommere innrømmer at Totti er en ærlig person som vet når det blir blåst frispark og krangler ikke om det.

Den der vil jeg ha dokumentert.

At Totti har møtt motgang i fotballverden er sikkert, ta bare f.eks da han fikk rødt kort i VM 2002 for filming selv om det egentlig var en spiller som taklet ham. Han reiste seg fort opp og prøvde å nå igjen ballen, for vise dommeren at han ikke filmet men fikk kort for det. Han strakte ikke hendene i været og ba om straffe.

Men hvis han ble taklet ureglementert, hvorfor ble han ikke liggende? Som 99,9% av alle italienske spillere ville gjort.

Lenke til kommentar

Hjelper fint lite, han spyttet fortsatt på en motspiller i frustrasjon over at han selv spilte en forferdelig kamp. Sier

Rooney er knapt nok 20. Medgangssupportere, vel united har hatt full stadion siden 1992 og helt fram til siste kamp hjemme. De har ikke vunnet ligaen på 2 år, men sjokk de har fortsatt full stadion. Ærlig talt, kaller du alle supportere som holder med lag som har vunnet noe de siste fem årene for dette?

 

 

Hvorfor ble han ikke liggende? Som 99,9% av alle italienske spillere ville gjort.

 

 

Nå snakker jeg om andre supportere fra andre land. Mange jeg kjenner kaller seg MANU fans så kan de jo ikke nevne hvilken angrepsspiller fra Leeds de fikk for ett par år siden f.eks?

 

Roma har ikke vunnet en pokal på 5 år. Likevel har de flere supportere nå enn noen gang før.

 

 

Eh fordi det var i ekstraomganger og han hadde en gylden mulighet? 99,9% av alle måljægere ville gjort det samme?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og til ptv- han ble stadig ikke dømt. I en rettsal ville det ikke gjort noe om hva han sier. Den so forsvarer seg trenger ikke si noen ting. De som anklager må bevise ting, ikke den tiltalte.

Lenke til kommentar
Nå snakker jeg om andre supportere fra andre land. 

Vel du er fra Norge?

Mange jeg kjenner kaller seg MANU fans så kan de jo ikke nevne hvilken angrepsspiller fra Leeds de fikk for ett par år siden f.eks?

ikke alle er så inne på tranferhistorien til United, å det var ikke i leeds Cantona skapte historie. Det er det Cantona gjorde i Unitedtrøya som er vesentlig.

 

Eh fordi det var i ekstraomganger og han hadde en gylden mulighet? 99,9% av alle måljægere ville gjort det samme?

jeg mener fortsatt at han filmet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Vel, nei jeg er fra island og bor der. Om de har fulle tribuner har ingen ting med norske supportere. Jeg tør påstå at det er mange nordmenn, spesielt barn og ungdom som er medgangssupportere

 

Alan Smith

 

Og jeg har lastet ned situasjonen og ser det gang på gang at dommeren tok feil. Dommeren soner faktisk for øyeblikket en karantene fra dømming i 16 måneder etter å ha dømt en cupfinale i hjemlandet Ecuador. Laget fra byen han prøvde å bli borgemester i lå under 0-1 Han lot spillet gå i 12 minutter etter å ha lagt til 2. Dermed klarte hans lag å score to ganger.

Byran Moreno, grrrrr

 

leif med liten l

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Og til ptv- han ble stadig ikke dømt. I en rettsal ville det ikke gjort noe om hva han sier. Den so forsvarer seg trenger ikke si noen ting. De som anklager må bevise ting, ikke den tiltalte.

Han vart kanskje ikkje dømd, men det gjer han ikkje uskyldig. Det er akkurat slike ting som gjer han til ein idiot, og det er derfor så mange mislikar han. Om han vart dømd eller ikkje er irrelevant i denne sammenhengen. Usportsleg, unødvendig og idiotisk var det uansett.

Lenke til kommentar
Han ble ikke dømt, ergo han er uskyldig. Du kan ikke motbevise at det var ett uhell.

Og hvorfor ble ikke Totti dømt? Fordi han fikk et gult kort av dommeren. Heldigste gule kortet en fotballspiller noen gang har fått.

 

Og wow, jeg skrev hoppte (kommer fra min dialekt) og ikke hoppet. Iiik, jeg skammer meg.

Lenke til kommentar

Til "Jeg_ruler"

 

Jeg er tydeligvis ikke den eneste som har mista respekten for deg, nei....

Men vi får bare ønske deg god bedring, og håpe det går seg til etterhvert....

 

Og ang. dette med Totti og Rooney:

Totti er født 27.9.76

Rooney er født 24.10.85...

Totti har akkurat fylt 29, mens Rooney enda ikke har fylt 20... Så hvis du mener at Totti er mer ydmyk osv.. enn Rooney, kan vi jo se hva Rooney har lært om drøye 9 år... Det har jo litt med erfaring å gjøre og... Totti har vært en dritt i maaange fler år enn Rooney (ikke at jeg mener at han er en dritt, men han har temperament, noe som kan være både positivt og negativt). Han er en bedre fotballspiller enn Totti idag, og vil være det om 9 år også..

 

Period!

Lenke til kommentar

Du er syk. Jeg har aldri mott ett mer forhandsdommende menneske enn deg. Hvis du mener Rooney er bedre enn Totti saa har du gaatt glipp av noe.

 

 

 

Og det med skrivefeilen..ikke vaer sur fordi jeg paapekte det. Paa forumet har det vaert paalitelig og en god ting aa paapeke skrivefeil, og aldri vaert et tegn paa at en misliker en eller disrespekt. Det var bare en paapekelse. Sa ikke ta denne diskusjonen paa liv og dod og hate meg mange aar etter. Mye av det jeg skriver er godt dokumentert og det kan dere ikke slaa. Saa ikke ta dette saa skelig alvorlig at dere begynner aa hate meg for det.

Lenke til kommentar

Vær så snill å finn en annen plass for akkurat denne diskusjonen. Den er dødfødt i og med at ingen av partene kommer til å gi seg på sine standpunkt.

 

Vil forøvrig bare gratulere United med angrepspill slik det skal være i helga...

Forsvaret er for øyeblikket så som så, men vi har jo en rimelig uvant skadesitausjon. Faktisk så synes jeg at reservebackene har gjort en ganske bra jobb med tanke på at noen av dem er 3. eller 4.-valg.

Det var også veldig godt å se Park briljere med geniale pasninger. Visste han hadde det i seg, og når det først fikk vise seg i all sin prakt kunne det knapt blitt utført bedre...

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...