Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg iaffal prøver å si, er at med de skadene ManU har nå, så har vi ikke en dugandes midtbane. Å klandre SAF for dette, blir dumt. Selvsagt har han også gjort feil (som alle andre managere), men jeg har stor tro på at ManU kommer sterkere tilbake når Neville, Keane, Scholes, Giggs, Heinze osv kommer tilbake. Det vil si når Fletcher og han n00ben Bardsley blir bytta ut igjen.

 

Daniel :)

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* Robben gikk til Chealsea pga oppførselen til Utd og Fergie anngående salget av Van Nistelrooy

 

Feil, fordi at Chelsea var villig til og legge mer penger på bordet.

 

Er vel ikke helt enig i den delen der, det stemmer vel at PSV ikke likte hvordan United ordnet med dealen til Nistelrooy. Så langt så godt. Var også hovedgrunnen for at Robben gikk Til Chelsea, men her kommer da det som jeg synes er hysterisk morsomt. Bak begge avtalene så er det en mann som står Peter Kenyon, det var vel han som gjorde at PSV ikke ville selge til United og tre år senere så ligger han i senga til Chelsea og gjør handelen der. Det lukter dritt av hele mannen for å si det sånn.

Par eksempler til, salget av Veron til Chelsea. United kjøpte vel Veron for 340 mill eller noe i den duren, blir så solgt til Chelsea for 150 mill. Damien Duff går ikke til United grunnet lave bud fra United sin side og i bakgrunnen lurer Kenyon. Og hva skjer da, noen månder sendere så er han sjef i Chelsea. Og Duff blir solgt til Chelsea for en sum som United helt sikker ikke hadde hatt problemer med å legge på bordet. :hmm: Flere som synes det lukter møkk...

 

Og til kampen mot lille eller begge kampene for den del. Hvor i helvete har det blitt av angrepsspillet til United er jo helt borte. Og hvorfor starte med Kieran Richardson når han har en spiller som Ji-Sung Park på benken som er MYE bedre?

Men nok en gang så er det skader på viktige spillere som ødelegger for United, og det største tapet denne sesonge er helt klart Gabriel Heinze og til dels Gary Neville vi mister mye i angrepet når de ikke er der.

Og etter at Quirós klarte å overtale Ferguson til å prøve 4-3-3 denne sesongen så har spillet stokket seg. Nå må de komme seg tilbake til 4-4-2 den gode gamle stilen som har ført så mye moro med seg. Nistelrooy er en MYE bedre spiss hvis han har en mann til i angrep. Bare se den sesongen han og Solkjær spilte spilte sammen på topp så og si hele sesongen, var det nesten 70 mål de gjorde til sammen. Mannen må få støtte, gutta må komme rundt på sidene med overlapper fra backene noe som Heinze og Neville er veldig gode på. Spille med Ronaldo og Giggs/Park på hver sin side. Og bruke Rooney og Nistelrooy hvor de er best FORAN mål...

Lenke til kommentar

Tre ord: Ole Gunnar Solskjær ;)

 

Men seriøst, til deg LarsP. Hvis du regner meg under delen "dårlig" supporter blir jeg skuffet. Akkurat slik som jeg er skuffet over Manchester United nå.

I går virket alt bare helt, totalt planløst, og når dette er n'te kampen denne sesongen hvor det skjer, må det være lov til å vise sin skuffelse.

Noe jeg håper vil skje under denne perioden er at vi kan kvitte oss med den gjengen av fans som henger igjen etter 99-sesongen, det blir godt.

 

Det blir feil å la Ferguson gå. Og det av flere grunner.

Vi er midt i en sesong, laget er demoralisert. Å sparke mannen som har stått bak roret siden før jeg ble født vil ikke akkurat hjelpe.

Det er IKKE Ferguson sin feil at spillerne kun gir 50% av maksimal innsats, det er jeg 100% sikker på.

Og er det en mann som kan snu dette så er det Ferguson. Vi må aldri glemme hva han har gjort for klubben. Det blir rett å slett som å dolke ham i ryggen hvis han får fyken nå. Han elsker Manchester United, vi elsker ham.

 

Vi bør hente inn minst en midtbane-spiller, kanskje to, i Januar. Glem Ballack, han kommer ikke. Prøv for alt i verden å hente Gattuso. Han tror jeg ville vært perfekt.

Det er heller ikke feil hvis vi henter inn en ny høyreback. Neville trenger hjelp/erstatter...

 

Jeg har et intenst håp om at ting vil ordne seg. Ikke denne sesongen, men kanskje neste. Vi må innse at vi ikke er det beste laget i England lenger, men det er ingen grunn til å gi opp håpet. De som svikter nå, mister all min respekt. Ferdig sak.

 

Gaute, som bar Manchester-skjerfet stolt på skolen i dag :)

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar

@ Hyrlen

(orket ikke all quotingen)

 

Robben: (som manx sa) De kjøpte han LENGE etter united bydde på ham...

 

Ronaldinhio : Cluet med uttsagnet var at når du byr på 1 spiller så vil du ha ham og da gir du ikke ultimatum. Barca la inn bud (husker ikke nøyaktig) et par timer etter deadline til Utd. Resten er historie.

 

Beckham: Ble solgt for €35 million, nærmere halvparten av hva du hevdet. Og hva er pengene blitt anvendt til? Utd var verdens rikeste klubb. De hadde blitt det uten hjelp av spillersalg....

Hvorfor var Van Nistelrooy målmaskin

 

Rooney og C.Ronaldo er gode erstattere, det sa jeg så ikke argumenter med en ting vi er enige om. Ferdinand, Van Nistelrooy er gode kjøp, Rossi ser ut til å bli det. Men Park har jeg ikke trua på --> Ikke god nok til et lag som skal være med å kjempe om seriern i PL og CL.

 

keane HYLLET av fansen

 

Og bare fordi jeg er nysgjerrig, hvilke feilkjøp mener du Mourinho har gjort?

 

Bakgrunnen for hele posten min var at samma pokker hva slags supporter du er så

må man inrømme dårlige vurderinger. Som L'pool supporter kan jeg aldri motsi at Houllier gjorde sinnsykt masse rart, eller at et lag som har Riise i startelveren ikke er europas beste. Men det skjedde.

De som har gjort gode kjøp/salg det siste året er Barca, Real, Juve og Chelsea (for en DYR penge)

Lenke til kommentar
Sorry at jeg sier det, men dere er elendige supportere (som norske Man Utd-supportere flest).

5097867[/snapback]

Stryk alle over en kam ja... Vel alle norske Chelsea supportere spratt plutselig fram fra jorda ifjor :hmm:

5101007[/snapback]

 

Sikkert alle medgangssupportene til United som har flyttet...

Lenke til kommentar
@ Hyrlen

(orket ikke all quotingen)

 

Robben: (som manx sa) De kjøpte han LENGE etter united bydde på ham...

Nok en gang feil, de var inne og forhandlet når chelsea kjøpte han og. Å grunnen til at PSV ikke ville forhandle med United var at united nektet og kjøpe en leddbåndskadet nistelrooy for lenge siden og avblåste avtalen. Å hva skjedde, ja akkurat Ruud ble skadet for 6 måneder like etter. Gjett hvor, ja akkurat i leddbåndet i kneet. Sommeren etter kjøpte United han til samme pris som avtalt fra forrgie sommer, noe jeg mener var mer enn rimlig for en spiller som nettopp var frisk av en langtidskade.

Ronaldinhio : Cluet med uttsagnet var at når du byr på 1 spiller så vil du ha ham og da gir du ikke ultimatum. Barca la inn bud (husker ikke nøyaktig) et par timer etter deadline til Utd. Resten er historie.

Når de godtar bud, så går tilbake på det. Og forhandlingene trekker ut over flere måneder så gir man en deadline. Ronaldinho sagaen var lang og utrolig slitsom, United måtte erstatte beckham før sommeren var over.

Beckham: Ble solgt for €35 million, nærmere halvparten av hva du hevdet. Og hva er pengene blitt anvendt til? Utd var verdens rikeste klubb. De hadde blitt det uten hjelp av spillersalg....

Vel hvis Beckham spilte så og så mye, å vinner ditt og datt så vil prisen bli det jeg sa.

Hvorfor var Van Nistelrooy målmaskin

Ruud har scort bøttevis med mål hver sesong han har vært skadefri, å de hadde vel ikke beckham i PSV?

Og bare fordi jeg er nysgjerrig, hvilke feilkjøp mener du Mourinho har gjort?

Kezman? Parker? Veron? Skal jeg nevne flere? Å jeg sa chelsea, ikke Mourinho. Jose har vært litt flinkere enn sine forgjengere hittil.

Bakgrunnen for hele posten min var at samma pokker hva slags supporter du er så

må man inrømme dårlige vurderinger. Som L'pool supporter kan jeg aldri motsi at Houllier gjorde sinnsykt masse rart, eller at et lag som har Riise i startelveren ikke er europas beste. Men det skjedde.

Jeg innrømmer feil som Forlan, Bellion, Veron, Taibi og salget av Stam.

 

Jeg innrømmer også at United ikke er så altfor flink ved forhandlings bordet

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

(lar diskusjonen ligge, kan holde på i evigheter på enkelte punkter)

Jeg innrømmer feil som Forlan, Bellion, Veron, Taibi og salget av Stam.

 

Jeg innrømmer også at United ikke er så altfor flink ved forhandlings bordet

5101727[/snapback]

 

Jeg synes ikke Veron var noen tabbe.

 

Men det er håp i tunnelen, Houllier gikk til slutt.

Endret av dub
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Veron var noen tabbe.

 

Egentlig ikke jeg heller, men i forhold til prisen var han det. Å han spilte jo kun bra i CL. Den engelske spillestilen passet han rett og slett ikke.

 

Jeg håper Glazer åpner pengesekken som lovet og vi kan få Gattuso eller Ballack. Så kan Scholes dra inn årene.

Lenke til kommentar

Litt moro må man jo ha det.

 

I følge nettavisen så sparer ikke Ferguson på kruttet i kampen mot Chelsea, kampen skal vinnes samme hva som må til. Leder 1-0 og ca. 10 minutter igjen og hva gjør mann da, jo man tar ut van der Sar og setter inn Park :!:

 

Edit: Da var seieren i boks :w00t:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

 

Jeg driter i om Chelsea var det førende laget i andre, jeg driter i om dommern var ukonsekvent og smågal. Jeg driter i hvor mange skader United har! Dette var seieren jeg har lengtet etter, har ikke jublet så mye siden CL finalen!

 

GLORY GLORY!

Lenke til kommentar

Fy søren så deilig det smakte med akkurat denne seieren! På SAF's 19 års dag som manager, i tillegg!

 

Helt fortjent ledelse etter den første omgangen, men i den andre var det Chelsea som hadde ballen mest. Men, i dag viste United virkelig klasse ved å spille utrolig i de bakre rekkene! Hele laget kjempet som løver, og med akkurat den innstillingen kommer man utrolig langt! Rooney jobbet som en gal i dag, og viser sin klasse nok en gang! Brown spiller sin første kamp fra start på mange måneder, men det så ut som om gutten ikke hadde gjort annet enn å spille fotball (enn å gå skadet) de siste månedene!

 

Nok en gang, utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Gratulerer med seieren. Etter andreomgangen så vil jeg dog påstå at et uavgjortresultat hadde vært mer fortjent.

;)

5113996[/snapback]

Chelski har vunnet en del kamper på samme måte...

 

 

DEILIG å vinne! Var på nippen til å byne å grine etter at poll blåste for siste gang...

 

Dette var en bra bursdagspresang for katta mi som blir 6 år idag :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...