Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo spennende hvordan fortsettelsen blir mot Arsenal. Arteta vet hvordan United kommer.

Mot City kunne United vunnet 6-0, og ble snytt for en klar straffe. Det føltes aldri farlig og City hadde kun ett skudd på mål. Sånn blir det neppe borte mot Arsenal.

Tror Carrick stiller med samme laget som sist.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er om laget klarer å opprettholde intensiteten kamper etter hverandre, men bør være fullt mulig å få til greit resultat mot Arsenal og, spesielt om de står imot dødballene dems😆

• Liker 1
Skrevet
danilovic skrev (På 6.9.2005 den 12.37):

Synes kritikken dere deler ut til Ronaldo er urettferdig. Jeg mener det er mer en "myte" at han er ego, ødelegger overganger, er ustabil osv. Hver gang jeg ser han spille, gjennomfører han alltid en god kamp; pasningene legges når de skal og fintene sitter som et skudd.

Jeg tror han kan bli skikkelig god etter hvert!😅

• Liker 2
Skrevet

Med bare en kamp i uken, bør det være mulig å spille med intensiteten vi så mot City resten av sesongen.

Det sagt er jeg ikke for optimistisk mtp våre sjanser mot Arsenal på søndag. Men det var jeg ikke før møtet med City heller, sååå...

Skrevet

Jeg er ny her på forumet, men livslang United-supporter. Det vil si, fra jeg var 8 år i 1994, i alle fall!

Merkelig å lese i en tråd fra 2005 og innse at det er 21 år siden. Et kvart liv. Skummet gjennom tråden frem til 2007. Mange flotte minner og øyeblikk fra den tiden. Rart å lese om folk som ville ha Ferguson ut, at Glazers ikke kom til å bli så ille og at Ronaldo var dårlig. En tid da Manchester City ikke var noen trussel.

De siste 13 årene har vært et sorgens kapittel. Om det skulle bli gode tider igjen tror jeg ikke at jeg hadde blitt like engasjert som før. Noe har forsvunnet med årene. Gløden, engasjementet, interessen.

Fotball er ikke like viktig nå som 39-åring kontra da jeg var 13, 17 eller 22. Den gang var det hele livet.

• Hjerte 1
Skrevet
blured skrev (1 time siden):

Med bare en kamp i uken, bør det være mulig å spille med intensiteten vi så mot City resten av sesongen.

Det sagt er jeg ikke for optimistisk mtp våre sjanser mot Arsenal på søndag. Men det var jeg ikke før møtet med City heller, sååå...

Over hundre år siden det var så få United kamper i en sesong.....

Skrevet

Det er få ting med united som er trist nå i nyere tid. 
Første er at Ferguson ikke er der mer og leder, andre delen er at Solskjær burte tatt over etter han som trener syns jeg (( min egen mening))   og 3 tingen er att,  Haaland skulle aldri gått til CITY, for en forræder til oss Supportere og mot Solskjær og Norske fotball spillere som har spilt på Man United, det er ikke bra, Norske fotball spillere burte være hos United.

Jeg har fulgt med siden 90 tallet da jeg var Tenåring og var 16 år ca i 1994 første året på Folkehøyskulen min.
Håper flere Norske kommer etterhvert til United.
Hørte det var 1 ung spiller under 18 år som joinet united Ungdumslag, husker ikke navnet hans, men var for par år siden.

Men men, håper United klarer og vinne igjen som dem gjorde før  PL serien osv.

Skrevet
Andromeda86 skrev (11 timer siden):

Jeg er ny her på forumet, men livslang United-supporter. Det vil si, fra jeg var 8 år i 1994, i alle fall!

Velkommen skal du være  :)  
Jeg har vært fan siden jeg ble født i 1978 hahaha. Merkelig rart jeg ble født også 100 år etter at United ble etablert i 1878. 
hahaha   🤣😂

Fettern min er Newcastle Fan hahaha.  🤣

• Liker 1
Skrevet
Rexxus121 skrev (10 timer siden):

Velkommen skal du være  :)  
Jeg har vært fan siden jeg ble født i 1978 hahaha. Merkelig rart jeg ble født også 100 år etter at United ble etablert i 1878. 
hahaha   🤣😂

Fettern min er Newcastle Fan hahaha.  🤣

Takk!

Rexxus121 skrev (10 timer siden):

Noen av dere som følger kvinne laget for Man United?

Interview  Ellen Wangerheim  Woman Man United

Hun er Svensk fotballspiller født i Sverige.

Dessverre klarer jeg ikke engasjere meg i kvinnelaget. Ikke for å bli sexistisk, men kvalitetsmessig er det jo ikke veldig underholdende.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den eneste gangen Amorim vant flere Premier League-kamper på rad i løpet av sin 14 måneder lange periode var Sunderland, Liverpool og Brighton i oktober... Carrick har to på rad på første forsøk, mot City og borte mot Arsenal.

Mye bra i dag og en artig fotballkamp. Og helt nydelig å vinne disse to kampene.

Etter å ha rundspilt City ble dette som ventet vanskeligere. Men endelig er United mer effektive. For første gang på lenge skaper de færre og mindre sjanser enn motstanderen. Likevel vinner de.

Samtidig skaper Arsenal veldig lite fra åpent spill (kun 0.38 xG). Imponert over Carricks organisering, det har vært solid bakover i begge kampene til nå.

Endret av Snikpellik
  • Hjerte 1
Skrevet
Jotun skrev (1 time siden):

Maguire hands, ikke straffe. Hva tenker man om den?

Er ikke straffbart fordi han er på vei ned, og ballen treffer armen han tar seg imot med. Regelendring for et par sesonger siden.

https://www.footballrules.com/offences-sanctions/handball/

What is not a handball offence in football/soccer?

• falls and the ball hits their supporting arm, which is between their body and the ground (unless the ball goes directly into the opponents’ goal or the player scores immediately afterwards, in which case a direct free kick is awarded to the other team)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...