Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes absolutt vi bør ha en spiss inn i sommer. Rashford har vist at han er best som innoverskutt spiss fra venstrekanten. Martial går mot sin beste sesong målmessig, men han gjør like mange dårlige valg på banen som Lukaku, og det er vannvittig frustrerende å se på. Scorer noen fantastiske mål, men klarer ikke score tap ins / kommer aldri i de posisjonene, og kan være helt usynlig i enkelte kamper. Eneste (i mine øyne) som kan bevise at vi ikke trenger ny spiss, er Ighalo, som kanskje kan bli tilbudt fast kontrakt hvis han gjør det bra. 

Lenke til kommentar

Jepp, til og med nede på tredje nivå mens vi herja på nittitallet. Likevel, 10 år siden sist dobbel og ingen dobbel fra 02/03 frem til 09/10. Kan egentlig ikke tenke meg noen andre managere som har plusstatistikk mot Pep heller, som har spilt 5+ kamper mot han.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal gi litt honnør til Lindelöf etter gårsdagens kamp også. Tett oppi situasjoner og leser spillet bra. Trygg og god. Maguire som vanlig helt sjef, Aguero er ikke en enkel spiss å møte. Får håpe Viktor og Harry holder seg skadefrie ut sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 timer siden):

Jepp, til og med nede på tredje nivå mens vi herja på nittitallet. Likevel, 10 år siden sist dobbel og ingen dobbel fra 02/03 frem til 09/10. Kan egentlig ikke tenke meg noen andre managere som har plusstatistikk mot Pep heller, som har spilt 5+ kamper mot han.

Klarer vel å hoste opp en til om du tenker deg om. 

Edit: Hodgson er vel ikkje så langt unna heller? ^^

Endret av Whiteshit
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For oss som ser litt på U23 iblant er jeg veldig fornøyd med dette. Enormt potensiale, men noen unge spillere bruker lenger tid enn andre på det øverste nivået og Chong kan være en av dem. Nå som han har signert kan han også eventuelt sendes på lån, som jeg tror han kan ha godt av.

 

Lenke til kommentar
29 minutes ago, Snikpellik said:

For oss som ser litt på U23 iblant er jeg veldig fornøyd med dette. Enormt potensiale, men noen unge spillere bruker lenger tid enn andre på det øverste nivået og Chong kan være en av dem. Nå som han har signert kan han også eventuelt sendes på lån, som jeg tror han kan ha godt av.

Trodde det var derfor han ikke valgte Inter, de ville sende han på lån?

Lenke til kommentar
Jakobk skrev (4 timer siden):

Som vi også så i går, så har Wan-Bissaka tatt offensive steg. Har dog ikke peiling på Trent sin form etter jul.

Trent sin form etter i det siste har ikke vært mye å skryte av. Moro at AWB tar steg, han har mye å gå på offensivt og begynner å dytte fram brystkassa litt nå. Han er jo ung, så masse mulighet for utvikling!

Fortsatt et enormt stykke å gå før AWB nærmer seg TAA offensivt da. Nå spiller Liverpool også ganske annerledes, som gir backene masse spillerom og plass, de har helt andre roller. 

Men at AWB er helt rå defensivt er det ingen tvil om. Fyren er jo nesten umulig å komme forbi! 

Ganske enig med Carragher her. Kommer ikke på noen som er like gode til det akkurat nå.

EDIT: Vi tåler en sånn video til ?

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...