Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig. Trodde også at den var slutt for 20-30 min siden.. Kan være at noe feil hos vglive. For så at de «avsluttet» Bayern kampen før tiden også. Edit: Eller den med Bayern var visst pga faktisk stopp i spillet. 
 

Uansett, jævlig fornøyd med 2-2 i den kampen.  Men Everton i morgen ingen lett kamp. 

Endret av blured
Lenke til kommentar
3 hours ago, ProphetSe7en said:

Jøss, fikk varsel på mobilen om at kampen var slutt på 2-1?

Jaja, 2-2 er ikke gale for oss det heller om vi gjør jobben i morgen

Ikke forvent noe resultat imorgen, vi har en tendens til å tape must win kamper mot middelmådige lag. Det har vært en merkelig sesong sånt sett, vinn mot chelsea og city, tap mot newcastle og palace.

Lenke til kommentar

1-1 på Goodison.

Ett poeng tatt, to poeng tapt beskriver dette godt.

Uavgjort er ikke et veldig dårlig resultat borte mot Everton i disse dager, men nok en sjanse til å ta ordentlig innpå Chelsea og dra litt fra de andre er tapt. Nå er det et ekstremt vanskelig program de neste kampene med Derby i cupen først, så City bare to dager etter, deretter Spurs og Sheffield United.

Keepertabba ødelegger mye, men laget svarte bra på det slaget i trynet og gjør en veldig bra førsteomgang. De Gea også meget god resten av kampen. Så klarer Everton å få kontroll på Bruno i andre, mens vi skrur litt av. Merket de kampen på torsdag i beina? Synes midtbanen og flere så veldig slitne ut i andre. All kred til Everton også som var virkelig gode etter pause. 

Centimetre unna å vinne kampen på slutten der med Ighalo. Helt vanvittig redning av Pickford. 

Maguire var fantastisk god i dag. Skal ha mye av æren for at vi ikke slipper de til på noen av cornerne, for de var det mange av.

Lenke til kommentar

Ja, nå har det kostet oss en god del poeng. Kanskje fjerdeplassen forrige sesong og en 7-9 poeng denne sesongen. Uten disse store tabbene hadde vi sannsynligvis vært på tredjeplass nå.

Har hatt et par gode måneder i det siste og gjør bra redninger etter tabben i dag men det hjelper jo lite når det gis bort mål i starten.

Romero ser jo ikke akkurat bra ut om dagen han heller. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Romero spiller jo knapt kamper, så er faktisk ganske overrasket over at han holdt god form i så lang tid. 

Får ikke håpe DDG sin lønning gjør at han er fredet uavhengig av hvordan han spiller. Henderson er ung, har gjort det svært bra i PL i år og han er i mine øyne en mer komplett og moderne keeper enn hva DDG er.  Vi har faktisk en potensiell keeper de neste 10 årene alt i klubben om de nå ikke roter det til.

Henderson vil aldri godta å sitte på benken neste sesong, det vil ikke DDG heller. Så de har et dilemma foran neste sesong.

Lenke til kommentar

Ifølge BBC har De Gea gjort 7 feil som har ført direkte til mål mot siden starten av forrige sesong. 

Fra verdens beste keeper til dette. Det er jo litt rart. Fyren gjorde knapt en eneste feil i mange, mange sesonger, men etter et dårlig VM i Russland har det kommet så mange. 

Han har gjort mange strålende redninger også, må ikke glemme det, men jeg tror mangel på reell konkurranse kan være litt av cluet her. Så er det sikkert et par av de som er ren uflaks, det kan skje alle. Men hele 7 stk på under to sesonger er ikke tilfeldig.

Lenke til kommentar

Vel, slenger meg ikke helt på at han skal ha mistet lysten eller gir faen. Han har jo skrevet under ny kontrakt ganske nylig under Solskjær og har virket veldig innstilt på en fremtid i United i intervjuer. Jeg tror De Gea vil være i Manchester United.

Slike tabber er alltid vanskelig å forklare fordi det er så utrolig klønete når en av verdens beste i sitt fagfelt plutselig gjør dem. Tror ikke det har noe med motivasjon å gjøre, men at han over tid mister den siste lille skarpheten når det ikke er reell konkurranse bak han. Romero hadde jo tatt til takke med å være tredjekeeper i Rochdale virker det som, dessuten har han en kronisk hofteskade som gjør at han ikke kan spille hver uke på toppnivå uansett. 

En ting skal han definitivt ha - etter den tabben i går så disker han opp med et par fantastiske redninger, og ser veldig trygg ut. Det er erfaringen som hjelper han med å reagere på den måten. Det er ikke sikkert en ung keeper ville klart å ta seg sammen på samme måte. 

Det viktigste er at De Gea får fortsatt tillit og støtte ut sesongen sånn at han ikke mister selvtillit. Solskjær hintet litt til en Henderson-retur neste sesong etter kampen i går, og at han er klar til å kjempe om keeperplassen med De Gea. Det kan bli bra.

Lenke til kommentar

Han har gått fra være en poengfangst på kanskje 20 poeng per sesong til denne sesongen der han har kostet oss. Vi skal ikke bruke De Gea om han ikke er god nok. Da hjelper det ikke at han reddet et par skudd etterpå liksom. Om man skulle tenke slik så hadde Barthez blitt i United ut karrieren

Jeg er enige at vi ikke skal gi ham båten enda, men om det ikke endrer seg innen si - sesongslutt, så må ledelsen vurdere ham

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Skal han vrake De Gea og kjøre inn Romero i stedet da mener du, som nylig gjorde en enorm tabbe borte mot Brügge og holdt på å koste oss to mål i sekken hjemme mot Brügge? Romero har gjort en tabbe tidligere i sesongen også, og den håpløse mot Derby forrige sesong.

Det hjelper selvsagt at De Gea klarer å reise kjerringa og gjøre en strålende kamp etter en sånn tabbe, det sier noe om mental styrke og erfaring, som er veldig verdifullt i en keeper. 

Vi skal så klart alltid ha konkurranse og er du ikke god nok bør du ikke få spille i Premier Leauge, men nå er sesongen på vei mot slutten og jeg tror ikke det vil gagne oss å vrake keeperen nå. Vi har 19-2 i målforskjell de siste åtte kampene og holdt nullen i 6 av de, så jeg ville beholdt relasjonene der bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...