Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mer stats:

Ballgjenvinninger: 12 Fred, 11 McTerminator, 8 Young (!), 7 Lindelöf, 5 Maguire, 4 AWB, James, Pereira, Rash, 3 Lingard, 2 Martial.

Offensive hodedueller: 4/4 Rashford. Eneste spiller som vant hodedueller på deres banehalvdel.

Crosses: 3/11 (10 corners) Pereira.

Pasninger på motstanders halvdel: 23/30 Rashford, 20/24 McT, 19/22 Young .(skip)... 7/13 Pereira. Vet ikke hvorfor jeg får andre stats enn Snikpellik her, men det får så være.

Pereira bidrar faktisk mindre enn jeg hadde inntrykk av da jeg så kampen i reprise.

 

Andre stats - pasningscombos:

21 Maguire - Young 21

17 AWB - McT 17

15 Young - Rash 15

11 Lindelöf - McT

10 Rash - Martial

9 Maguire - Rash

-klipp-

2 Pereira - Martial

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme gjelder forøvrig xG, hvor flere tilbydere bruker litt forskjellige modeller slik at det kan være noen variasjoner. Greit å ha i bakhodet :)

 

-

 

Meget godt bilde fra kampen i går:

 

 

Føn fact: bildet er tatt av klubbfotograf Ash Donelon. Mange av bildene hans er de samme som klubben poster på sosiale medier etc. Topp fyr. Nettsiden hans er http://ashd.photos/, sjekk den ut!

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solskjær har snakket litt før bortekampen mot Chelsea i blandevannscupen i morgen kveld:

 

"I thought he was excellent (James Garner), because he’s calmed us down when we wanted to see the game out."
 

"So we’ve not made a decision on who is going to play (at Chelsea) but you’ll probably see the two of them (Garner and Williams)."

"Fred will probably take Paul’s position for a while now and he’s been brilliant for us, but Andreas has grown the last few games."

 

"His energy and running, chasing – he's a different sort of no.10, he can play also in the central positions. So I’m delighted for Andreas – great professional, great attitude. He does his job to the best of his abilities."

 

"We know it’s been tough and we know that we’ve asked a lot of them because Paul, Luke, Anthony – there's loads of other players that have been injured. For us, the youngsters have stepped up in a difficult period. But in the end, they’ll be stronger for it."

 

https://www.manutd.com/en/news/detail/manchester-united-team-news-for-chelsea-in-the-carabao-cup

 

 

Hva slags lag ønsker dere å se i morgen? Jeg håper på flere akademigutter fra start, både Garner, Williams og Greenwood. Dessverre gjør skader at det er vanskelig å rotere så mye som vi burde. Helst skulle både Matic, Tuanzebe og Dalot også vært klare. Tror heller ikke Gomes er spilleklar.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg håper vi driter i absolutt alle Mikke Mus-cuper. Fokuset er ligaen primært og EL sekundært. Alt annet er bare bortkastet tid og energi i den fasen vi er i nå (med skader, oppbyggingsfase osv). For min del kan vi bare stille med rent reservelag uten A-lagsspillere, men det vet jeg ikke skjer.

 

Poenget er at vi allerede er ute på tynn is hva gjelder bredde i stallen, og det er ingen av topp 6-7-8-9-10 som er så utsatte som oss på skadefronten. Vi har ikke råd til å få én til skade uansett posisjon. Da mener jeg at vi tilnærmet bare kaster inn håndkleet og heller fokuserer på restitusjon til vi faktisk skal spille en kamp som betyr noe.

 

Er det 1 % sjanse for at det jeg håper på kommer til å skje? Nei.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Det kommer jo ikke til å skje rett og slett fordi det er umulig. Med skadene har vi ikke nok spillere tilgjengelig til ikke å bruke noen av førstevalgene våre, med mindre det blir helt ferske debutanter, men det er neppe lurt.

 

Jeg driter også i denne cupen i år, men det er et poeng å gjøre en god kamp for å bygge videre på de siste resultatene. Det er viktig at de unge gutta får gode opplevelser, og tre borteseire på rad vil smake godt uansett turnering. Forhåpentligvis kan Rashford, Maguire og McTominay som har spilt mye hviles, men det tviles.

 

Er vel ikke flere Mikke Mus-cuper enn ligacupen? FA-cupen er veldig viktig synes jeg. 

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg er ganske alene om dette, men jeg anser alle nasjonale cuper, ABSOLUTT ALLE, som Mikke Mus-cuper. Jeg driter i alle FA/Carabao/Coca-Cola/Blåkläder/Jysk Sengetøylager/whatever. De betyr ingenting i det store og det hele for meg, de tar bare verdifulle restitusjonsdager fra mitt favorittlag.

 

Når det er sagt så vet jeg at jeg står ganske alene på dette synspunktet. Det går helt fint for meg.

Lenke til kommentar

Eller at EL blir eneste mulighet til CL neste år. Tror vi har større sjanse på EL en FA.

 

Mener uansett at PL, EL og FA skal prioritere høyt. Ligacupen er mikke mus.

 

Litt vanskelig situasjon nå da. Tror vi trenger en god kamp for å bygge videre på den, så er ikke bare å kaste inn 11 som aldri starter. Håper vi får hvilt McTominay og Rashford og kanskje et par til

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Troppen som reiste til London:

 

Sergio Romero, Lee Grant

 

Aaron Wan-Bissaka, Harry Maguire, Victor Lindelöf, Phil Jones, Marcos Rojo, Ashley Young, Brandon Williams

 

Fred, James Garner, Scott McTominay, Andreas Pereira, Juan Mata, Jesse Lingard

 

Marcus Rashford, Daniel James, Anthony Martial

 

Altså ingen Greenwood, Gomes, Tuanzebe, Shaw, Matic eller Chong.

Lenke til kommentar

Jupp, er krise med flere skader nå. Hver gang det ser ut til å lette litt kommer det nye skader. Akkurat nå er førstelaget i ok stand på skader, men vi mangler tross alt 7-8 mann og da blir det vanskelig å rotere.

 

-

 

Startellevere for i kveld. Begge managere stiller relativt sterke lag:

 

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...