TomWhittaker Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Liker ikke de røde strømpene. Strømpene var ikkje riktige på Arsenal si drakt, så kanskje dei ikkje er det på ManUtd si heller?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Alex Ferguson nektet Javier Hernández deltakelse i OL. Han mener at Javier har spilt under pari denne sesongen og han trenger ferie ifølge Ferguson. Personlig har jeg aldri brydd meg om fotball i OL-sammenheng.
PSV Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Mexico sier han ble nektet, United sier de kom til enighet om at han trengte hvile.
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Hadde mareritt i natt om at QPR slo City 1-0, men United klarte å tape 2-5 mot sunderland etter å ha ledet 2-0, lol... Det hadde vært forferdelig om QPR skulle slå City, men at United klarte å rote bort muligheten. Blir spennende i morgen, håper på uavgjort i Citykampen, men jeg tror nok desverre City haler dette i land :/
cliffme Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Det beste resultatet idag må vel være at city taper mens utd taper på en feilaktig straffe imot på overtid av overtiden.
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Det beste resultatet idag må vel være at United vinner mens City taper på en feilaktig straffe imot på overtid av overtiden. 1
kloffsk Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe.
PSV Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 I natt drømte jeg at jeg spilte poker. Jeg gikk all-in med JJ i en monsterpot og fikk syn av AA. Total underdog naturligvis, men håpte inderlig på en av de to siste knektene på river. Så våknet jeg. Når jeg tenker meg om er ikke det så dum sammenligning til dagens kampsituasjon.
Ol'H Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 http://united.no/nyheter/nyheter/hva_skal_vi_med_en_slik_spillertype In your face til alle nisser og Limbeck som har hevdet at vi har spilt med anker eller at vi i det hele tatt trenger et jævla anker. Til idag, null håp, bare et sterkt ønske. Håper Sparky gjør jobben sin og havner tilbake på vår godside, jeg liker ikke å mislike den mannen.
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Utdyp gjerne.
Chicharito Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Hadde mareritt i natt om at QPR slo City 1-0, men United klarte å tape 2-5 mot sunderland etter å ha ledet 2-0, lol... Det hadde vært forferdelig om QPR skulle slå City, men at United klarte å rote bort muligheten. Blir spennende i morgen, håper på uavgjort i Citykampen, men jeg tror nok desverre City haler dette i land :/ Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Pft, det mest opplagte er jo at Jones gjør en kjempetabbe som midtstopper.
The Hoff Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Zzz. PLs tredje beste keeper i år. Hart > Krul > DDG 1
JohnRichard Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Noen som har en hjertestarter. Jeg har 145 i hvilepuls!
Prusk Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Som å være hos tannlegen når jeg vet jeg har hull. Jeg vet hva som kommer, likevel gjør det vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå