Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taaaakee me hooomeee United rooaaaaad, to the placeee i beloooong, tooo Old Traffooord, tooo see United, take me home United road.

Vi er bessst, fuck Chelsea, Liverpoooool, Arsenal, Tottenham, Wolves, SHEFFIELD UNITED, Tromsø, Pompey, NewCasltles og cooo.

Stemmer for denne jeg. Vi er Manchester United. Ikke noe annet betyr noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taaaakee me hooomeee United rooaaaaad, to the placeee i beloooong, tooo Old Traffooord, tooo see United, take me home United road.

Vi er bessst, fuck Chelsea, Liverpoooool, Arsenal, Tottenham, Wolves, SHEFFIELD UNITED, Tromsø, Pompey, NewCasltles og cooo.

OY! Nå skal vi faen rulle inn litt her.

Skrevet

Hvor full var du i natt, Raste? Sleit med å få forstå de fleste meldingene du sendte.

Hallooo, det var 2011 SMS språket da. Lett å forstå!!

Skrevet (endret)

Så samme kampen i fjor. Lurer på om det var min første på Old Trafford selv. God tur :)

Bare Ronaldo og Messi scorer flere mål.

OoooOooOohh Berbatov is magic, he's got the maaagiic touch! Jeg har fortsatt sår hals etter 2 timer i full vokal med samtlige United-låter i reportoaret mitt under Birmingham-matchen på lørdag. Aahhh.

Endret av niko.
Skrevet (endret)

Til dere som har TV2 Sumo Sport. Lite tips, hvis dere trykker på Stopp abbonnement får dere gratis oppgradering til Sumo Gull, om man velger å ikke stoppe likevel.

Jeg skulle gjerne hatt PL-melodien til TV2 i mp3 eller lignende. Den som går rett før kamp, som går når de viser oversikt over kommende kamper osv.. Anyone?

Endret av genser
Skrevet

Seriøst? Jeg er så møkklei den jingeln.

Men Canal+ hadde noe lignende for noen år siden, da fikk jeg flere på forumet til å sende dem mail sammen med meg. Til slutt la de ut en mp3 av den på hjemmesiden sin :)

Skrevet (endret)

Noen horrible straffespark i Sør-Korea - Japan nå.

Edit: Tre straffebom av Sør-Korea på rad. Stor nedtur.

Endret av Jørgen
Skrevet

Herlig med Japan i finalen synes nå jeg. Fantastisk landslag, masse spennende spillere.

Godeste Shinji Kagawa har jo blitt ryktet til Man Utd opptil flere ganger i det siste.

Skrevet (endret)

Sangen heter Fire av Kasabian hvis det var det dere tenkte på? :p Mulig noen kan klippe ut den delen de vil ha om det skulle være aktuelt :)

Circa 1:12. :D

Endret av RePaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...