Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg har høvla over fler damer enn det 90% av deltagerne i denne delen av forumet har gjort skulle jeg gjerne vært med å dømt denne Rachel dere snakker om. Filmsnutten skal lastes ned i morgen, så jeg kommer med dom fortløpende.

Lol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lol?

Det var ment som en påfølger til tullet mellom godguttene (Hyrlen og Game). Egentlig ikke noe for dere dødelige å bry dere om.

Endret av niko.
Skrevet

Inside Carrington var rett og slett veldig fin. Det er også svært sjarmerande når dama verkeleg viser at ho er interessert og elskar klubben, det gjer slike dokumentarar så mykje betre med ein gong.

Skrevet (endret)

Verdens nest beste keeper (etter Reina så klart) fyller 40 år i dag. Gratulerer til han! For noen fantastiske år han har hatt i klubben, og reddet oss gang på gang ut av vanskelige situasjoner. Eneste som bekymrer meg er at Fergie enda ikke har funnet en erstatter.

*jutube*

Kom et par tårer på slutten da han reddet straffen til Anelka i CL-finalen der.

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Hvem hadde trodd at han fortsatt skulle være en kvalitetskeeper i dag den dagen vi kjøpte han? Et av Fergusons beste røverkjøp uten tvil.

Keepere er som vin. Bedre jo eldre de blir. Erfaring er ekstremt viktig i den jobben

Skrevet

Og derfor bør Peter Schmeichel være VdS' erstatter også. Kjenner klubben og var dødsgod for 10-15 år siden. En kan bare tenke seg hvor god han er nå, nå som han har fått litt flere år på baken.

Skrevet (endret)

Tosk

Forresten,noen som leser Rio vs Savage på Twitter?

Edit: Pga ubrukelig HTC-ordbok ble "forresten" til "gågata". Rettet.

Endret av The Hoff
Skrevet

Om ikke i flere år, så har jeg ventet på dette selv. Ingen tvil om at han må prestere for å danke ut Hernandez i den formen han er i nå. Får håpe at både Berba og mexicaneren presterer på topp sesongen igjennom, så kanskje vi slipper å se altfor mye til den grådige scouseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...