Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil rett og slett ikke lage kamptråd fordi, jeg tror at enkelte vil kreve for mye av kamptråden.

Drit i det. Hvis ingen andre lager/sier de skal lage så er det bare å lage noe drit. Viktigste er bare å ha en tråd der man diskuterer kampen. Trenger ikke stå så mye i førsteposten imo.

Skrevet

Gjentar det jeg sa, vil veldig gjerne at noen av dere som pleier å lage kamptråd sender meg en PM der dere highlighter det som er viktigst å ha med. Så skal jeg sette meg ned å lage kamptråd for ihvertfall Milan kampen. Tar Aston Villa kampen hvis ingen andre har lagd når jeg kommer hjem i morgen.

Skrevet
Gjentar det jeg sa, vil veldig gjerne at noen av dere som pleier å lage kamptråd sender meg en PM der dere highlighter det som er viktigst å ha med. Så skal jeg sette meg ned å lage kamptråd for ihvertfall Milan kampen. Tar Aston Villa kampen hvis ingen andre har lagd når jeg kommer hjem i morgen.

Bare se på tidligere poster.

Skrevet

Sett igjennom de par/tre siste kamptrådene, helt klart mye jobb. Men jeg kommer til å gjøre et forsøk på Milan kampen, kanskje Aston Villa kampen hvis tråd fortsatt ikke er oppe i morra ettermiddag :)

Skrevet
Om Sameboe skal være han som sprer horder med smileys, NK skal peppre trådene med jinxing og kloffsk skal trollspamme i 7 lange og 7 brede, så skal jeg være han som klager på at kamptrådene ikke er oppe enda.

Ja, det var ett hint Latias.

Facebooken min funker ikke nå: Se kamp i morgen, Wis?

Vet det er andre gang jeg svikter Niko, og det føles ræva av meg, men i morgen har jeg trening og siden det er treningskamp 26.2 og jeg skulket forrige onsdag må jeg nå denne treningen. Jeg kan se Milan-kampen 16. da, hvis du er interessert? Det er vel på en tirsdag.

Skrevet

Welbeck vant straffe for Preston i en god kamp i går, Matt James scorte i debuten og ble Man of the match. Preston vant for øvrig 2 - 1. Guttene våre gjør det usedvanlig bra der borte.

Skrevet
@Limbeck, Raste:

Dere minner meg om Wenger.

Kanskje det, men da hadde det vel vert: Om motstanderene hadde latt oss spille spillet vårt så hadde det vert avgjort nå :)

Skrevet (endret)

Kanon. Ta innpå et poeng etter uavgjort mot Villa såg eg ikke på som et alternativ.

Og Arsenal holder Liverpool nede :D

Så mye dommerhjelp og allikevel klarer ikke Chelsea å holde unna!!!

Endret av Jotun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...