Goldshoten Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Begge er kule, syns jeg. Mame har en lang vei igjen å gå, men at han kan bli til noe stort hos oss er det all mulighet for. Han viser veldig positive takter allerede, og jeg gleder meg til å se han videre. Forøvrig.. en annen angriper som bare ikke vil gi seg: Nå har jeg denne spilleren langt oppi halsen Jeg håper så inderlig at Neville kan spille i returoppgjøret. Fytti rakkern hvor ekkel han er. Og når du tror det ikke kan bli noe verre, så presterer han å komme med flere slike utspill. Håpløst, rett og slett.
Martindani Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Akkurat lest ut biografien om George Best nå, og anbefaler alle United-supportere å gjøre det samme. Kjenner jeg blir rørt, fantastisk lesning
kandinsky Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Det kan jeg tro på. Mangla 2£ i smått når jeg stod i bokhandelen på Manchester Airport. Flyet var forsinket så jeg leste 15 sider ellerno i bokbutikken. Så absolut fin ut.
Raste Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Tevez "- Jeg vet at Ferguson elsker meg, det er derfor han snakker om meg. Ha ha, sier han. " Fy faen, jeg lo. Hvor dum er argentineren og hvor lavt kan han synke? http://www.dagbladet.no/2010/01/22/sport/f...nited/10043703/ Endret 22. januar 2010 av Raste
Windows8 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Den mannen får en enda verre velkomst enn sist tipper jeg.
Bruno Mars Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Ah, endelig! Bare håpe at formen kommer fort, fordi når han har spilt denne sesongen så har han til tider vært veldig dårlig.
Windows8 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) YES!!! EDIT: han er så god at vi kan spille 3-4-3 imorgen! Endret 22. januar 2010 av RePaC
Brotato Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 "Skadeavbrekket til Nemanja Vidic blir imidlertid noe lenger enn først antatt. Serberen har fremdeles ikke spilt en fotballkamp i 2009. " :O
Bruno Mars Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Mange gode nyheter idag. - Vidic ute i ca 2 uker (dårlig nyhet) - Rio tilbake mot Hull - Berbatov tilbake mot Hull - Hargreaves trener med reserver og har en sjangse til å bli registrert til CL - O'Shit (HiHi) kan rekke sesonginnspurten
Scarn Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 starten på disturbia sangen av Rihanna: Mam', mam', biram, mam', mam', biram, mam' osv:)
The Hoff Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 starten på disturbia sangen av Rihanna: Mam', mam', biram, mam', mam', biram, mam' osv:) Radioresepsjonen...
Hansoen Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Begge er kule, syns jeg. Mame har en lang vei igjen å gå, men at han kan bli til noe stort hos oss er det all mulighet for. Han viser veldig positive takter allerede, og jeg gleder meg til å se han videre. Forøvrig.. en annen angriper som bare ikke vil gi seg: Nå har jeg denne spilleren langt oppi halsen Jeg håper så inderlig at Neville kan spille i returoppgjøret. Fytti rakkern hvor ekkel han er. Og når du tror det ikke kan bli noe verre, så presterer han å komme med flere slike utspill. Håpløst, rett og slett. "det er ikke rettet mot fansen" Hallo? Er han helt retarded id et lille rottehue sitt? Du snakker ikke sånn til Neville uten at fansen tar seg nær av det. Jeg sier som jeg sa i frustrasjonstråden: Håper Gaz Knekker de jævla rottebeina hans!
GBD Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 starten på disturbia sangen av Rihanna: Mam', mam', biram, mam', mam', biram, mam' osv:) Radioresepsjonen... Det var vel FK Fotball som kom med denne for et par år siden?
The Hoff Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 starten på disturbia sangen av Rihanna: Mam', mam', biram, mam', mam', biram, mam' osv:) Radioresepsjonen... Det var vel FK Fotball som kom med denne for et par år siden? Det stemmer. Tok feil, hørte den nettopp på podcast.
tc47 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Vidic ute når jeg er på Emirates da, ikke de beste nyhetene menmen. Det får gå. Ellers... RIO, RIO, RIOOO!!
Sveern Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 starten på disturbia sangen av Rihanna: Mam', mam', biram, mam', mam', biram, mam' osv:) United-fansen har bedre musikksmak enn slikt moderne skvip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå