Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser frem til mange updates niko!

 

Wednesday Night at the Red Cafe

 

CL kveld, let's rally the troops i café'en vår. Le av skade® på Liverpool og Aquilani, se hvem som blir gruppevinnere ect. Så kan vi regne på evt motstandere i neste runde.

 

Barca - Dinamo på viasat 4. Kjipt

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Plankekjøring og bankers H. Dessuten er det lag jeg overhode ikke bryr meg om. Engelsk fotball er det som rår, så jeg ville heller sett den ubetydningsfulle kampen mellom LFC - Fiorentina.

 

Kan Barca ryke forresten? Hvilke topplag står i fare før kvelden

 

PS: Ikke siter innlegget over, Schjellin

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Plankekjøring og bankers H. Dessuten er det lag jeg overhode ikke bryr meg om. Engelsk fotball er det som rår, så jeg ville heller sett den ubetydningsfulle kampen mellom LFC - Fiorentina.

 

Kan Barca ryke forresten? Hvilke topplag står i fare før kvelden

 

PS: Ikke siter innlegget over, Schjellin

I tråder slik som denne, hvor aktiviteten er høy, så er det en fordel å gjøre nettopp det.

 

Barca kan ryke om Inter eller Rubin Karzan vinner, og Barca taper med mer enn to mål. Bortebane mot Dinamo Kiev er ikke lett. Alle lagene kan fortsatt gå videre, og alle kan ryke. Bare Rubin som ikke kan vinne gruppa.

Lenke til kommentar

Ok NK. Var ikke klar over at det var i kiev, selv om jeg har null tro på at ukrainerne slår Barca med to mål eller mer. Håper Inter blir gruppetoer, dersom begge topplagene går videre.

 

Tc-pews: Hva er adressen din igjen? Tror jeg må komme en tur med den årlige anti-gunners vaksinen.

 

For meg blir det Liverpool - Fiorentina.

Lenke til kommentar

Haha. Blir så mye snakk om de pga venner og broren osv, så er like greit å ha sett kampen når jeg diskuterer med folk senere osv. Pluss at det alltid er litt spennend å se Wenger prøve seg med alle de unge spillerne. Pool skal jeg ihvertfall ikke se, kanskje bare sjekke litt inn i mellom. Ellers er det jo bare Barca kampen som fortsatt har litt "liv" i seg, så blir vel litt av den på TV'en og. Vi får se. Er vel litt å velge mellom i kveld. :)

Lenke til kommentar
Hva skal jeg se i kveld gutter? Hva skal dere se? Hmmm. Vurderer nesten å se ungguttene til Arsenal.

 

Er nok kampen med best underholdningspotensiale hvertfall.

 

Yeah! :) Det jeg tenker også.

 

iRoman:

 

Fuck off homo. :D (Har snakket med han nok for at dette ikke er "personangrep") :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...