Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan jo skje når man jakter en scoring i sluttminuttene i en CL-finale.

Og scoringene kom jo fra venstre side, så det var kanskje pga. Neville vi vant? :D

Skrevet (endret)
- Det stod om Owen, Zoran (Tosic) eller Ritchie De Laet - det var et dilemma. Vi endte på Hargreaves, for etter å ha fått medisinske råd tror vi han vil være tilgjengelig til de tre siste Champions League-kampene, sier Ferguson ifølge MEN.

Betyr dette at Owen ikke er med i CL-troppen, eller misforstår jeg hva Ferguson sier?

edit: Hehe, jeg tenkte ikke over at vi nå har to Owener i klubben. :)

Endret av genser
Skrevet
Hvor fantastisk irriterende er det ikke at Arsenal, City, Liverpool og Chelsea spiller på samme tid og ingen spiller 13:45?

Kynisk spill, de skal bare psyke oss ut. Nå har vi vært gjennom faens LandslagsRamadan så må vi faktisk pine oss gjennom 2 ekstra timer uten PL. Vel season reviews to the rescue.

Skrevet

Jeg har vel nevnt før at jeg hater kveldskamper, og i kveld er intet unntak.

Har vært våken siden i går ettermiddag og syntes det er kjedelig å vente to ekstra timer på kamp når man helst vil få seg en velfortjent søvn asap.

1-1 eller 1-0 til jødene i kveld. Book it.

Hater White Hart Lane.

Skrevet

Nei jeg tipper at det blir fler mål enn 2. Helt åpent om vi vinner eller ikke.

Tror Tottenham er noe overvurdert, men det er jo tross alt Redknapp som styrer dem så man vet aldri.

Skrevet (endret)

De mangler både King og Woodgate, deres to beste forsvarere. Men det samme gjorde de i fjor. King var skadd og Woody ble skadet tidlig i kampen. Allikevel klarte vi ikke å slå de, og vi leverte en horribel offensiv prestasjon der i fjor.

Nå er i tillegg Modric skadet, og det er veldig positivt for oss. Men dessverre, i kveld så går det ikke uansett.

Vi er ikke friskmeldte, og vi skal spille på en av de verste bortebanene i Storbritannia.

Ta og meld dere inn i CL Fantasy, btw. Tråd lenger ned på siden :)

Endret av NightKeeper
Skrevet
Er ikke lenge siden Hargreaves ble foreslått som kaptein, må si jeg støtter de tanken. Han er en bauta

Hazza må jo først få seg på banen. De siste årene har han vært kaptein av skader. :p

Skrevet
1-1 eller 1-0 til jødene i kveld. Book it.

Hater White Hart Lane.

United vinner i dag. Tottenham har for mange gode spillere ute, vanskelig bortebane, men vi vinner likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...