Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som tror at United ikke kommer til å vinne noe uten Ronaldo har tydeligvis ikke fulgt med United lenge...

 

Det er ikke et lag i verden som er bedre til å takle det å miste sin beste spiller, det har skjedd med United utallige ganger og kommer tilbake.

 

Fra Cantona, Schmeichel, (Staam og Becks) RVN and the list goes on.

Den burde ikke være rettet mot meg,...

Det bør du selv vite om den er om du i det hele tatt skjønner hva som står der.

Lenke til kommentar
Hva skjedde egentlig med de (tufsene:p) som vedda masse egeninnsats på at Berbs skulle putte 4 i en og samme kamp?

 

The var Game, og undertegnede.

 

Det skal sies at undertegnede var beruset, og i gledesrus da signeringen ble offentligjort ca. kl halv 2 norsk tid. I tillegg så hadde Berba puttet fire mål i kamp for Spurs i ligaen den forrige sesongen.

 

 

 

Må bare si at de nye bortedraktene er helt forferdelige, hvorfor kunne de ikke hatt en rød stripe i stedet for?

Lenke til kommentar
Kødder du? Peneste bortedrakta på lenge. Rød hadde gjort den til en av de beste gjennom tidene, men la gå.

 

Beklager, men den ekle blå / lilla-fargen ødela det totalt for meg. Hver sin smak, lærer meg sikkert å like den :)

prd_maxzoom_mufc-55677.jpg

 

Syns det ser ut som en meget flott CL-drakt-farge som Tom sier. Ikke mye lilla der i hvertfall.

Lenke til kommentar
Er jo ikke rart han syns den er stygg, når han ser lilla på den :)

 

Det er jeg som er fargeblind :) Men i enkelte situasjoner (f.eks kampbilder så kan det se ut som et snev av lilla).

 

Selv om det er samme farge som fjorårets tredjedrakt, som forresten var nydelig, så betyr ikke det at denne automatisk er pen pga den har blåfargen som en V på brystet.

 

Hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Er jo ikke rart han syns den er stygg, når han ser lilla på den :)

 

Det er jeg som er fargeblind :) Men i enkelte situasjoner (f.eks kampbilder så kan det se ut som et snev av lilla).

 

Selv om det er samme farge som fjorårets tredjedrakt, som forresten var nydelig, så betyr ikke det at denne automatisk er pen pga den har blåfargen som en V på brystet.

 

Hver sin smak :)

Sa ikke det heller, bare understreket at det var langt ifra lilla. Hadde blitt mongo med samme farge som hjemmedrakta, bare omvendt. Synd at det er så lite konstruktivt når du først er med på en diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...