Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

 

Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit.

Heh... hvem kamp har du sett? Nani var klart banens dårligste, han fikk ikke inn et eneste bra innlegg, om det i det hele ble innlegg, traff det motspiller, han ødela rett å slett alle angrepene han startet, eller di han var med i, hadde et par bra finter, men endte i intet. gutten er altfor forutsigbar, jeg tror og håper han blir solgt senest i januar vindu, kanskje allerede i sommer, faren min å meg hadde en diskusjon om Nani, å vi var enige om at han ikke er bra nok for laget..

 

Fint at du og pappa er enige da, men dere maa begge vaere relativt svaksynte, for Nani har gjort en god figur i pre - season. Welbeck var raeva i EM forresten, lat og giddalaus. Sliter med aa folge med fortiden i utlandet, men har da faatt sett baade Audi - cup og U19 EM. Jeg tror Nani kommer til aa gjoere det bra neste sesong og forhaapentligvis blir han fast.

Jeg tror vi legger oxo denne diskusjonen dø

Lenke til kommentar
Møkkaformasjon. Vi trenger ikke to DM foran Vidic og Rio.

 

 

Hva med denne:

VDS

O'Shea - Vida - Rio - Evra

Carrick

Valencia - Owen - Nani

Rooney - Berbatov

:dribble:

 

Du kødder, ikke sant?

Så klart. :!: Hadde nok slitet defensivt, og er ikke sikkert det hadde fungert offensivt en gang.

 

Litt mer seriøs nå:

 

VDS

Rafael - Vidic - Rio - Evra

Valencia - Carrick - Giggs - Park

Rooney - Berbatov

 

/

 

VDS

Rafael - Vidic - Rio - Evra

Valencia - Carrick - Fletcher - Nani

Rooney - Berbatov

Lenke til kommentar
Defensivt iallefall.

 

Ehm,ok.

 

At han konstant blir rundet,mangler tempo og har en pasningsfot til en 13 åring gjør han bedre denfensivt enn Raphael?

Av det jeg har sett av Raphael kontra O'Shea så ville jeg valgt Raphael anytime.Raphael gir feks en bedre flyt i spillet vårt pga han er Evra-offensiv,samt har en pasningsfot med fast adresse.O'shea skaper av og til sjanser til motstanderen pga sin dårlige pasningsfot.

 

But Hell.Brown ser jo ut til å være tilbake igjen,og for meg er han desidert førstevalg på høyre.Han var en vital spiller i laget 07/08 sesongen.

Lenke til kommentar
Defensivt iallefall.

 

Ehm,ok.

 

At han konstant blir rundet,mangler tempo og har en pasningsfot til en 13 åring gjør han bedre denfensivt enn Raphael?

Av det jeg har sett av Raphael kontra O'Shea så ville jeg valgt Raphael anytime.Raphael gir feks en bedre flyt i spillet vårt pga han er Evra-offensiv,samt har en pasningsfot med fast adresse.O'shea skaper av og til sjanser til motstanderen pga sin dårlige pasningsfot.

 

But Hell.Brown ser jo ut til å være tilbake igjen,og for meg er han desidert førstevalg på høyre.Han var en vital spiller i laget 07/08 sesongen.

Trenger jeg nevne hvem som spilte mest på høyreback under vår Cleansheet periode? O'shea er mye bedre enn Raphael defensivt. Raphael er feilplassert og på halvdistanse stort sett hele tiden. I tillegg er hodestyrken til O'shea en vesentlig faktor til at jeg foretrekker han.

Lenke til kommentar
Trenger jeg nevne hvem som spilte mest på høyreback under vår Cleansheet periode? O'shea er mye bedre enn Raphael defensivt. Raphael er feilplassert og på halvdistanse stort sett hele tiden. I tillegg er hodestyrken til O'shea en vesentlig faktor til at jeg foretrekker han.

 

At et lag er inne i en god steam er ikke synonymt med at en spiller er god.Men du har absolutt et godt poeng,spesielt med O´Shea sin hodestyrke.Der kan Raphael forbedre seg,men jeg anser Raphael mer som en moderne høyreback,ettersom en høyreback helst skal være god offensiv i dagens fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...