Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

Skjønner ikke hvordan du kan være så negativ.. :no:

 

Føler meg sikker på at når ligaen starter og vi får spilt oss skikkelig i form kommer vi til å se et helt annet mtp. form og spill enn hva vi gjorde i dag. det er tamt, men det er fortsatt pre-season som det mange ganger har blitt sagt.

Lenke til kommentar

Nå var vel kilden til Times et innlegg på blogspot.com så veit ikke helt hva jeg skal tro, men slik jeg leser i artikkelen til United.no var ikke spillerene målet, men å advare indonesiske myndigheter mot å gjennomføre denne kampen fordi vi kristene blir sett på korsfarere av de muslimske i det landet, tydeligvis noen som ikke har klart å legge fortiden bak seg sier jeg bare..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan du kan være så negativ.. :no:

 

Føler meg sikker på at når ligaen starter og vi får spilt oss skikkelig i form kommer vi til å se et helt annet mtp. form og spill enn hva vi gjorde i dag. det er tamt, men det er fortsatt pre-season som det mange ganger har blitt sagt.

 

Vel det var ment som en spøk i straffekonkurransen ånd, burde vist at jeg trengte noen smileys for at alle skulle skjønne det. ;)

Lenke til kommentar
Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

 

Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit.

Det trofeet betyr like mye som en fjert gjør! Det er pre-season cup, ikke Champions League!

Lenke til kommentar
Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

 

Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit.

Hahhahaha :lol:

 

Skal du grine over å ha tapt Audi Cup som er en Pre-Season kamp, som egentlig betyr så og si ingenting forhold til Premier League, FA-Cup og Champions League, og til og med Mikke-Mus cupen ( Ligacupen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...