Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vi Silva må noen ut. Silva for Nani og litt kontanter hadde vært glimrende.

å bytte ut Nani med Silva måtte vel vært drømmen.

Det er ille å gå imot egne spillere, men akkurat Nani ser ikke jeg noe som helst brukbart i mer.

 

Nani har hatt en god pre-season, han har imponert langt mer enn f.eks Rooney.

Lenke til kommentar
Får vi Silva må noen ut. Silva for Nani og litt kontanter hadde vært glimrende.

å bytte ut Nani med Silva måtte vel vært drømmen.

Det er ille å gå imot egne spillere, men akkurat Nani ser ikke jeg noe som helst brukbart i mer.

 

Nani har hatt en god pre-season, han har imponert langt mer enn f.eks Rooney.

For meg har Rooney virket totalt uinterresert/motivert, men det hjelper ikke. Nani er i mine øyne rett å slett dårlig.

Lenke til kommentar

Nei, faen det er sant. Det eg skreiv tidlegare er sikkert berre alt snakket i coccamocca's post og random nyhetsartikla som fikk meg til å skrive det, gikk vel litt i surr (den tar eg på meg). Cocca har ikkje skreve noko om det men har lista dei som unconfirmed på førstesida av posten.

Og eg trur forresten ikkje berre det er nokon "spinkle rykter frå det fjerne" heller, fordi eg personlig syntest det ligg ein god del logikk i det òg, mtp. venstre-vingen vår. Nani klarar jo ikkje å lære seg å velge rett til rett tid, og park føler eg er ein slags "oshea", berre for dei offensive. God, men ikkje heilt god nok for fast spill. (og ja, veit han var essensiell for oss forrige sesong.)

Lenke til kommentar
Nani har hatt et kjempeføft i preseason. Fortsetter han sånn så har han fast plass på laget

 

Men ka med Valencia da? Spiller ikke Nani på høgre når han spiller nå for tiden? Kan Valencia brukes på venstre?

 

Nani på venstre er det jo omtrent opplest og vedtatt at ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Har faktisk trua på Nani i år, og syns han har vært lovende i pre-season. Blir spennende å se om han får et løft når han ikke trenger å spille i skyggen til Ronaldo

Har selv troen på at Nani kan ta noen steg i riktig retning. Men at han skal bli en ny stjerneving er vel ikke innenfor rimelighetens grenser. Jeg sier ikke akkurat nei takk til Ribery eller Silva om vi kunne fått en av den til en rimelig pris. Laget vil se mye sterkere ut om vi skulle fått en av dem, uten at jeg er bekymret om vi ikke skulle få inn flere ny spillere i sommer.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

 

Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit.

Heh... hvem kamp har du sett? Nani var klart banens dårligste, han fikk ikke inn et eneste bra innlegg, om det i det hele ble innlegg, traff det motspiller, han ødela rett å slett alle angrepene han startet, eller di han var med i, hadde et par bra finter, men endte i intet. gutten er altfor forutsigbar, jeg tror og håper han blir solgt senest i januar vindu, kanskje allerede i sommer, faren min å meg hadde en diskusjon om Nani, å vi var enige om at han ikke er bra nok for laget..

 

Fint at du og pappa er enige da, men dere maa begge vaere relativt svaksynte, for Nani har gjort en god figur i pre - season. Welbeck var raeva i EM forresten, lat og giddalaus. Sliter med aa folge med fortiden i utlandet, men har da faatt sett baade Audi - cup og U19 EM. Jeg tror Nani kommer til aa gjoere det bra neste sesong og forhaapentligvis blir han fast.

Lenke til kommentar
VDS

O`Shea - Vidic - Rio - Evra

Carrick - Fletcher

Nani - Rooney - Silva

Berbagod

 

4-2-3-1!

Møkkaformasjon. Vi trenger ikke to DM foran Vidic og Rio.

 

 

Hva med denne:

VDS

O'Shea - Vida - Rio - Evra

Carrick

Valencia - Owen - Nani

Rooney - Berbatov

:dribble:

 

O'Shea? tror heller vi må satse på at Rafael spiller seg opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...