Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tenkte mere på fans av andre lag jeg da.

Men tenker du på Ronaldo så har du litt rett mener jeg, men det tror jeg er fordi vi har vunnet så mye i det siste

Endret av Limbeck
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ok, da er det fordi de er gode.

Samt litt klysete,men mest(antar jeg) fordi at de er gode.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hvem er vel ikke litt klysete? Ikke at Ronaldo har gjort noe spesielt mot Liverpool? (bortsett fra å leke med dem :))

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Keane.

Mange spillere som ikke innehar klysefaktoren, unge mann.

(Morten Berre er ikke blandt den gjengen)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Tevez er mer klysete enn Keane :)

Hvor kom Berre inn i bildet? Da sier jeg Hulsker.

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Synes godt vi kan legge inn et bud på Robinho. City vil vel ikke selge, men hva vil spilleren selv? Sportslig har vi mere å tilby enn City....

Endret av Limbeck
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Er det en ukjent konkuranse jeg ikke vet om?

Sikker mange som er mer klysete enn Roy Keane,siden han ikke er klyse whatsoever.

Noen ganger er du litt rar.

Edit: Finner ikke noen som er mer klysete enn Morten Berre i min bok.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Jeg er alltid rar. Trodde du mente at Roy Keane var mer enn litt klysete.

Han er en slask, som bare scorer av og til.

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Angående klyser så kommer jeg ikke unna Gjøran Sørloth. Han bare dukka opp hver gang en eller annen vifta med en mikrofon.

Endret av Limbeck
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Men han er morsom og sjarmerende, samt har ''tv-teket''.

Berre har ingen av disse kvalitetene.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hva diskuterer vi? Kjetil Rekdal tar kaka uansett.

Skrevet

Har ingenting imot Kjetil Rekdal(bortsett fra den gigantiske snusleppa han hadde før). Liker at noen sier det de mener. I Norge kan man jo ikke åpne munnen uten at folk er på en med engang, så håper han fortsetter!

Skrevet
Ja, Saha var bedre enn Ruud, og det var også en stor del av grunnen til at Ruud måtte ta farvel må Old Trafford. Saha ble foretrukket fremfor RvN i ligacup finalen (den sesongen vi bare tok ligacupen, var det 04/05 eller 03/04?). Saha var en komplett spiss når han var i form, desverre sto skadene i veien for at han noen gang skulle bli anerkjent som en av verdens beste spisser.

Du bommer både på året (var faktisk 05/06) og på grunnen til at Saha ble foretrukket.

Bommet på året, ja, greit nok, men du trenger ikke å belære meg om grunnen(e) til at RvN ble foretrukket. Jeg er godt kjent med dette allerede. Som du muligens vet rant begeret også over for RvN når han ikke fikk spille ligacup finalen dermed ble jo Saha faktisk foretrukket i nevnte finale, og vi vet begge at Ferguson ikke hadde stilt med han hvis han ikke var mannen, men ja. Jeg er fullt klar over at det var en pågående krangel mellom RvN og SAF, fordi SAF ville spare RvN i mindre viktige kamper, men Ruud spilte etter Ligacupfinalen også, og dermed så er jeg villig til å anta at Saha ble foretrukket (også) pga. av hans ferdigheter. Ronaldo krangelen kom som alle vet på slutten av sesongen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Ronaldo krangelen kom som alle vet på slutten av sesongen.

Min teori er at denne krangelen med Ronaldo etter han ble byttet ut,samt kritikk etter CL-finalen var bevist,evt ''staget'' av Ronaldo,fordi han viste at han ville\skulle bli solgt.

Skrevet
Ronaldo krangelen kom som alle vet på slutten av sesongen.

Min teori er at denne krangelen med Ronaldo etter han ble byttet ut,samt kritikk etter CL-finalen var bevist,evt ''staget'' av Ronaldo,fordi han viste at han ville\skulle bli solgt.

Det var snakk om Ruud - Ronaldo krangelen nå da, duh! :roll:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Alle andre får jo lov til å hoppe til samtalemene til samtalemne uten noen reel grunn.

Da må jo jeg også få lov. :(

Skrevet
Hva diskuterer vi? Kjetil Rekdal tar kaka uansett.

Tommy Høiland på Viking, trenger jeg si mer?

Uansett, nå håper jeg vi snart kommer med noen signeringer! Vinduet åpner om 2 dager, vil ha de inn fortest mulig!

Skrevet

"Barcelona star Xavi insists he would not have wanted Cristiano Ronaldo to move to the Camp Nou because the European champions do not need players who 'fill gossip magazines'. Ouch."

Håhå, digger det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...