Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Valencia til å erstatte Ronaldo, tvilsomt. Valencia hadde aldri fått over 15 mål, og det trekker jeg gjerne tilbake om skulle skje. Ingen vet at Rooney og Berbatov vil heve spillet sitt, og selv om de gjør det, så vil det være et sterkt savn etter Ronaldo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

At han valgte Chelsea over United startet jo det hele. Vi hadde drillet han til en av verdens beste vinger. Da hadde vi sluppet alt tullet med Nani, og hatt Park som backup. Venstreving er muligens det svakeste punktet vi har akkurat nå.

 

Berbatov-Rooney

Robben-Carrick-Anderson-Ronaldo

Evra-Vidic-Rio-Brown

VDS

Lenke til kommentar

Hmmm, kan ikke si jeg har tengt over noe grøvre filming fra hans side når jeg har sett på Nederlandkamper. Prøver å få sett alle kamper Nederland spiller da de som regel er jævlig artige å se på, og har vel likt han siden EM i 2004... Men fulgte ikke med han noe spesielt i Chelsea, og spansk fotball er jeg heller ikke noe særlig stor fan av så har ikke sett han noe i RM...

 

Hadde vel ikk ehatt noe fryktelig imot det om vi hadde signa han, selv om det er litt dumt at han var i Chelski og blir skada så mye...

Lenke til kommentar
Sorry for at jeg snakker så mye om Ronaldo, men kan et par av dere svare på denne:

 

1) Tror dere han vil forlate United?

2) Håper dere han forlater United?

1) Nei

2) Nei

 

Tror vi kommer til å slite i den første sesongen uten han. Og nå kommer sikkert noen og sier at vi greide det med Ruud, hvorfor skal vi ikke da greie det med Ronaldo. Problemet er bare at Ruud ikke var blant verdens spillere da, og vi hadde uansett grei nok back-up. Hvem har vi som back-up nå, eller hvem skal vi kjøpe inn som kan score like mye som Ronaldo? Eneste jeg kan komme på er Messi, men aldri i verden om vi får han. Ribery er grei, men greier han å score 30 mål pr. sesong? Tviler litt på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...