Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noe fan av Neville, og syns ikke han fortjener plass i starteleveren per dags dato, men herregud da. Han har vært her i så mange år og så bitcher dere om en liten dive, som er den første på veldig lenge? Jeg syns det er litt tragisk.

Kapteinen skal ikke dive. Han skal lede laget til rett spor, og å filme er ingen rett spor. Neville er ikke i nærheten av Captain Hypocrite, men jeg vil ikke ha kapteiner som filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ha Phil tilbake til United, at han avslutter i United!

 

Så god er han ikke mer, tror nok han har bedre av å forbli i Everton, kaptein og greier :)

Jo, men å avslutte i ManUtd hadde jo vært stas da.

Spørsmålet er hvor han skulle ha spilt, og når? Phil spiller jo primært sentralt for Everton, og der har vi ikke akkurat problemer med Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson og Owen Hargreaves når alle er skadefrie.

Lenke til kommentar
Jo, men å avslutte i ManUtd hadde jo vært stas da.

 

Er jo greit det, men han må jo holde nivået for at det skal skje. Han hadde jo samme rolle på slutten når han var her som det Fletcher og O'Shea har nå. Begge de ville uannset kommet foran i køen, men for den nostalgiske delen så hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar

Har alltid latt meg blitt imponert av Neville, men denne sesongen har jeg blitt skuffet over hvor mye han har tapt seg, og dessverre mener jeg at han ikke er god nok for Uniteds førsteellever. Er enig i at Ferdinand bør ta over kapteinsbindet, ikke bare pga Neville, men fordi Ferdinand styrer forsvaret (og laget) nå.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Jeg tror helt ærlig ikke at vi har en sjanse i havet på hverken CL eller FA - cup sånn det er akkurat nå. Det er akkurat som om spillerne er mette på alt som er av sølvtøy og ikke bryr seg lenger. De fleste av spillerne våre er giddalause og begynner ikke å jobbe før i det 70. minutt. Det skal ikke være nødvendig at en 17 år gammel gutt skal avgjøre kamper vi strengt talt burde vinne med 2 - 3 mål. Jeg håper vi ser Ryan Giggs mot Porto sammen med Rooney, for de spillerne er fortsatt sultne. Vi kan helt ærlig slenge innpå ungguttene hvis det skal fortsette sånn her. Welbeck, Kiko og co. er iallefall sultne på dem.

Lenke til kommentar

Ser ut som hele laget har influensa... Ufattelig tafatt i dag igjen, selv om det er en forbedring fra Villa kampen. Dette holder ikke til CL avasement dog, så det har jeg gitt opp.

 

Elendig i forsvar, noe spesiellt O'shea og Evans må ta skylda for. Evans er ung og skal ikke spille så mye, det er bare grunnet skader han er med nå for tida. Fremtidens stopper, men ikke nåtidens... O'shea kan vi kaste på dynga til sommeren. Sammens med Tevez. Mannen er jo helt ubrukelig. Fin person og alt det der, men er langt i fra god nok. Om han vil spille på reservelaget og være 3-4 valg, så okey.

 

Rooney MOTM.

Lenke til kommentar

Alt gikk jo så bra for oss helt til Pool-kampen. Gutta har ikke spilt fotball etter det. Virker som om den kampen tok all liv ut av dem. Fortsetter vi sånn, kan vi glemme alle turneringer. Er vi heldige, så ender vi på 2. plass. Vi hadde lettest vei mot finalen i CL, men tror vi ryker allerede nå. Gutta må heve seg mange, mange hakk hvis vi skal ha en mulighet. La Berbatov være igjen hjemme. Vi kan ikke ha en spiller som ikke løper en dritt på bortebane mot Porto med et dårlig utgangspunkt. Det blir som å spille med ti mann...

Lenke til kommentar

Igjen, å vinne med 1 mål selv på dårlige dager er en viktig ingrediens i jakten på et seriegull.

 

Så ikke dagens kamp og det så sikkert ikke bra ut, men det ble 3 poeng. Slik har det vært gjentatte ganger denne sesongen, og nettopp av den grunn kan vi overleve midlertidige formfall.

Lenke til kommentar
Alt gikk jo så bra for oss helt til Pool-kampen.

 

 

United var dårlige lenge før Liverpool kampen, men da satt hvertfall det defensive.

Spot on

 

Ellers er jeg helt uenig i Latias sin vurdering av Berbatov. I dag viser igjen at Berbatov har ferdigheter Tevez kan se langt etter. Tekniken, overblikket og passninsfoten er superb. Han skaper mange kontringer for oss idag når han møter dypt i banen.

 

Vi trenger mål og med Berbatov er det langt mer sannsynlig enn med Tevez. Berb er toppscoreren vår i CL og har flest assists. End of discussion.

 

Nå ble han skadd på nytt i dag riktignok, så da blir han nok hjemmeværende uansett.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Neville saken, så husker jeg sist sesong da vi hadde AKKURATT den samme diskusjonen om Giggs.. Nå husker ikke jeg helt, men jeg husker " Fin kar og lojal, men han må da faen meg innse at han ikke er god nok lenger!"..

 

Forskjellen er vel at Neville sine feil gir baklengsmål, mens Giggs sine feil ifjor bare ødela ett par angrep..

Lenke til kommentar

Rooney, fy faen. Nesten alle spiller dårlige, men Rooney holder nivået og intensiteten oppe like mye gjennom hele kampen. Jeg elsker Rooney umenneskelig mye nå for tiden i disse ekle tider, men i dag er det bare å si Kikoooo! Men faen så interessert Rooney virker gjennom hele kampen, sicko! :)

 

Jeg feiret som en galning når Kiko puttet i dag, klikket bare for meg. Fy faen for en følelse, bare resultater som gjelder akkurat nå. Tror vi ryker i CL, men tror vi kommer oss til finalen i FA Cupen minst og klarer 1. i PL, men ikke uten hiccups. One United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...