Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sunderland kjempet for livet i hver eneste duell. Gjorde ingenting enkelt for oss. Jeg sa det før kampen at de skulle kjempe for hvert eneste poeng, fordi de ligger så nærme streken. Skjønner ikke hvorfor Berba fikk starte kampen. Man kunne jo tydelig se at han ikke var i form. Skjønner at Ronaldo trenger hvile, men da kunne vi for eksempel ha kjørt 4-4-2 med Nani/Fletcher på kanten. Defensivt var det skuffende, som det har vært de siste fem kampene. Skuffende av Foster som ikke tar innlegget når han først går for å redde det. Sunderland burde ikke få komme til så mange muligheter. Forsvaret har vært tragisk de fem siste kampene. Herlig å se at Kiko kommer og avgjør kampen, kun 48 sekunder etter at han kommer inn. Ellers var det også herlig å se Andy tilbake. Kan være viktig fremover. :)

Lenke til kommentar
Bra det ikke er ligakamper på en stund nå, så kan vi bruke de to "uviktige" kampene imellom til å finne tilbake til godformen igjen. Vi trenger den i serieinnspurten!

Everton-kampen er ikke så "uviktig". Jeg håper vi vinner FA-cupen, for det er lenge siden vi vant sist. Er en tradisjon, og da er det greit å vinne cupen en gang i blant. ;)

Lenke til kommentar
Hva! Regnes Liverpool som gull-utfordrer nå?

Dette blir for svakt dere. Villa kommer jo over Liverpool(i år også)

sant?

 

 

Hei Daniel. Ser ut for at eg tok feil. Kan vanskelig se at Villa kommer over Liverpool i PL i år.

 

De fikk vel det man kan kalle en formsvikt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...