Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

KopForum.. Elsker at de er så bitre:

 

En deflection og han italienske jyplingen blir roset opp i skyene. Blir kvalm.

 

herregud så utrolig flaks.. jeg skjønner meg **** ikke på det her lenger, det er **** meg stang inn HVER kamp..Å den lille ypplingen av en italiener kommer til å få de store overskriftene igjen, kun pga han ble skyti på, å guller med ett "skudd" som sikkert skulle vært en mottak..***, nå blir det jo pain å se hva vg og andre dritt aviser skriver om denne nye "guden"

 

Knapt hørt maken til skryt av denne nye glattsleika Cristina Ronaldo-lookalike typen Scum har skaffa seg,hvor mange ganger ble navnet hans nevnt??? Skjerp deg,Thor Rune Haugen,du babler som en fjortis...!

 

Ingen som nevner med et ord om at Keiko kom fra offsideposisjon når han scora. Skulle vært avblåst dette 2-1 målet..

 

Flaksen til United er usårbar.

 

Kan ikke se hvordan man skal kunne slå et lag som ALLTID har alle marginer på sin side.

 

Noen er med på å ta livet av Macheda?

 

Så til de grader United flaks som bare scum kan ha....

 

Hvorfor skriver dere navnet på det avskyelige laget øverst på tabellen? Kan dere ikke bare sette en svart strek der så lenge dette laget sammensatt av en gjeng brasilianske horer leder tabellen?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KopForum.. Elsker at de er så bitre:

 

En deflection og han italienske jyplingen blir roset opp i skyene. Blir kvalm.

 

herregud så utrolig flaks.. jeg skjønner meg **** ikke på det her lenger, det er **** meg stang inn HVER kamp..Å den lille ypplingen av en italiener kommer til å få de store overskriftene igjen, kun pga han ble skyti på, å guller med ett "skudd" som sikkert skulle vært en mottak..***, nå blir det jo pain å se hva vg og andre dritt aviser skriver om denne nye "guden"

 

Knapt hørt maken til skryt av denne nye glattsleika Cristina Ronaldo-lookalike typen Scum har skaffa seg,hvor mange ganger ble navnet hans nevnt??? Skjerp deg,Thor Rune Haugen,du babler som en fjortis...!

 

Ingen som nevner med et ord om at Keiko kom fra offsideposisjon når han scora. Skulle vært avblåst dette 2-1 målet..

 

Flaksen til United er usårbar.

 

Kan ikke se hvordan man skal kunne slå et lag som ALLTID har alle marginer på sin side.

 

Noen er med på å ta livet av Macheda?

 

Så til de grader United flaks som bare scum kan ha....

 

Hvorfor skriver dere navnet på det avskyelige laget øverst på tabellen? Kan dere ikke bare sette en svart strek der så lenge dette laget sammensatt av en gjeng brasilianske horer leder tabellen?

Snakker om misunnelige folk :p

Lenke til kommentar
KopForum.. Elsker at de er så bitre:

 

En deflection og han italienske jyplingen blir roset opp i skyene. Blir kvalm.

 

herregud så utrolig flaks.. jeg skjønner meg **** ikke på det her lenger, det er **** meg stang inn HVER kamp..Å den lille ypplingen av en italiener kommer til å få de store overskriftene igjen, kun pga han ble skyti på, å guller med ett "skudd" som sikkert skulle vært en mottak..***, nå blir det jo pain å se hva vg og andre dritt aviser skriver om denne nye "guden"

 

Knapt hørt maken til skryt av denne nye glattsleika Cristina Ronaldo-lookalike typen Scum har skaffa seg,hvor mange ganger ble navnet hans nevnt??? Skjerp deg,Thor Rune Haugen,du babler som en fjortis...!

 

Ingen som nevner med et ord om at Keiko kom fra offsideposisjon når han scora. Skulle vært avblåst dette 2-1 målet..

 

Flaksen til United er usårbar.

 

Kan ikke se hvordan man skal kunne slå et lag som ALLTID har alle marginer på sin side.

 

Noen er med på å ta livet av Macheda?

 

Så til de grader United flaks som bare scum kan ha....

 

Hvorfor skriver dere navnet på det avskyelige laget øverst på tabellen? Kan dere ikke bare sette en svart strek der så lenge dette laget sammensatt av en gjeng brasilianske horer leder tabellen?

 

Imponerende mye klaging derfra, mesten mer enn fra denne tråden jo!

Lenke til kommentar
Hvorfor skriver dere navnet på det avskyelige laget øverst på tabellen? Kan dere ikke bare sette en svart strek der så lenge dette laget sammensatt av en gjeng brasilianske horer leder tabellen?

 

 

Imponerende mye klaging derfra, mesten mer enn fra denne tråden jo!

 

Den siste der er jo fantastisk, de klarer ikke å telle til 1 en gang...

 

Hadde Liverpool mer enn spiller fra balløya på banen i dag?

 

Edit:

 

Nope 1, pluss en på benken fantastisk. Vi hadde 7 fra start og 1 på benken...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Har noen ryddet denne tråden eller har det virkelig ikke vært noen "møkka" innlegg i dag?

 

Uansett, hva skal man si? Fredrico Macheda gjør det igjen. Jeg sa det etter 60 minutter "Vær så snill og sett Macheda inn, og vi scorer", og dæven døtte sykkelstøtte så styrte han inn skuddet til Carrick. Storfornøyd selv om vi må forbedre oss kraftig hvis vi skal lå Porto til uka. Ben Foster har verken spensten eller høyden (LES: Rekkevidden) til å bli vår førstekeeper, og jeg håper ikke vi gir han ansvaret som førstekeeper i en sesong etter at Edwin legger opp. Han må prøves neste sesong, og hvis han ikke gjør det bedre da så må vi ut og lete etter en annen. Rooney er herlig, det er også Scholes, Neville er latterlig og jeg er enig med Nightkeeper når han sier at vi burde gi det til Ferdinand permanent. Dere som ser mye reservelag/akademi, har ikke Macheda og Welbeck fungert bra i tospann en god stund nå? Det virker isåfall som om vi er i nærheten av å få opp en ny generasjon med superungdommer, og det hadde ikke bydd meg imot om Welbeck - Macheda + Rooney selvsagt var våre spisser om et par pår, og gjerne med Ra'vel Morrison på vingen ;).

Lenke til kommentar
Har noen ryddet denne tråden eller har det virkelig ikke vært noen "møkka" innlegg i dag?

 

Uansett, hva skal man si? Fredrico Macheda gjør det igjen. Jeg sa det etter 60 minutter "Vær så snill og sett Macheda inn, og vi scorer", og dæven døtte sykkelstøtte så styrte han inn skuddet til Carrick. Storfornøyd selv om vi må forbedre oss kraftig hvis vi skal lå Porto til uka. Ben Foster har verken spensten eller høyden (LES: Rekkevidden) til å bli vår førstekeeper, og jeg håper ikke vi gir han ansvaret som førstekeeper i en sesong etter at Edwin legger opp. Han må prøves neste sesong, og hvis han ikke gjør det bedre da så må vi ut og lete etter en annen. Rooney er herlig, det er også Scholes, Neville er latterlig og jeg er enig med Nightkeeper når han sier at vi burde gi det til Ferdinand permanent. Dere som ser mye reservelag/akademi, har ikke Macheda og Welbeck fungert bra i tospann en god stund nå? Det virker isåfall som om vi er i nærheten av å få opp en ny generasjon med superungdommer, og det hadde ikke bydd meg imot om Welbeck - Macheda + Rooney selvsagt var våre spisser om et par pår, og gjerne med Ra'vel Morrison på vingen ;).

Er vel bare et innlegg der det sto "Jaaaaaaaaaaaaa Macheda!!!11!!1" Og det var av Points :p Så nivået er hevet betrakterlig på noen dager!

Lenke til kommentar

Er fortsatt irritert på Neville og hans dive. Hadde det for eksempel vært Ronaldo som hadde filmet, så hadde jeg ikke brydd meg så mye. Men det at en spiller som Neville gjør det, er ganske skuffende. Hadde forventet bedre av Neville enn det der. Håper også at Rio tar over kapteinsbindet. Ikke bare på grunn av diven til Neville, men også fordi Rio spiller mer enn Neville. Ser ikke vitsen med å ha forskjellig kaptein i annen hver kamp. Det slipper man hvis Ferdinand tar over permanent.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

En ting er om vi scorer etter 10 minutt, men det må da være lov å feire når Macheda(!) scorer et avgjørende mål så sent, selv om det ikke var såå sent.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, han er kaptein, han er en av de elste og skal gå foran med et godt eksempel for spillere som Welbeck, Macheda, Rafael og Fabio osv. så han burde ha holdt seg for god for den der. Men nå er vel Neville en av dem som kommer til å være lite imponert av den der vil jeg tro, hvis ikke så kommer nok Ferguson til å nevne det for han.

Lenke til kommentar

Det vi reagerer på er at han diver ja. Det er helt uakseptabelt, og jeg vil ikke at kapteinen vår filmer, uansett så er det også som Latias sier at Ferdinand spiller mye mer enn det Neville gjør. Det er ingen som hater Neville her, men vi forventer bedre, og flere her synes at Ferdinand bør ta over kapteinsbindet.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke, han er kaptein, han er en av de elste og skal gå foran med et godt eksempel for spillere som Welbeck, Macheda, Rafael og Fabio osv. så han burde ha holdt seg for god for den der. Men nå er vel Neville en av dem som kommer til å være lite imponert av den der vil jeg tro, hvis ikke så kommer nok Ferguson til å nevne det for han.

Jeg mener at Phil holder større nivå enn Gary for tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...