Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Håper på dette laget imorgen:

VDS

Neville- O`Shea--Vidic--Evra

Ronaldo-Giggs-Carrick-Nani

Rooney-Tevez

 

Blir kanskje tøft for Giggs og spille både imorgen og på onsdag, så hvis han bare skal spille en kamp så vil jeg ha han på onsdag. Fletcher kan greit steppe inn. Kanskje litt defansiv midtbane da,men funker vel greit.. Vil se Nani imorgen pga. Park så sliten(:ohmy:) ut på tirsdag, og vi trenger han fit for figth på onsdag.. Hvordan står det til med Ando? Hvis han er skadefri så kunne jo han vært no å brukt imorgen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://united.no/united/nyheter/nyheter/sn..._videre_paa_sol

 

Troppen

Foreløpig: Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, O'Shea, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Eckersley, Ronaldo, Nani, Fletcher, Gibson, Carrick, Scholes, Giggs, Park, Rooney, Tevez, Welbeck, Macheda

 

Jonny Evans forlot for eksempel banen med ankelproblemer vel halvveis ut i andreomgangen i tirsdagens kamp mot Porto, mens Wayne Rooney, som fullførte 90 minutter, etterpå har klaget over smerter i siden. Begge to er innlemmet i den foreløpige troppen til møtet med Sunderland, men spesielt Evans regnes som svært usikker. Med tanke på neste ukes avgjørende kvartfinalekamp i Portugal, tyder mye på at også Rooney vil bli holdt i tømme dersom han ikke erklæres 100 prosent restituert i god tid før kampstart.

 

Om ikke Roon er 100 % klar, håper jeg vi får se Kiko og Tevez på topp. Blir viktigere å ha Rooney helt klar til Porto-kampen, for jeg tror vi kan klare oss uten han i morgen.

Lenke til kommentar

Spent på kampen i dag. For min del så er denne kampen viktigare enn den på onsdag, og eg trur også at det blir enda vanskeligare på onsdag om vi ikkje får eit godt resultat i dag. Det er klart at vi har litt skadeproblemer, men forhåpentligvis så klarer vi oss. Det hadde vore godt med ein clean-sheat i dag, men eg er ikkje heilt sikker på om det vil komme til å skje.

 

Rio blir ikkje klar i følge MEN, og Evans er vel også usikker, så vi kan vel muligens få sjå eit lag som liknar på dette:

 

VDS

Neville - O'Shea - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Giggs - Nani

Tevez - Roon

 

Dette er sjølvsagt med forbehold om at Roon er klar for denne kampen. Er litt usikker på å spele med Nani, sidan han ikkje har overbevist på ei stund. Park har dessverre sett litt sliten ut dei siste kampane, og det kan hende han har godt av å sitte på benken denne kampen. Er spent på laget vi stiller med i dag..

Lenke til kommentar

Håper vi ikke undervurderer dem. De spiller på hjemmebane, og trenger hvert eneste poeng de får for å unngå nedrykk. I tillegg har de to målfarlige spisser i Cisse og Jones, mens vi har Rio og Evans ute. Tror dette blir en kamp der vi skaper mange sjanser, men ikke får ballen i mål. Blir en vanskelig bortekamp.

Lenke til kommentar

Om nokon av spelarane våra, med den forma vi har vist i det siste, skulle finne på å undervudere Sunderland i dag, så blir eg temmelig forbanna. Er det en ting vi bør ha fått med oss dei siste vekene, så er det vel at det ikkje nødvendigvis er så mykje hjelp i å vere favoritt framom ein kamp. Kampen skal spelast i 90+tillegg og det er null hjelp i å ha vore best i tidligare kampar. Det blir mange cupfinalar på rad framover, og dei aller fleste av dei må vi nok vinne..

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake i tråden etter en liten ferie (ikke ban, bare pause) fra tråden siden Liverpool-kampen. Mye bedre posting og kvalitet her nå, og takker Wisbatov og andre for det. Jeg har savnet å poste her egentlig, avhengighetsskapende. :p

 

Må si måten vi snudde Villa kampen på gjorde meg så glad at jeg faktisk ikke kunne tenke på noe annet siden de 10 min. fram til Porto kampen. Men Porto kampen ødela en del for min del, hvor var Vidic på 2-2? Hvorfor var Neville alene mot to i SISTE minuttene av kampen? IKKE Neville sin feil, han kan gjøre veldig lite der, uff Vida. Med det sagt, så var forventningene for to CL på rad aldri der, det skjer bare ikke. Men som andre har nevnt, det er bare det at vi kanskje (sannsynligvis) ryker mot Porto igjen som 4 år siden. Det skal ikke være mulig; hater hjemmekamper først.

 

Men uansett, highlight of the week: På pub i England for Liverpool - Chelsea, 1-0 Torres. Scousers: "HAHAHAHA, WE'RE GOIN TO ROME! ARSENAL IN THE FINAL, ANOTHER CHAMPIONS LEAGUE IN THE BAG". Om litt over en time, stikker de fleste mens Drogba feirer på skjermen og de som ikke stikker har hodet ned på bordet. Må si jeg jeg var passe glad da ja, spesielt siden vi faktisk har en mye bedre utgangspunkt enn scouserne. Aldri vært like glad mtp. et Drogba-mål, men det målet der var faen meg heavenly. Herlig!

 

Kamp i dag, og jeg har positive følelser om denne. Føler at vi faktisk vil skjerpe oss helt sykt nå, spille bra, ikke sutre, og profesjonellt komme bort med 3p. Vi trenger de, for som sagt av archanios, nesten alle kamper er cupfinaler nå. Synd at Rio er ute, savner den mannen. Tror faktisk vi savner personligheten hans der bak mer enn selve ferdighetene til fyren, selvom de er drøye de også. Mannen betyr så utrolig mye for Utd, se bare på hvordan han klarte seg på GM når Vida var ute, og sammen med Evans kom ut av der med en utrolig viktig clean sheet. Vær så snill Rio, hurry back mate.

 

Synd at Evans er ute, men jeg tror han trenger en pause. Forferdelig gjort på 0-1 målet til Porto altså, virket nesten lat. Det er ikke noe bra å se på, tror han har godt med en pause nå. O'Shea gir alt i dag, og Vida er som alltid selvskreven. Neville på høyreback bør ikke være så katastrofe på SoL, men den som bekymrer meg mest nå får tiden er Patrice Evra. Mannen er såvidt 25% av sitt beste nå for tiden, han virker sliten og halvveis uinteressert. Det går ikke, vi trenger en 100% Evra nå i april/mai tiden, for fy faen han er en viktig spiller. Han er uansett selvskreven på laget, men vil se han spille som han gjorde mot f.eks Chelsea på OT før han ble skadet.

 

Ellers tror jeg ikke vi skal ha så mange problemer i dag. Laget er ganske sterkt, og selvom jeg ikke liker å se Carrick - Fletcher sammen i midtbanen så tror jeg Fletcher fortjener plassen pga. innsats og at Carrick er klasse og han trenger vi der utpå uansett. Jeg vil se:

 

VDS

Neville - O'Shea - Vidic - Evra

Park - Carrick - Fletcher - Ronaldo

Rooney - Tevez

 

Elsker Scholes som alle vet, men tror ikke han er type spilleren vi trenger i en slik bortekamp i dag. Vil at han skal starte mot Porto borte, viktig å ha god rutine i en slik kamp. Tror ikke vi klarer det helt uansett, men vil fortsatt ha troa. Blir utrolig vanskelig, det er sikkert. Savner også Anderson, noen som vet noe spesifikt detaljer om han?

 

Veldig viktig for min del at Rooney er klar, fy faen så herlig han var mot Porto. At Rooney skal ha barn er herlig btw, gratulerer til han for det. Rooney er faen meg guden min sammen med Scholesy, det har jeg bestemt nå for alltid.

 

scholes960_Adrian_Dennis_AF_1211440464.jpg

Wayne_Rooney_674998i.jpg

Lenke til kommentar

Herlig og ha deg tilbake Sahil (tc47). Rooney og Scholes er virkelig herlige ja. Du er virkelig ikke United - supporter hvis du ikke elsker Scholes og Rooney. De er spillere som elsker United og spillere som vil skinne i øyeblikk der man trenger det aller mest. Det er jo bare å se på Scholes sitt mål mot Barcelona i fjor eller hver eneste gang vi gjør det dårlig, og Rooney jobber som en helt og prøver å få det til. Jeg har stor tro på at Rooney blir like stor for oss som Gerrard er for Liverpool pdd. og han er definitivt i mitt hjerte også. Angående Liverpool - Chelsea kampen så er 1 - 3 et herlig resultat, og jeg skal innrømme at jeg var ufattelig glad når Drogba scorte det målet jeg også, men jeg orket ikke se hele kampen for jeg prioriterte Barcelona over Liverpool (Deiling angrepsfotball mot Liverpool - fotball, you get the picture).

Lenke til kommentar

Godt å sjå tc tilbake ja.. :D

 

Er spent no. Ein time til Liverpool-kampen, som eg ikkje trur eg gidder å sjå, men som eg reknar med dei tar tre enkle poeng i, sånn at vi igjen bør vinne vår kamp seinare i dag. Ser på physioroom at Anderson er satt opp uten dato då han er forventa klar. Han fekk vel ein muskelstrekk eller noko sånt, og det kan vel gjerne vere litt vanskelig å vite kor lenge sånne skader vil holde ein spelar ute. Hadde vore gøy å sjå han igjen snart, men han kjem nok ikkje på bana igjen før han er klar.

 

SAF seier at Rooney ser ut til å vere klar for å starte idag. Ser det at enkelte fortsatt ønsker å la Macheda starte, og eg er klar over at vi er ganske strekte på spissplass dersom Rooney hadde vore ute, men Macheda har spelt ein god halvtime for førstelaget. Skal ikkje sjå vekk ifrå at Welbeck hadde fått den plassen i staden, ettersom han har prestert på førstelaget over fleire kampar, er eit år eldre og har litt meir erfaring. Det hadde vore gøy å sjå Kiko igjen, men eg trur nok det blir ei stund til vi får sjå han starte førstelagskampar.

Lenke til kommentar
Det hadde vore gøy å sjå Kiko igjen, men eg trur nok det blir ei stund til vi får sjå han starte førstelagskampar.

Hadde vært kult om Kiko og Welbeck starter mot Everton om en uke, men tror nok at Rooney spiller fordi det er hans gamle klubb. Også vanskelig å ha Tevez på benken, men noen må jo være der. Kan jo kjøre med Welbeck på kanten og Kiko og Rooney på topp, selvom jeg tror vi kjører med Tevez og Rooney med Nani på kanten.

Lenke til kommentar

Men trur Foster startar, ikkje VDS.

Blir spennande å sjå Roon, Tevez, Berba igjen. Dei har jo ikkje starta sidan Anfield.

Det skal verte spanande å sjå korleis vi spelar i dag.. Skal ha på meg ei god gammal drakt i dag og sitte å håpe på eit godt resultat. Trur både laget og vi supporterane trenger eit godt resultat, så det blir gøy å sjå korleis vi spelar. Spel som i andre omgang mot Porto, men med litt meir effektivitet og enda litt bedre angrepsspel så blir det bra.

 

Ando på benken.. :love:

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...