Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Om Tevez ikke får kontrakt, håper jeg at Welbeck ikke blir lånt ut. Har egentlig ikke lyst på en ny spiss heller, så da er det greit å ha disse unggutta som backup. Kiko kan gjerne bli lånt ut neste sesong, slik at han får mer spilletid enn det han ville ha gjort i United. Burde helst lånes ut til smålag i PL, ikke til Spurs (som har Bent, Defoe, Pavlyuchenko og Keane). Synes egentlig litt synd på Campbell. Han hadde nok fått mer spilletid i United denne sesongen. Alle kampene i ligacupen, mange kamper i FA-cupen, pluss noen innhopp for førstelaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du først har lest intervjuet i som står på dagbladet.no så kunne du jo ha lest litt lengre i samme slengen :)

 

Om ny trener i klubben:

 

Men som jeg sa, jeg vet ikke hva klubben tenker, og forhåpentligvis slipper de å tenke på det på 2-3 år, for jeg planlegger å bli så lenge jeg kan.

 

Så det er en liten tidsbegrensning inne i bildet også, tror ikke han blir sittende i 15 år til for å ta 2 CL pokaler til :)

Lenke til kommentar
Har ferguson sagt det så blir det slik.

Nå er det ikke Fergie som tar valget til slutt, men han vet nok hvem som passer best i United. Ut ifra det han sa måtte det være en med mye erfaring og helst ikke så ung.

 

Fergie sa også at han var sulten på flere mesterliga-titler, men 2 stk for en trener er rimelig bra. Det er likevel et større skritt til den tredje enn den andre. Altså høyere risk for at han må dele rekorden på 2 med en annen trener.

 

Uansett, respekt til den mannen.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Håper på dette laget i mårra

 

VDS

 

Neville - O'shea - Vidic - Pat

 

Nani - Carrick - Fletcher - Ronaldo

 

Macheda - Rooney

Tror ikke det. Tevez starter nok for Kiko, og Park for Nani. Giggs starter vel også.

 

Tror på noe sånt:

 

VDS

Neville - O'Shea - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Giggs - Park

Rooney - Tevez

 

Kanskje Scholes også, men tror det blir Giggs.

Lenke til kommentar
Omg. Hadde jeg visst at jeg hadde vekket så mange følelser så hadde jeg vel heller latt vær. Hva faen skal man gjøre når man ikke kjenner noen som gidder da ?

 

Får dra selv da.

Er et par av gutta vi har her inne som ikke er så godt vant, så når en representant fra det motsatte kjønn entrer tråden kan det bli litt for mye for disse.

 

Men igjen; hvis du spanderer blir jeg med. Gutta nedi Afrika har mer å rutte med enn det jeg har.

Lenke til kommentar
Omg. Hadde jeg visst at jeg hadde vekket så mange følelser så hadde jeg vel heller latt vær. Hva faen skal man gjøre når man ikke kjenner noen som gidder da ?

 

Får dra selv da.

Er et par av gutta vi har her inne som ikke er så godt vant, så når en representant fra det motsatte kjønn entrer tråden kan det bli litt for mye for disse.

 

Men igjen; hvis du spanderer blir jeg med. Gutta nedi Afrika har mer å rutte med enn det jeg har.

Hvis jeg hadde hatt penger til å kunne spandere på noen hadde jeg allerede hatt folk som kunne blitt med meg ;)

Lenke til kommentar

OM jeg spanderer kampbillett, blir det dæjt på meg da? Med happy ending?

 

Jeg er seriøs.

----

 

Rio Ferdiand er sansynligvis klar til kampen. Han bør spares til Porto oppgjøret... Håper derimot at Andy blir klar og spiller fra start (evt innhopp) i mårra. På tide med litt samba på midten nå

Endret av Consigliere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...