Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen og dritt at de scorer så sent! Og Neville; prikk lik "tabbe" som mot Villa. Han når ikke opp og dermed er duellen tapt for hans del. Bortebane neste, og det blir nok enda tøffere. Håper virkelig Rio er klar til da. Det er mye eksperimentering blant lagoppsettet når så mange er skadet.

Lenke til kommentar
Vi ligger da faen ikke godt ann mtp. våres siste resultater i det siste. Har du sett dem i det hele tatt og sett på formkurven til spillerne? De er elendige!

Du er elendig! Alle har en nedtur periode, og vi har det nå...med skader på spillere som Brown,Hargreaves,Ferdinand,Anderson og Berbatov... Da forstår du vel at vi sliter?

Vi har hatt en nedtur "periode" hele sesongen. en null resultatene har dekket over dette.

 

(Jeg har ikke bindestrek.)

 

 

Har United hatt en dårlig periode hele sesongen???

Mest latterlige innlegget på lenge!

Jeg vet ikke hvilken planet du har bodd på denne sesongen, men ja, vi har vært elendig hele sesongen, offensivt vel og merke. Et fantastisk forsvar med Vidic i førersetet har reddet oss og er grunnen til at vi leder PL og er i kvartn i CL. Ellers har hele sesongen vært piss.

 

Skal nevnes at jeg er drita nå, men på en eller annen måte må det komme ut. Angrer sikkert i morgen på at jeg skriver dette, men dette er altså mine tanker. Nå stikker jeg.

Lenke til kommentar

Rett og slett en skammelig kamp.

 

Det var som mot Villa. Ingenting fungerte, det var ikke noe flyt i spillet, de offensive leddene fungerte ikke. Midtbanen var helt på bærtur. Ingen ble med opp. Og selvsagt krones det med to tullemål som burde vært avverget. Første målet var en elendig pasning av Ronaldo, samt en elendig klarering av Evans rett i Porto-spilleren. Andremålet var enda mer patetisk. Gary Neville får plutselig to mann han må markere. Hvor var Vidic?

 

Og hvor var den velkjente United-offensiven som vi er så vandt med? Bare flaks at vi slapp unna med uavgjort, Porto kjørte gang på gang så fort de fikk ballen. Noe av det verste jeg har sett, ingen jævla lagdeler fungerte i dag. Det var en skam å bivåne, rett og slett patetisk.

 

Og jeg fikk dessverre rett i at det ble uavgjort.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvilken planet du har bodd på denne sesongen, men ja, vi har vært elendig hele sesongen, offensivt vel og merke. Et fantastisk forsvar med Vidic i førersetet har reddet oss og er grunnen til at vi leder PL og er i kvartn i CL. Ellers har hele sesongen vært piss.

Chelsea x2, i Ligacupen og FA-cupen syns jeg vi har spilt bra, så hele sesongen blir å overdrive litt. Men er nokså enig i at ellers har spillet vært ganske så ræva. Heldigvis har Liverpool og Chelsea spilt enda verre.

Lenke til kommentar
Send gutta hjem. Be dem tenke over hvem dem spiller for. Be dem tenke over om dem faktisk fortjener å få lønn. Jeg er så drittlei å se på dette tøyselaget som liksom skal være "verdens beste klubb".

Spillerne jobber bra de. De er ikke guder heller, noen ganger går det ikke slik man vil.

 

Forsvaret er en katastrofe, innsatsen er lik null i de fleste førsteomganger. Vi får den enkleste trekningen mulig i CL men det hjelper absolutt ingenting når klovnene er fullstendig uinteressert. Skandale hvis vi vinner noen viktige troféer i år. Det betyr en langsom død for fotballen.

Dårlig forsvar i dag, ja. Ingenting å si på det. Men spillerne virker på ingen måte uinteresserte. I dag gjør de for mange feil defensivt, men slik du skriver skulle man nesten tro at de prøver å spille dårlig med vilje. Skandale hvis vi vinner troféer i år? Er du gal? Er du en undercover Pool-supporter? Wtf.

 

EDIT: Jeg håper at hele OT piper ut disse gutta neste kamp. Dårlig supporter? Hold kjeft. Hvorfor støtte en gjeng med spillere som faen ikke gidder å gjøre en forbanna dritt for klubben?

Ja, én middelmådig kamp er utilgivelig. Dårlig form kan man automatisk forklare med manglende innsats fra spillernes side. De gidder rett og slett ikke vinne nå :roll:

 

Man kan ikke vinne hver gang, dette blir for dumt.

Lenke til kommentar

God andreomgang. Glippen på slutten er både unødvendig og tragisk.

 

At andreomgang ender 1-1 er latterlig ufortjent. At kampen ender 2-2 er forsåvidt greit. Burde rodd denne iland når vi leder 2-1 på OT. Men nok en gang roter vi bort en ledelse.

 

Evans virker fryktelig usikker for tiden. Håper Rio er klar pronte. Vi trenger å få tilbake tryggheten vi hadde i perioden med rekorden. Fordømt typisk at etter den rekorden så har vi jo nesten sluppet inn like mange mål på tre kamper som vi gjorde hele sesongen før. Begynner å hate den rekorden nå.

 

Rooney, Ronaldo, Park, Fletcher, Evra leverer godkjent +. Ellers blir det for mye feil.

 

Ka som skjer på 2-2 målet er uforståelig. En eller annen er på en plass han ikke burde være. Neville må kompensere, og det går jo gærnt når Porto har en mann helt alene.

Lenke til kommentar
Det som var skandale denne kampen heter John O'Shea! Skjønner ikke hvorfor vi har han jeg! Javisst, lojal er han...men er han i verdens klasse? Nei, mener jeg!

Vi har han fordi vi trenger han i perioder som denne. Han er en grei spiller å ha i bakhånd når det er skader på de beste spillerne.

 

Men fortsetter denne situasjonen fremover, så må vi vel kanskje kjøpe en høyreback før neste sesong. Brown er skadeforfulgt, Neville har sett sine beste dager, Rafael er fortsatt for dårlig defensivt, og O'Shea er ikke god nok til å spille fast. Men vi har tross alt klart oss veldig bra i år. Er fortsatt med i alle cuper som ikke allerede er vunnet og vi leder ligaen. Jeg tror fortsatt dette blir en knallsesong, selv om formen ikke akkurat er der den skal være nå.

Lenke til kommentar
Neville gjorde ikke et dårlig innhopp i dag. Var vel han som la inn til Rooney når ballen strøk de få grå han har på toppen.

Neida, han leverte greit i dag. Men han blir ikke akkurat yngre, og har jevnt over heller ikke spillt noe bra i år. Vet ikke hvem vi skulle kjøpt til sommern men vi trenger en som kan spille bra og stabilt på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Er veldig enig i den Geir. Høgreback er et "problembarn" for Ferguson. Men mr.Brown. Skal han være skadet for alltid? Var jo på vei tilbake, for så å bli skadet igjen?

 

By the way: Synest Porto leverte en helt rå førsteomgang. I andre omgang var united så agressive og presset på Porto spillerne at de fikk mye mindre til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...