Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send gutta hjem. Be dem tenke over hvem dem spiller for. Be dem tenke over om dem faktisk fortjener å få lønn. Jeg er så drittlei å se på dette tøyselaget som liksom skal være "verdens beste klubb". Forsvaret er en katastrofe, innsatsen er lik null i de fleste førsteomganger. Vi får den enkleste trekningen mulig i CL men det hjelper absolutt ingenting når klovnene er fullstendig uinteressert. Skandale hvis vi vinner noen viktige troféer i år. Det betyr en langsom død for fotballen.

 

EDIT: Jeg håper at hele OT piper ut disse gutta neste kamp. Dårlig supporter? Hold kjeft. Hvorfor støtte en gjeng med spillere som faen ikke gidder å gjøre en forbanna dritt for klubben?

Endret av Points
Lenke til kommentar

Æsj, dette var ikke bra. En grei kamp offensivt, men defensivt er det nok en dårlig kamp fra vår side. Savner Rio og Brown, det er det ingen tvil om.

 

Rooney skal ha honnør for en strålende kamp, og er banens beste etter mitt syn. Han jobber som en gal, scorer et mål og legger på vakkert vis opp til målet til Tevez også.

Lenke til kommentar
Vi har jo kjøpt spillere for over en milliard de siste årene og se hva vi har fått ut av de drittspillerne. De er en gjeng med overbetalte idioter som ikke gjør en dritt. Fy faen, send flere hjem på dør. Dette er faen ikke godt nok!!!

Slutt å klag! Du syter både på United og Enga om dagen, vi ligger godt ann i både serie og gjennstående cuper...

Lenke til kommentar
Hm.. Er det jeg som ikke har skjønt bortemålsregelen helt da?

 

Det er det laget som har MEST skoringer som vinner, det skjønner du vel.

Om det er likt med mål etter 2 kamper, er det laget som har flest bortemål som vinner. :)

 

Takk for forklaringen. Og ja, skjønner at de med flest mål vinner til slutt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...