Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det Carrick driver med i dag? :no:

Carrick? Er jo mange flere som er dårligere enn han, f.eks Scholes, Evra, og Ferdinand. Vi trenger også å få ut han Berbatov, og få innpå Tevez. Få også innpå Anderson.

O'Shea gjør meg nervøs, jeg kommer aldri til å tilgi han poteten om vi ryker ut mtp. at han ikke satte den sjansen.

Lenke til kommentar

Tanker om første omgang:

 

- Vi leder fortjent, hadde ikke vært direkte ufortjent med 1-1 heller, men vi har vært best og fortjener ledelsen.

- Scholes har gjort flere feilpasninger i dag enn resten av sesongen til sammen. Helt fryktelig i dag.

- Giggs, Rooney, Vida har vært gode.

- Inter blir mye farligere når tempoet faller, tempoet må holdes slik det er i starten av kampen der vi dominerer.

 

 

Ellers synes jeg Ando bør komme inn i andre omgang. Scholes har gjort en av sine dårligste kamper på lang tid.

Lenke til kommentar

Dette her har vært for nære. Håpet på lekestue etter det tidlige målet, men Inter kommer mer og mer med, og har til tider vært bedre enn oss. Vi er grusomt heldige som ikke har sluppet inn.

 

Berbatov er flink til å holde på ball, men har ikke fått til stort mer, vi trenger noen som kan jobbe på midtstopperne til Inter, og jeg tror Tevez skaper nok rom ved å gjøre det til at andre kan trenge igjennom. Scholes har vært tvilsom og O'Shea... det skal ikke gå an å bomme der, men han er jo forsvarer og keeper først og fremst.

 

Er så letta over at Vidic satte den headingen, ellers hadde jeg ligget i sofaen og spasmet til a) Målscoring eller b) Kampslutt (dvs. straffekonk overstått).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...