Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei RePaC, Berba følte liten skade i oppvarmingen, Tevez er ute på banen og varmer opp nå og Berba har gått inn i dressing room nå. Det er nesten 100% sikkert at Tevez starter, ser på Sky Sports.

 

Latias, Giggs har ikke spilt venstrekant i hele år. Hadde ikke vært så lurt å begynne nå, plutselig.

Lenke til kommentar
Omg, dette er som godsend. Håper virkelig ikke Berba er skadet seriøst, men Tevez ser ut til å starte!!! Rooney - Tevez på topp. :D

 

Jeg fikk hva jeg hadde lyst på, håper de kan prove me right! :)

Der sank håpet mitt om avansement betraktelig, hvis det er sant da. All respekt til Tevez, men Berbatov er så ekstremt mye bedre.

Lenke til kommentar

Berba går vel på benken da, så ikke ut som det var virkelig seriøst. Men det kan jo hende at han starter også, men Sky er ganske sikker på at Tevez starter nå som han er ute med laget og varmer opp, og at Berba har gått inn. Håper Rooney og Tevez viser takter som i fjor og mot Fulham, da kan det funke.

Lenke til kommentar

Har ikke høye forventninger før kampen. Mtp. at ingen lag har vunnet to ganger på rad, så bruker jeg dette som bonus. Går vi videre, er det greit, men blir ikke skuffet om vi ryker ut. En fordel ved å ryke ut er at vi får færre kamper i en tettpakket vårsesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...