Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

off. De må seriøst gjør noe med midtbanen. Den har ikke vært mye god i dag.

 

Feilpasninger og mottaksfeil i et kjør.

 

Rooney må ta seg sammen. Han har ikke fått til mye. Men så plutselig gjør han det som må til. Satser på et mål fra han i andre omgang.

 

Enig med Erlend. Nå må de få opp tempoet og begynne å spille fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det.

Alt i alt har United vært bedre enn Inter i første omgang. Vi er IKKE heldige som leder, selv om det ikke hadde vært ran på høylys dag om det hadde stått 1-1 heller.

Lenke til kommentar
Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det.

Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang :p

Lenke til kommentar
- Scholes har gjort flere feilpasninger i dag enn resten av sesongen til sammen. Helt fryktelig i dag.

 

 

han hadde 31 pasninger og 88% treff. Så han har ikke hatt så enormt mye feilpasninger. Men føler at de han sentrer til har sovet i flere av de feilpasningene han faktisk hadde.

Lenke til kommentar
Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det.

Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang :p

LOL!

Lenke til kommentar
Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det.

Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang :p

 

Få den vekk! :tease:

Lenke til kommentar
Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det.

Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang :p

Ta AV drakten din!

Lenke til kommentar

Fergie vet hva gutta må gjøre, det gjelder bare å få det til, og det bør vi klare.

 

Savner tempoet, er mye trilling på egen banehalvdel og på midtbanen. Vi gir Inter tid til å mure opp bak, og da trenger vi noe helt magisk (O'Shea-sjansen) til å sette en i nota (som ville skjedd om det var noen andre enn O'Shea som mottok den ballen).

Lenke til kommentar
Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det.

Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang :p

LOL!

Prøver et kvarter uten drakten etter pause, om det går til himmels med det så lar jeg være å ta den på igjen :p

Lenke til kommentar

Greit resultat i første omgang dette. Men det blir for dårlig på pasningsfronten. Altfor mange sløve feil som ikke skal skje. Håper på skjerpings i 2. omgang.

 

Hvis det er så må du love meg å ikke bruke noen som helst drakter når United spiller i fremtiden Raste. :!:

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Utd har vært bedre enn Inter, men ikke så mye heller. Men å si at Inter har vært bedre viser mangel på fotballkunnskap, jaja. D'Amico, enig at Scholes ikke har vært bedre men det har MYE å gjøre med andre spiller i midtbanen, er bare ikke 100% konsentrert. Jeg ville aldri tatt Scholes ut av en sånn kamp før 60-70+min. Anderson inn rett fra pause vil være tabbe, spør du meg.

Lenke til kommentar
- Scholes har gjort flere feilpasninger i dag enn resten av sesongen til sammen. Helt fryktelig i dag.

 

 

han hadde 31 pasninger og 88% treff. Så han har ikke hatt så enormt mye feilpasninger. Men føler at de han sentrer til har sovet i flere av de feilpasningene han faktisk hadde.

Kanskje ikke så mange, men de pasningene han har bommet på har ofte vært grove feil som har ført til overgangsmuligheter for Inter. Slike store feil gjør han svært sjeldent, men i dag har det skjedd flere ganger.

Lenke til kommentar
Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang :p

Striptease i stua til Raste? Me like.

 

Han hadde 31 pasninger og 88% treff. Så han har ikke hatt så enormt mye feilpasninger. Men føler at de han sentrer til har sovet i flere av de feilpasningene han faktisk hadde.

Det var jo midt i omgangen sånn cirka. Tror nok han hadde en del feilpasninger etter det også. Men ja, få som møter ballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...