SpencerReid Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Skal ikke bidra til noe Tevez-hating her nå, men hvorfor løper han ikke? Ser jo at han tar løp og sånn, men det skjer jo titt og ofte at han bare stopper opp når ballfører er under 3 meter unna. Hvor er ballvinneren Tevez??
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 ÅRH!!! Kom deg opp Ronaldo.....ikke sitt å sipp!""""
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Oioi, Special One på tribunen. Så ut som han skulle duppe av.
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Dette ser ikke ut som 3 poeng spør du meg. Jose forbereder seg til å møte verdens beste lag vettu. Endret 8. februar 2009 av RePaC
archanios Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er på mange måtar som forventa. Vanskelig å spele mot det kompakte forsvaret til WH, som i tillegg spelar godt. Kan bli litt farlig innimellom, dersom vi ikkje følger heilt med. Forhåpentligvis går det veien, men vi må ha noko litt meir spesielt for å nå gjennom. må finne fram Keane-drakta
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Til West Ham da? Det skulle tatt seg ut... Da er det ikke 1-0. da er det 0-1
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Minner meg om Liverpool kampen dette. Mangel på guts og vilje i motsettning til motstanderen. Virker som WH vil mer.
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Faen så dårlig følelse jeg har nå. Angrepet stopper helt opp når vi kommer til forsvarsmuren, hver gang.
The Hoff Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Minner meg om Liverpool kampen dette. Mangel på guts og vilje i motsettning til motstanderen. Virker som WH vil mer. Helt enig, og det provoserer meg så sinnsykt. Eneste som vil i dag er Rafael, alt annet er for tafatt og veikt.
Geir M Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ronaldo blir taklet rent og slår oppgitt ut med armene og begynner å sutre igjen. Jeg liker ikke instillingen hans. [edit] Bare for å presisere: Jeg snakker ikke om situasjonen der gult kort ble korrekt idømt for en takling da Ronaldo ikke hadde ball. Endret 8. februar 2009 av Geir M
The Hoff Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Carlton Cole er faen meg helt syk, sterkeste fyren jeg har sett på en bane noensinne.
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! GIGGS!!!!!!!!!!!!!
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! GIGGSY! WELSH WIZARD!!!!
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 PL LEGENDE NO WONDER! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå