Alastor Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish....
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Husker dere når vi vant ligaen i 03? xc1NN6JOrt8 Denne kampen glemmer jeg aldri. Var ikke det Viduka-show!? Det var vel egentlig ikke imponerende å huske da man kan se det i videoen Video fjerna frå sitat.-ttt Endret 9. februar 2009 av Slettet-EIV2CS
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish.... Mulig det, men de har ikke noe sterkere lag enn Portsmouth akkurat.
archanios Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 WH har ikkje tapt på 8 kampar og har fordelen av heimebane. I tillegg så har vi slitt på Upton siste to sesongane, så det skal nok mykje til for at dette blir ein enkelt seier.
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Er rimelig sikker på at dere vinner uansett *jinx*
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Pool gutta driver med omvendt psykologi ser jeg...
archanios Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Fint med denne støtta om vi vinner.. Då skal dei få sitte sånn før kvar kamp..
The Hoff Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Håper på Nani eller eventuelt Tosic på venstrekant. Vi trenger litt kreativitet der når Evra er ute.
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish.... Mulig det, men de har ikke noe sterkere lag enn Portsmouth akkurat. Innlegget rett under ditt beviser det motsatte.... Herlighet, West Ham er gode for tiden.
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Et par syke Berba assists/mål, den mot WHU ifjor inkludert. Hvordan får jeg Tubevid rett inn her? http://www.youtube.com/watch?v=5tx1UcOXodk Endret 8. februar 2009 av RePaC
Kjartan1234 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Fikk faktisk sansen for Tosic etter det lille han gjorde når han spilte, virker som en veldig god spiller..
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Dere har ikke sluppet inn mål på 11 kamper eller noe, skjønner ikke at dere ikke tror på seier Det er en av grunnene til at jeg ikke tror på seier. En eller annen gang må den rekka ta slutt.
Manx Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 At vi skulle slippe inn et mål, betyr jo ikke at vi taper kampen da. Men som du sier, en eller annen kamp så vil det bli plukket en ball ut av nettet vårt og det kan sikkert skje i dag.
Ol'H Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Faen, føler meg som points. Så jævla fyllsjuk, om jeg klarer å komme meg til Tv'n så er det årets prestasjon for min del. Gleder meg til å se, ja egentlig alle. En uke uten kamp gjør at jeg føler at noe mangler!
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hvem tror dere vinner av West Ham U. og Manchester U. ? Og hvordan ender stillinga ?
genser Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Husker dere når vi vant ligaen i 03? xc1NN6JOrt8 Denne kampen glemmer jeg aldri. Ikke jeg heller. Interessant å se hvordan Parlour fokuserer på å få inn en ekstra dytt før kampen er over, fremfor å kjempe om ligagull. [qhP9xAl4xng&feature=related Gud for noen minner du bringer opp. Takk for det. Husker jeg smilte bredt bredt når O'Shea putta å tampen der. Er det et lag jeg virkelig hater er det Arsenal. Liverpool er jeg lært opp til å mislike, og deres forstyrrede manager hjelper på. Chelsea er en stor sportslig motstander, mens Arsenal er bare et forferdelig lag. Jeg har alltid ment de fortjener en sesong i championship som straff for deres oppførsel sesong etter sesong. Huff. Måtte de brekke alle mulige ben mot tottenham i dag, og aldri nå europa neste sesong..!! Glory Man United Video fjerna frå sitat.-ttt Endret 9. februar 2009 av ttt
The Hoff Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/08/sport/f...ennett/4748911/ En bøtte med creds til den som finner ut hvilke spillere det er snakk om.
Ol'H Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Faen som jeg savner de gamle hatoppgjørene med Vieira og Arsenal Å jeg blir helt rørt når jeg ser Keane, United hele veien gjennom. Endret 8. februar 2009 av Hyrlen
Kjartan1234 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg savner Keane:P Ikke noe tull med han fyren der... Er det ikke litt lengesiden Ronaldo har filmet nå? Sist gang jeg husker han filmet var mot Gerrard i liverpool kampen.. tror jeg Endret 8. februar 2009 av Kjartan1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå