tc47 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Pompey er jo et av de dårligste laga i ligaen. Ikke vanskelig å se hvorfor gitt. Pompey United 1-1. Men ja,pompey må nok få en bedre manager. Haha smooth. Pompey 0 - 1 United.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Noen som vet startoppstillingen? (noen som ikke er Ferguson) Endret 8. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Krukmeister Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Og når vi spilte mot dem hadde de Harry Redknapp som manager, ikke trollet Tony Adams. Hvis han ikke får sparken før sesongen er over spiller Pompey i Championship neste år. Det er jeg villig til å sette ganske mye penger på. Endret 8. februar 2009 av Tobbe777
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Blir spennende å følge med nedrykk i år ja.
archanios Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Startoppstillinga blir nok ikkje offisielt klar før ca 45 minutt før kampen eller noke sånt. Så enn så lenge så er det nok berre SAF og enkelte andre luringar som veit kven som skal starte.
Smif Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Eneste vi må ta til takke med er troppen: Van der Sar, Foster, Kuszczak, Rafael, Fabio, Brown, Ferdinand, Vidic, O'Shea, Evra, Ronaldo, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Giggs, Park, Tosic, Berbatov, Rooney, Tevez.
archanios Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er deilig å sjå at vi har litt fleire valgmuligheiter igjen. Godt med spelarar som kjem tilbake. Gledar meg til kampen i dag, sjølv om at eg er redd det blir veldig vanskelig å komme derfrå med tre poeng. Skal bruke heile dagen på rapportskriving og interaksonsdesign, men ettersom vi skal jobbe hos meg, så får vi sett kampen.. Hadde vore gøy å sjå Roon og Evra i løpet av kampen, men eg håpar ikkje dei blir brukt om dei ikkje er 100% klare.
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Evra, Rooney og gjengen tilbake nå? Hvem har dere på skadelista nå?
Smif Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Evra, Rooney og gjengen tilbake nå? Hvem har dere på skadelista nå? Evans, Anderson og Hargreaves, og Neville er ikke bra etter everton kampen. SAF: "Wayne Rooney and Patrice Evra won't start Sunday's game. But they’re not far away, and they'll possibly be on the bench."
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hargreaves resten av sesongen. Tror dessverre på uavgjort idag, WHU har mye selvtillit og gode spillere. Dette kan bli tøft, men 3 poeng ville ikke vært annet enn KONGE. Evra, Rooney og gjengen tilbake nå? Hvem har dere på skadelista nå? Evans, Anderson og Hargreaves, og Neville er ikke bra etter everton kampen. SAF: "Wayne Rooney and Patrice Evra won't start Sunday's game. But they’re not far away, and they'll possibly be on the bench." Mulig de kommer på etter 60 min?
archanios Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Kanskje. Regnar med vi får sjå dei om det virkelig trengs, eller om vi ledar komfortabelt. Ledar vi 1-0 så er det kanskje ikkje nødvendig å sette dei på. Både Roon og Evra kan gi angrepet vårt ganske mykje ekstra om det trengs, og begge kunne nok trengt å komme litt igang igjen, men vi får vente å sjå. Trur nok ingen av dei får meir enn 30 minutt uansett, om ikkje vi får nye skader.
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Tipper dette blir grei skuring for dere. 0-3 til United
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror på (nok en) 1-o seier til United.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 3-0 høres fornuftig ut, men jeg vil heller ha 2-0, enn 5-1.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Sitter bare å venter på at Night skal komme med sin ''bad feeling'' jeg.
Smif Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror på (nok en) 1-o seier til United. Enig, 0-1 med et seint mål. Berba i det 70'ende eller noe. Har litt trua på at park også kan gjøre det bra, kunne vært gøy med et mål der også.
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 West Ham er jo et møkkalag. Dere har ikke sluppet inn mål på 11 kamper eller noe, skjønner ikke at dere ikke tror på seier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå