Jotun Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish.... Mulig det, men de har ikke noe sterkere lag enn Portsmouth akkurat. Neida. Dere gruste et pompey i knallform i går. Hadde full kontroll og fikk ingen hjelp av et strålende portsmouth forsvar :!: Portsmouth over West Ham anyday akkurat nå. Endret 8. februar 2009 av Jotun
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Carew har tydeligvis "mye peiling" på ka han uttaler seg om... Carew: Villa like gode som Liverpool Endret 8. februar 2009 av Jotun
Ohny Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Er det noen som vet hvor han Lars Tjernås er? Håper ikke han kommenterer dagens kamp, vi husker hvordan det gikk mot Liverpool og Arsenal ?
Manx Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Carew har tydeligvis "mye peiling" på ka han uttaler seg om... Carew: Villa like gode som Liverpool Synes ikke tankegangen hans er helt på jordet, jeg blir ikke forundret om Villa er foran Liverpool når sesongen er over.
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Du traff spikeren på hodet Manx Villa er bedre enn Liverpool.... Setter penger på: Endret 8. februar 2009 av Jotun
NightKeeper Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Sitter bare å venter på at Night skal komme med sin ''bad feeling'' jeg. Har allerede spådd poengtap for et par dager siden. Vi har 2 tap på rad i øst-London, og vi vinner ikke idag heller. West Ham spiller merkelig bra mot oss.
genser Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) ...Arsenal er bare et forferdelig lag. Jeg har alltid ment de fortjener en sesong i championship som straff for deres oppførsel sesong etter sesong. Og der fikk vi nettopp et eksempel på nettopp slikt spill som kjennetegner Arsenal. Bra dommern så det og belønnet Arsenal med rødt kort. Som man så på oppførselen til Eboue etterpå var han en svært god skuespiller og mange dommere hadde sikkert blitt lurt. Endret 8. februar 2009 av Alastor Flyttet hit fra annen tråd
Limbeck Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Villa slipper inn litt for mye mål til at jeg tror de kan forsvare den posisjonen de har i dag, men med litt flaks og godt spill så kan de få CL spill.
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish.... Mulig det, men de har ikke noe sterkere lag enn Portsmouth akkurat. Etter å ha lest dine kommentarer i går og etter dette, klarer jeg ikke lengre å ta deg seriøst. Nå skjønner jeg hvorfor 1+1 ble 3 og en halv i går. Nighkeeper: Må motjinxe deg i igjen. Blir nok en fin 3P i dag. 3-1 seier.
NightKeeper Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nighkeeper: Må motjinxe deg i igjen. Blir nok en fin 3P i dag. 3-1 seier. Ehm, jeg tror du har misforstått poenget med jinxing her
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Liverpool fikk full pott. Senket Portsmouth. Ville heller sagt det slik: Liverpool fikk full pott. Portsmouth fikk inn to skudd for baugen, men liverpool holdt seg så vidt flytende.
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Når du er pessimist er jeg optimist. Det blir jinx når du skriver at vi taper, hvis ikke jeg motjinxer (ja, blir litt feil å kalle det, det - opphever din jinx) og skriver at vi vinner. Er en winning recipe Capish, Santino? Ps: Ja, vet det er jinx og skrive at man vinner. Endret 8. februar 2009 av The Game
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Problemet oppstår hvis Night's uttalelse er en motjinx fra før. For da "opphever" du hans motjinx...
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Gud, nå blir jeg forvirret her. Da motjinxer jeg jinxen min, som var ment som en motjinx til jinxen (imo) til Nightkeeper (som forsøkte å motjinxe Liverpool gjengen) Vi taper i dag. Vi sliter alltid på BG Edit: Ja, dette er meget viktig. Endret 8. februar 2009 av The Game
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vi taper 0 - 5 idag, alltid greit å være pessimistisk for noe man selv ikke kan gjøre noe med. Da kan man enten bli glad og overraska ved å vinne, istedenfor skuffa ved tap. Dette da med mindre man er på Boleyn Ground og hjelper til med 0.001 decibel støynivå. Endret 8. februar 2009 av RePaC
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) MUTV: VDS Rafael Ferdinand Vidic O'Shea Ronaldo Carrick Scholes Giggs Tevez Berbatov Benk: Foster, Eckersley, Fabio, Nani, Fletcher, Park, Welbeck Endret 8. februar 2009 av D'Amico
Ikke det? Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ser ja bra ut den ellever'n der. Hadde vært litt fett med Fabio på venstreback da, men er vel tryggere med O'shea..
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ingen Brown Ingen Evra, Rooney, Park eller Nani på benken. Ble litt skuffet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå