Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
I second that!!

Jeg kom inn etter at vi hadde spilt 30 minutter.Hvordan har Fabio greid seg? :)

Han har spilt bra, hadde en del innvolvering offansivt i starten, men har nok fått beskjed om å holde seg bake siden vi leder.

Høres lovende ut :D Av det jeg har sett så virker det som om Fabio er mye mer tryggere å avslappet i spillestilen enn ADHD broren Raphael ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig at vi tar oss sammen etter hvert i omgangen. Må si det var en klasse over den pasningen fra Carrick til Berbatov.

Og herlig av Scholes også. :D

Skrevet (endret)

Sykt det skuddet til Tevez....

Fikk med meg høydepunkter i pausen nå.

Var MYE rødt der. Dette skal vi ro iland ganske greit hvis det fortsetter slik første omgang avsluttet.

Endret av Jotun
Skrevet

Det starta veldig trått i dag, og eg tenkte mitt når Tottenham scora etter fem minutt. Det virka som om laget var litt slappe. Etter målet tok vi som venta meir og meir over, og viser etterkvart at vi pr dags dato er eit mykje bedre lag enn Tottenham.

Godt å sjå Scholes og Berbatov score. Syns virkelig vi fortjente dette etter det presset og spelet vi hadde.

Fabio og Welbeck imponerer. Synd at Danny ikkje brukar venstra i eit par tilfeller der han har muligheit til å skyte, men tar ei ekstra finte, får dårligare vinkel og blir blokkert. Fabio ser ut som om han er eindel modnare i spelestilen enn Rafael. Ikkje så voldsom og litt roligare når han går i taklingar. Til no ser det også ut som at Ronaldo virkelig passar på Fabio, er fleire gangar med ned til egen 16 for å hjelpe til. Det sender gode signal til resten av laget.

Til slutt: Vær så snill, prøv å hev dykk over folk som kjem inn hit for å provosere, trolle, vere usaklige og lage bråk. Ignorer eller trykk på rapporter. Så fort vi svarar, kjem med motangrep eller liknande så er vi nede på deira nivå og er med på å dra tråden ned i søla. For at det skal vere kjekt å lese denne tråden, så må vi prøve å oppføre oss og la moderatorteamet ta seg av dei som lagar bråk. La oss diskutere United, sånn som meininga med denne tråden er.

Skrevet

Skulle likt å se en statistikk for hvor ofte en kort corner blir noe av kontra en langslått corner.

Hater korte. Synest aldri det blir noe av det.

Bortsett fra de superkorte til Rooney da :)

Skrevet (endret)

Faen med Fabio da, så forbanna trist for han. Men han fikk vist seg hvertfall.

Endret av TSP
Redigerte bort off-topic. Andre brukere er ikke diskusjonstema :)
Skrevet
å der ble Fabio skadet. Helt utrolig mye skader som skal komme nå for tiden

tror ikke han ble skadet..tror bare han ble trøtt...har jo vært skadet en stund

Skrevet
å der ble Fabio skadet. Helt utrolig mye skader som skal komme nå for tiden

tror ikke han ble skadet..tror bare han ble trøtt...har jo vært skadet en stund

Får håpe på det. Synes det så ut som han haltet jeg. Att han landet feil på ankelen eller noe.

Skrevet (endret)
Til slutt: Vær så snill, prøv å hev dykk over folk som kjem inn hit for å provosere, trolle, vere usaklige og lage bråk. Ignorer eller trykk på rapporter. Så fort vi svarar, kjem med motangrep eller liknande så er vi nede på deira nivå og er med på å dra tråden ned i søla. For at det skal vere kjekt å lese denne tråden, så må vi prøve å oppføre oss og la moderatorteamet ta seg av dei som lagar bråk. La oss diskutere United, sånn som meininga med denne tråden er.
Les denne kloke mannens ord! ;)

Videre usakligheter vil bli hardt straffet, reaksjoner på moderering kan taes på PM.

PS.: Om man mener moderatorteamet ikke modererer alle likt, vennligst rapporter de tilfellene hvor dere mener noen bør få innlegg slettet eller en smekk på fingeren - det hjelper ikke å klage om man ikke viser til eksempler og det gjør man ved å eksempelvis rapportere. Om dere mener moderatorteamet jevnt over er slik, ta det i tilbakemeldingskategorien, ikke i denne tråden. :)

PS: Å få inn 8 rapporter på 5 minutter fra denne tråden er forøvrig imponerende! Godt jobbet ;)

Endret av TSP
Skrevet

Med alle skadene til United så tror jeg det er rimelig sikkert at de enten vil komme til kort i de to neste rundene av CL eller tape poeng i Ligaen i forhold til Chelsea og Liverpool.

Mannskapet som står igjen uten skader er ikke bra nok til å fortsette å hente inn poeng som de har gjort i ligaen de siste 10 rundene. En ting som er positivt er dog at laget ikke er så avhengige av Ronaldo som det kunne virke ifjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...