Ol'H Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Mistenker at det faktisk kan slå motsatt, at det offensive må prestere når det defensive lider såpass.
Latias Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hvordan er det mulig å ha så mange forsvarsspillere ute? Brown, Ferdinand, Evra og kanskje Evans. Er jo en hel forsvarsfirer!
SniKaZ Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Får virkelig håpe at Evans blir med. Hvilken gode alternativer sitter vi igjen med om Evans ikke kan vere med? Oshea i midt? eller Neville i midt?
Chicharito Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med
archanios Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Kan fort bli en slitekamp ja. Er vi heldige så klarar vi å spele såpass godt offansivt at vi pressar Bolton til å spele forsvar i store delar av kampen. Det blir nok uansett neppe lett, når ein ser på skadene våre. Bolton er vel også temmelig lystne på seier etter å ha tapt sine 3 siste i pl og 4 siste totalt. Gruelig irriterande at eg må på jobb så eg ikkje får sett kampen..
SniKaZ Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio? Kjørt Fabio og Rafael på hver sin side:P hadde blitt sykt offansivt^^
Latias Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio? Joda, vi har mange. Ronaldo, Park, Giggs, Tosic...
Giallorossi Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio? Verdensklasse
SniKaZ Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio? Verdensklasse Vet jo de da:P men Oshea hadde jo passet bra i midten, men siden vi "bare" har Fabio så er det jo ingen som kan erstatte nivået til Oshea på venstre Endret 16. januar 2009 av SniKaZ
Alastor Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Bolton i morgen, Derby tirsdag, Tottenham lørdag, West Brom tirsdag. Helvete for et program. Etter WB har vi en uke fri..!
Jotun Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Etter WB har vi en uke fri..! Pinadø bra. Begynner å bli sliten Spent på kampen i morra. Tror og håper de hever seg igjen. Endret 16. januar 2009 av Jotun
tc47 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Bolton i morgen, Derby tirsdag, Tottenham lørdag, West Brom tirsdag. Helvete for et program. Etter WB har vi en uke fri..! Fy faen, er redd det blir skader på oss her i disse kampene. Herregud, og det er tre forskjellge turneringer det er snakk om der. Sykt, men sånn er det når vi er litt for gode Night, jeg ser deg, men har følelsen at alt kommer til å funke bra i morgen. Og vi må huske, uavgjort er IKKE et dårlig resultat i morgen Endret 16. januar 2009 av tc47
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Så lenge vi ikke slipper inn mål er jeg happy
Nutjob Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Så lenge vi ikke slipper inn mål er jeg happy joda, satser på den "uslåelige" rekorden no..men uansett, eitt-måls seier er for tamt og dårlig. For meg er det nesten som tap. I morgo derimot, så er eg enig i at sifre ikkje har så stor verdi så lenge me vinn kampen og held nullen. Dette da med tanke på skadesituasjonen vår
Chicharito Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Spilte akkurat Bolton kampen på Fifa 09 og vi kommer til å vinne 2-0 i morra. Begge målene kommer av Berbatov i første omgang Skal bli deilig å ligge på toppen av tabellen i morra
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal faen ikke slippe inn mål i morgen heller! Det mener jeg! Den rekorden SKAL slåes!
tc47 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Altså, med Brown - Ferdinand - Evans - Evra ute som kan faktisk starte en storkamp mot Barca uten problemer er det vanskelig å ikke slippe inn mål. Har ikke så veldig høye håp om akkurat den delen i morgen, tror det blir 1-1 eller 1-2 i våres fordel.
D'Amico Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det er jo ikke 100% sikkert at Evans er ute. Han og Tevez skal visst ta en "fitness"-test kl 10.00 (lokal tid) i morgen. Endret 16. januar 2009 av D'Amico
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå