Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får virkelig håpe at Evans blir med. Hvilken gode alternativer sitter vi igjen med om Evans ikke kan vere med? Oshea i midt? eller Neville i midt?

Skrevet

Kan fort bli en slitekamp ja. Er vi heldige så klarar vi å spele såpass godt offansivt at vi pressar Bolton til å spele forsvar i store delar av kampen. Det blir nok uansett neppe lett, når ein ser på skadene våre. Bolton er vel også temmelig lystne på seier etter å ha tapt sine 3 siste i pl og 4 siste totalt.

Gruelig irriterande at eg må på jobb så eg ikkje får sett kampen..

Skrevet
Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med

Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio?

Kjørt Fabio og Rafael på hver sin side:P hadde blitt sykt offansivt^^

Skrevet

Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio?

Joda, vi har mange. Ronaldo, Park, Giggs, Tosic... :whistle:

Skrevet (endret)

Verdensklasse

:yes:

Vet jo de da:P men Oshea hadde jo passet bra i midten, men siden vi "bare" har Fabio så er det jo ingen som kan erstatte nivået til Oshea på venstre

Endret av SniKaZ
Skrevet (endret)
Etter WB har vi en uke fri..!

Pinadø bra. Begynner å bli sliten :(

Spent på kampen i morra. Tror og håper de hever seg igjen.

Endret av Jotun
Skrevet (endret)
Bolton i morgen, Derby tirsdag, Tottenham lørdag, West Brom tirsdag.

Helvete for et program.

Etter WB har vi en uke fri..!

Fy faen, er redd det blir skader på oss her i disse kampene. Herregud, og det er tre forskjellge turneringer det er snakk om der. Sykt, men sånn er det når vi er litt for gode :)

Night, jeg ser deg, men har følelsen at alt kommer til å funke bra i morgen. Og vi må huske, uavgjort er IKKE et dårlig resultat i morgen :)

Endret av tc47
Skrevet
Så lenge vi ikke slipper inn mål er jeg happy :D

joda, satser på den "uslåelige" rekorden no..men uansett, eitt-måls seier er for tamt og dårlig. For meg er det nesten som tap. I morgo derimot, så er eg enig i at sifre ikkje har så stor verdi så lenge me vinn kampen og held nullen. Dette da med tanke på skadesituasjonen vår

Skrevet

Spilte akkurat Bolton kampen på Fifa 09 og vi kommer til å vinne 2-0 i morra. Begge målene kommer av Berbatov i første omgang :D

Skal bli deilig å ligge på toppen av tabellen i morra :innocent:

Skrevet

Altså, med Brown - Ferdinand - Evans - Evra ute som kan faktisk starte en storkamp mot Barca uten problemer er det vanskelig å ikke slippe inn mål. Har ikke så veldig høye håp om akkurat den delen i morgen, tror det blir 1-1 eller 1-2 i våres fordel.

Skrevet (endret)

Det er jo ikke 100% sikkert at Evans er ute. Han og Tevez skal visst ta en "fitness"-test kl 10.00 (lokal tid) i morgen.

Endret av D'Amico

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...