tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Giggs er helt grei der, er glad om det faktisk. Men skulle vært Scholes eller Carrick isteden for Fletcher. Rio kunne vi ikke gjøre noe med, failed scan tidligere i dag. Dere vinner i dag desverre. Berbatov avgjør. Hvis vi ikke gjør det nå må du være klar for bank!
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hvis vi ikke gjør det nå må du være klar for bank!
Latias Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hvor er Carrick og Scholes??? Synes ikke det er så lurt å starte med Fletcher og Goggs fra start...
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Et mysterium for meg at Carrick starter på benken. Husker hvor viktig han var for dere mot oss, frem til han måtte forlate banen
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hvor er Carrick og Scholes??? Synes ikke det er så lurt å starte med Fletcher og Goggs fra start... Giggs?
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Et mysterium for meg at Carrick starter på benken. Husker hvor viktig han var for dere mot oss, frem til han måtte forlate banen Han er vel halvskadet eller noe. Hvorfor er ikke Rafael på benken egentlig? Hvor er Carrick og Scholes??? Synes ikke det er så lurt å starte med Fletcher og Goggs fra start... Giggs? Det er en vits som går rundt i tråden nå for tiden.
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Aiai! Blir kamp NU allikevel! Skyndte seg til C+ fyr! hehe God kamp gutar! Måtte vi GRUSE de! Det bør de! Fortjener seier idag! Når eg kom ut til bilen nå så har det vært pøbler og brekt av speilet i natt Endret 11. januar 2009 av Jotun
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ja, da må jeg komme meg ut fort for å se kamp. Lykke til alle sammen.. Håper vi har noe godt i vente!
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Er så nervøs nå at jeg ikke klarte å drite ferdig. Er så rastløs at jeg reiste meg opp for tidlig og det havnet litt skavlp på skåla. Klarer såvidt å skrive.... Nå kommer gutta og det er klart for kamp. Nå skal det drikkes.... Endret 11. januar 2009 av Don Vito Corleone
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sengeliggende som jeg er, blir det streaming. Orker ikke ned til naboen engang. Hvis noen finner en BRA stream med WMP eller SopCast, si ifra, her eller på PM!!!
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Begynner å bli litt nervøs nå. Jan og Magnus har jo redda dagen allerede, DJ Dark!!
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hva FAEN er i studio. Begynner å bli litt nervøs nå. Jan og Magnus har jo redda dagen allerede, DJ Dark!! LITT veldig mye viktigere denne kampen her da.
d'espresso Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet om en god, gratis streaming?.. Har veldig lyst til å se på kampen, og har ikke livesport247 lenger..
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Fant en bra en. Går spillerne ut på banen akkurat nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå