Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er veldig enig i Scholes! Men vi MÅ ha med Anderson på benken ihvertfall!

Skal bli så SINNSYKT digg å få tilbake Evra! Mangler bare Brown nå.... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Såå... Hva med denne elleveren mot Chelsea? :)

van der Sar

Neville - Rio - Vidic - Evra (endelig)

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Berbatov

Veldig i tvil om hvem som skal spille av Anderson og Scholes, men siden førstnevnte har hatt flere dårlige kamper i det siste (egentlig hele sesongen), mens Scholes bare har spilt èn dårlig kamp, valgte jeg ham.

Er helt enig med deg der. Scholes burde starte fremfor Anderson. Kanskje Giggs på venstre?

EDIT: Enig i lagoppstillingen altså, ikke det at Anderson har hatt dårlige kamper i hele sesongen. :p

Endret av Latias
Skrevet
Anderson har hatt dårlige kamper hele sessongen?!?!?!

Han har ikke klart å matche fjorårssesongen ihvertfall, uten han at han er noe spesielt dårlig av den grunn for den var fantastisk. Uansett, Fletcher, Carrick og Scholes har vært bedre.

Skrevet

Jeg tror ikke mine egne øyne. Jeg trodde virkelig alle (hvertfall Utd-supportere) hadde sett Anderson sine prestasjoner i år.

Kampen mot Derby regner jeg ikke som "en dårlig kamp av Scholes" om det er den du refererer til, for der var det mer laget og/eller taktikken som var feil og ikke enkeltspillere som spilte dårlig. Hvilke kamper har Anderson spilt dårlig i (siden han tydligvis har spilt dårlig hele sessongen)?

Skrevet (endret)

Ja, eg ville ofret carrick for å se scholes på banen hvis det var alternativet....

Åsså er eg litt i tvil om Carrick vs Anderson...

Endret av Jotun
Skrevet

Anderson har ikke hatt like bra sesong iår som ifjord, for meg virker han litt latere enn forrige sesong, gutten var jo helt vill etter ballen, og om han misset en pasning å ballen havnet hos motstander, ga han seg ikke på blanke møkka om han så måtte rive ned spillern for å få ballen, å i det fleste tilfellene... som ihvertfall jeg fikk med meg, klarte han å vinne igjen ballen på lovlig vis.

Skrevet

Anderson og Scholes fungerer ikke på midten. Det må bli Carrick/Fletcher - Scholes. Har heller lyst til å se Carrick, selv om Fletcher ble matchvinner i 2005 mot Chelski! :w00t:

Skrevet

Enig i at han ikke har vært like god som i fjor, men han har ikke spilt dårlig at all i år. Han har vært sjef på midtbanen spør du meg. Utenom dette er jeg enig i laget til Latias, også at Scholes og Carrick bør spille, men Anderson har ikke spilt dårlig. Basta bom :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har noen av united-spillerne spilt bedre i år enn ifjor?

Skrevet (endret)
Jeg tror ikke mine egne øyne. Jeg trodde virkelig alle (hvertfall Utd-supportere) hadde sett Anderson sine prestasjoner i år.

Kampen mot Derby regner jeg ikke som "en dårlig kamp av Scholes" om det er den du refererer til, for der var det mer laget og/eller taktikken som var feil og ikke enkeltspillere som spilte dårlig. Hvilke kamper har Anderson spilt dårlig i (siden han tydligvis har spilt dårlig hele sessongen)?

Vanskelig å nevne enkeltkamper da han har spilt ganske sjeldent nå i det siste. Dessuten er det ikke bare jeg som syns det. Det har flere ganger blitt nevnt i denne tråden at han "ikke har vært helt seg selv", og i tillegg har det blant annet blitt diskutert på RedCafe.

Dårlig var kanskje et litt sterkt ord, og derfor modererte jeg det litt i det forrige innlegget mitt, men han har helt klart hatt en dårligere sesong i år (altså 08/09) enn i fjor (07/08).

Og det må være lov til å si at Scholes var dårlig i den kampen selv så godt som alle var det. Det som blir feil er å la Derby-kampen spille inn på laguttaket til søndagens kamp.

Edit: Godt poeng Danielzu.

Endret av D'Amico
Skrevet (endret)
En annen ting, noen flere her som er VELDI utrygge på kåringen til mandag?

Nope. Ronaldo var helt fantastisk forrige sesong. Det var ikke Messi i like stor grad.

Er det forresten bare jeg som syntes de burde flyttet kåringen til etter sesongslutt, istedet for å ha den midt i sesongen?

Edit: Faens "slå-sammen-innlegg-som-er-postet-under-3-minutter-etter-hverandre"-funskjon som aldri funker.

Endret av D'Amico
Skrevet (endret)

Hvilken kåring er dette? Beste spiller i verden eller noe?

Går dette på årsbasis, altså 2008, eller sesong?

D'amico: Trikset er å sitere innlegget og svare med en gang for å redigere det...

Da kan du i ro og mak skrive videre.

Endret av Jotun
Skrevet
En annen ting, noen flere her som er VELDI utrygge på kåringen til mandag?

Nope. Ronaldo var helt fantastisk forrige sesong. Det var ikke Messi i like stor grad.

Er det forresten bare jeg som syntes de burde flyttet kåringen til etter sesongslutt, istedet for å ha den midt i sesongen?

agreed

Skrevet

Anderson hadde en dårlig start på sesongen, men har da tatt seg veldig opp i det siste. Han har jo også blitt brukt mindre i år enn i fjor. Er litt skeptisk til Carrick. Han har ikke vært helt god etter skaden. Men får håpe han er tilbake i form nå. Fletcher startet bra, men har blitt anonym i de senere kamper. Han er ikke kreativ nok. Scholes er jo ett første valg i mine øyne, men det spørs om han orker 90 min enda.

Jeg ser for meg att laget blir:

Vds

Rafael - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes/Andy - Park

Rooney - Berbatov

Det skal bli godt og få tilbake Evra nå. Er veldig usikker på hvem som tar høyre backen. Neville er for treg og Rafael er for urutinert. Savner Brown i en sånn kamp som dette. Blir en spennende kamp der jeg ikke tror det blir mange mål.

Skrevet
...Kanskje Giggs på venstre?

Tror det kan være lurt å starte med Park/Nani. Har ingen tru på at Giggs sin kondis holder så veldig lenge. Han kan heller komme inn i andre omgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...