Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er nok like greit å gi opp denne diskusjonen kjære medsupportere. Uansett hva vi sier og gjør, er SAF gud og Rafa Satan. Vi er et drittlag og United verdens beste. Vi har flaks, de er dyktige. FA og UEFA elsker oss, men hater dem. Sånn er det, og sånn vil det alltid være.

SAF er objektivt sett en av tidenes største managere, hvis ikke den største. Benitez er langt unna den statusen. Liverpool har ikke på langt nær vært like gode som united de siste årene. United vant CL og PL i fjor, jeg føler det er rett å kalle oss for verdens beste, ja. Selv om Barcelona f.eks. har vært mye bedre i år, riktignok i en noe lettere liga. Men man gjør opp status etter sesongen er over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nok like greit å gi opp denne diskusjonen kjære medsupportere. Uansett hva vi sier og gjør, er SAF gud og Rafa Satan. Vi er et drittlag og United verdens beste. Vi har flaks, de er dyktige. FA og UEFA elsker oss, men hater dem. Sånn er det, og sånn vil det alltid være.

+1

Så dumt ut at Rafa ramset opp alt på ark >.<

Skrevet
http://www.skysports.com/video/clips/0,237...4770525,00.html

Legg merke til at denne mannen faktisk har et ark han har skrevet ned dette. Du snakker om dust. Han klager i tillegg på Masche utvisningen, jeg ler av ren frustrasjon over denne idiotien. Han klager t.o.m over at United sine folk prater med dommer? Det gjør da alle lags trenere og spillere. Dialog er jo noe av det viktigste for en dommer.

@Kjetil, dere må slutte å avslutte diskusjoner med slikt. Å heller komme med saklige kommentarer. Å noen vil ta dere seriøst. Forøvrig har INGEN sagt at FA eller UEFA liker dere. De bare hater oss.

HAHAHA

Han tar meg seg et ark full av syting på pressekonferanse for å syte over Alex sin klaging. Idioten ser sikkert ikke ironien i det han gjør en gang.

Skrevet

Jeg ler av BeniteS og hans fakkts. Klager på at vi spilte den 29 desember i steden for 28, når vi nettopp kom hjem fra andre siden av verden med jet lag. Greit å si facts BeniteS, men få med alt sammen så hører vi kanskje på deg. Latterlig at han skal bable om sånt når han ikke tar med alt rundt det.

Skrevet

Haha, jeg ler meg i hjel. Fantastisk mann som skriver ned alle argumentene på forhånd. Og han prater om "facts"? Fakta krever bevis min gode mann, dette var kun synsing.

Hadde han ikke hatt så digg skjegg, hadde han vært en total idiot.

Skrevet

Det var temmelig patetisk ja. Hadde ikke trodd det om Rafa, men siden han bare sier sannheten bryr jeg meg ikke stort.

Skrevet

Det var temmelig patetisk ja. Hadde ikke trodd det om Rafa, men siden han bare sier sannheten bryr jeg meg ikke stort.

Han utelater jo halve poenget med det han sier. Det som motsier det han sier.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Fantastisk mann som skriver ned alle argumentene på forhånd.

Fergie hadde smadret han i diskusjoner. :)

Rafa smadrer Fergie på banen :)

Skrevet
Fantastisk mann som skriver ned alle argumentene på forhånd.

Fergie hadde smadret han i diskusjoner. :)

Rafa smadrer Fergie på banen :)

Langt sjeldnere enn Fergie smadrer rafa på banen, og det er i motsetning til mye av det tullet rafa kom med, et uomtvistelig faktum.

Skrevet

Ja eg skjønner ikke helt det Benitez sier om fakta....

Det er jo bare synsing alt.

Var det sånn at alle utenom Brown og Hargreaves som er skadet nå?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Langt sjeldnere enn Fergie smadrer rafa på banen, og det er i motsetning til mye av det tullet rafa kom med, et uomtvistelig faktum.

La meg omformulere: Rafa er regjerende mester i de interne oppgjørene.

Og nå er det sånn at om dere avskriver alt Rafa kommer med som oppspinn, så bør dere kanskje legge frem bevis på det motsatte.

Skrevet (endret)

Gud bedre, Benitez. Det der var en av de mest pinlige pressekonferansene jeg har sett på veldig lenge. Faktisk værre en Joe Kinnear intervjuet tidligere i sesongen og det sier ikke rent lite. SAF vs Benitez = 1-0

Endret av Don Vito Corleone
Skrevet (endret)
Og nå er det sånn at om dere avskriver alt Rafa kommer med som oppspinn, så bør dere kanskje legge frem bevis på det motsatte.

Hvordan skal vi kunne bevise at dette ikke skjer hver gang?

Men Benitez kommer jo ikke med et eneste bevis sjøl. Han kaller det fakta, men sier det slik:

"- Vi vet om alt som skjer på Old Trafford i forbindelse med kamper. Ferguson er den eneste manageren i Premier League som kan tillate seg å fotfølge dommeren inn i garderboen både i pausen og etter kamp, henholdsvis for å påvirke ham og skjelle ham ut. Han er den eneste manageren som slipper unna med dette. Dette er fakta, og ikke "mind games"."

Hvor er bevisene?

Endret av Jotun
Skrevet
Gud bedre, Benitez. Det der var en av de mest pinlige pressekonferansene jeg har sett på veldig lenge. Faktisk værre en Joe Kinnear intervjuet tidligere i sesongen og det sier ikke rent lite. SAF vs Benitez = 1-0

Han bannet vel 60 ganger i løpet av fire minutter? :whistle:

Skrevet

Hoho, utrolig morsom lesing de siste 7 sidene her! :D Dagbladet-tendenser så det holder. Utpå kvelden i dag er vi vel fortsatt på side 2190 og alt er historie, mens det bare står et innlegg fra moderator om at x antall poster er slettet. :wee:

Skrevet (endret)

Tråden stenges for opprydding og for utdeling av gule og røde kort.

Vi har nå ørtenhundre og 7 rapporter inne og skal faktisk vurdere om noen av rapportene er ren spam!

Rapporter skal inneholde brudd på retningslinjene og ikke personlige meninger om andre brukere og deres poster.

Åpnes igjen og noen brukere vil få pm/reaksjoner av meg i løpet av kvelden eller i morgen.

Endret av Jarmo
Skrevet

Såå... Hva med denne elleveren mot Chelsea? :)

van der Sar

Neville - Rio - Vidic - Evra (endelig)

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Berbatov

Veldig i tvil om hvem som skal spille av Anderson og Scholes, men siden førstnevnte har hatt flere dårlige kamper i det siste (egentlig hele sesongen), mens Scholes bare har spilt èn dårlig kamp, valgte jeg ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...