banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! Eksempler?
Manx Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fikk melding av min bestefar, og han hadde telt alle pasningene til Rafael i 2.omg. Han hadde slått 17 pasninger, gjett hvor mange som var mislykket? Hvis han hadde telt passningene til de andre så hadde ikke det vært så veldig mye bedre. Jeg tror Carrick var første mannen som traff med to passninger etter hverandre (ikke langt fra sannheten...) Derby vant fullt fortjent.
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 - Det positive med denne kampen er at vi bare tapte 1-0. Det er et fantastisk resultat for oss når du ser hvordan vi presterte, sier Ferguson ifølge Sportinglife.
Geir M Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 - Det positive med denne kampen er at vi bare tapte 1-0. Det er et fantastisk resultat for oss når du ser hvordan vi presterte, sier Ferguson ifølge Sportinglife. Sant nok
Superparanoid Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Når jeg leste overskriften "Endelig tapte United" på vgnett, så tenkte jeg YES! Har United spilt en hengekamp og tapt nå! Så var det bare en uviktig kamp i ligacupen, hvor det att på til blir en returkamp... Altså et tap som ikke betyr en millimeter.
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Super: Godt oppsummert! Det måtte en annen lags supporter til for å peke ut det opplagte Kampen i går... Ikke en dritt gikk vel? Såg halve første og halve andre... Var triste greier!
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Når jeg leste overskriften "Endelig tapte United" på vgnett, så tenkte jeg YES! Har United spilt en hengekamp og tapt nå! Så var det bare en uviktig kamp i ligacupen, hvor det att på til blir en returkamp... Altså et tap som ikke betyr en millimeter. Sånn er livet.
The Hoff Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! Eksempler? Berbatov, Giggs, Scholes, Neville osv. Generalisering er et fint dyr, men utsagnet gjelder uansett for mange som henger i denne tråden.
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Selvsagt String-Emil.... Men skal man komme med slike eksempler så bør jo brukerne som holder på slik være med også! Å si iløpet av en kamp at en spiller spiller rævv og at han må komme seg av banen har ingenting med denne saken å gjør... Det som plager er de som vil selge en spiller etter en til to kamper! Skal se med Tosic nå! Skal nok ikke ha mange dårlige kamper før noen her inne vil selge han for en lollipop! Men det gjelder da virkelig kun en og annen bruker her inne! Edit: DOSIC????? Endret 8. januar 2009 av Jotun
Manx Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Skal se med Dosic nå! Skal nok ikke ha mange dårlige kamper før noen her inne vil selge han for en lollipop! Men det gjelder da virkelig kun en og annen bruker her inne! Tosic heter gutten...
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Får da håpe at Zoran "Dosic" Tosic slår igjennom Endret 8. januar 2009 av Sameboe
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Skal se med Dosic nå! Skal nok ikke ha mange dårlige kamper før noen her inne vil selge han for en lollipop! Men det gjelder da virkelig kun en og annen bruker her inne! Tosic heter gutten... hahahahaha Den var skikkelig stygg! Den er skrevet i affekt. Det får være unnskyldningen
Windows8 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Læreren min fra ifjor(fra Kroatia) Heter Zoran Dosic. Og vi har Zoran Tosic på laget.
kandinsky Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Farlig dårlig vitser.. Dosic og Goggs på laget. Dette blir knall.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545813 Uffda.
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Noen av dere som har fulgt denne Tosic noe? Har en kamerat som er fra samme land, som har fulgt med han et par år, og han var kjempeoverrasket over at han endte opp i ManU-drakta...
Windows8 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Noen av dere som har fulgt denne Tosic noe? Har en kamerat som er fra samme land, som har fulgt med han et par år, og han var kjempeoverrasket over at han endte opp i ManU-drakta... Overrasket på en positiv eller negativ måte?
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Han tror aldri Tosic kan bli en fast Premier League-spiller.
D'Amico Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Noen av dere som har fulgt denne Tosic noe? Ja, jeg ser serbisk eliteseriefotball hver eneste helg jeg... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545813Uffda. Sikkert noen scousere som har fiklet med bremsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå