tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Han er så dårlig at jeg nesten blir flau over at han kan kalle seg CL og PL mester i sin første sesong for oss... Nesten? Helt fullstendig forjævlig. Ronaldo slår Rooney Endret 7. januar 2009 av tc47
Bluth Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Scholes har spilt verre til nå uansett va dere sier.. Fullt av feilpasninger og 2 dritttskudd.. Nani har vært dårlig han og ja som resten av laget..
Jotun Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Scholes har spilt verre til nå uansett va dere sier.. Fullt av feilpasninger og 2 dritttskudd..Nani har vært dårlig han og ja som resten av laget.. Forskjellen er at Scholes VET VI kan mye bedre.... Det er dessverre ikke tilfellet med han andre løken...
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Og at Scholes har ikke spilt på en stund mens Nani spilte nå nylig til helgen og fikk lov å ta straffen og alt mulig. Pluss at Scholes allerede nå spiller bedre.
Jotun Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Undervurdert? Vi stiller vel med et ganske ok lag?
Bluth Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Forskjellen er at Scholes VET VI kan mye bedre.... Det er dessverre ikke tilfellet med han andre løken... Jo, vi vet at Nani kan mye bedre på sitt beste. Men han har ikke vært god iår og visst han fortsetter sånn her resten av sesongen synes jeg vi kanskje bør begynne å tenke på salg. Men jeg har troa på gutten.. Endret 7. januar 2009 av tilhengeren
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 FY FAAN!!!! Det ække mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) OK Nani, nok er nok. Den pasningen til Tevez er så dårlig at.... Og ja, nå ligger han nede i ekte Nani stil. Vet at jeg er litt stygg nå, men faen så frustrerende. Endret 7. januar 2009 av tc47
Jotun Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 FY FAAN!!!! Det ække mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Takk Gud for at Vidic spiller idag. Trenger Rooney i andreomgang. Er det en som kan fyre opp de andre, så er det han.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Takk Gud for at Vidic spiller idag. Trenger Rooney i andreomgang. Er det en som kan fyre opp de andre, så er det han. Enig, med begge utsagn.
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Syns vi skal fokusere på den kollektive dårlige innsatsen, istedet for å ta det ut på enkeltpersoner. Vi har spilt dårlig alle mann nå..
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 FY FAAN!!!! Det ække mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? Du har kanskje ikke fått med deg hva faen resultatet er foreløpig?! oxo Derby...
Jotun Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jo hvis det var målet som var for et kvarter siden så.... Lurte bare på om det var noe annet du mente! Endret 7. januar 2009 av Jotun
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Etter å ha lest her spiller vi imponerende dårlig.
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dette er flaut. Fy faen. GÅr i skammekroken å henger meg. Det å spille med Gibson og Nani er flaut. SKandale.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Etter å ha lest her spiller vi imponerende dårlig. Faktisk verre enn Anfield (post-Carrick) så langt, og det sier sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå