Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Gutten har utrolig mye talent, greier han og SAF å få slutt på mye av det unødvendige tullet han holder på med av og til nå, så tror jeg at han i løpet av noen år er en enormt viktig spiller. Der er jeg enig, men han kommer ikke til å bli en enorm viktig spiller for United. Ajax maybe-.
spicedgold Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Han kommer til å bli en bra ving, som United kommer til å ha bruk for.
banansplitt™ Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ut i fra spilletid virker det som om han ikke imponerer særlig på trening. Rimelig sikker på at Nani er borte innen 2 sesonger.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ut i fra spilletid virker det som om han ikke imponerer særlig på trening. Rimelig sikker på at Nani er borte innen 2 sesonger. Vi er enige
spicedgold Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Han forsvinner hvis han ikke skjerper seg. Og jeg må vel nesten innrømme at jeg er skeptisk til holdningene hans
sdf123 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er Ronaldo her om 2 sesonger tror jeg ikke Nani er her, men er Ronaldo borte tror jeg Nani kommer til å bli satset mer på. Dem er like ræva på å løpe tilbake, så er ikke så ofte man kan spille med dem begge.
Raste Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ronaldo er jo veldig flink med å jobbe tilbake. Det har du vel sett? Ronaldo gjør mye defensivt arbeid.
sdf123 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg vil hvertfall ikke si at han er flink til å jobbe tilbake, det går som regel i hans eget tempo, noe som svært ofte ikke er bra nok. Men, jeg sier ikke at han skal gjøre mer defensivt arbeid, men vi kan ikke ha 2 som er dårlige bakover på banen samtidig. Ser man hvem Ronaldo som regel spiller med på kanten giggs, fletch eller park, så er det alle spillere som er mye bedre defensivt enn nani. Endret 5. januar 2009 av everlong
Jørgen Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ronaldo er jo veldig flink med å jobbe tilbake. Det har du vel sett? Ronaldo gjør mye defensivt arbeid. På tide og ta av Ronaldo brillene, kanskje? Ronaldo jobber nesten aldri hardt tilbake for å vinne ballen. Han småtusler tilbake og satser på at forsvaret fikser det for han. Super spiller, men at han jobber hardt defensivt kan du umulig mene.
Ed Hunter Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det at Ronaldo ikkje jobber so hardt bakover er vel ein del av systemet når han er på banen. Synes Nani ikkje er så galen på den biten..
Raste Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ronaldo er jo veldig flink med å jobbe tilbake. Det har du vel sett? Ronaldo gjør mye defensivt arbeid. På tide og ta av Ronaldo brillene, kanskje? Ronaldo jobber nesten aldri hardt tilbake for å vinne ballen. Han småtusler tilbake og satser på at forsvaret fikser det for han. Super spiller, men at han jobber hardt defensivt kan du umulig mene. OMFG, er du sprø? Jeg har sett han vinne baller helt nede ved cornerflagget flere ganger. Kanskje begynne med briller du om du ikke ser det?
genser Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes det ser ut som Ronaldo later som han jobber tilbake. Sørger for å løpe og være i nærheten, men ikke bli involvert.
Raste Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har sett han vært nede ved cornerflagget og vunnet baller. Selv om det ikke er så mye som en vanlig ving gjør, men det inngår sikkert ikke i taktikken heller at han skal løpe så mye.
Latias Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ronaldo pleier å jobbe tilbake. Det er bare i enkelte situasjoner at han bare løper halvveis tilbake fordi han tror forsvaret skal greie å klarere. Endret 5. januar 2009 av Latias
Liddell Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Kan jeg få lov til å spørre om dere, som mange av de mest hardbarka United-supporterne, ønsker Ronaldo dit peppern gror? Raste trenger ikke svare Kan jeg få lov til å spørre om dere, som mange av de mest hardbarka United-supporterne, ønsker Ronaldo dit peppern gror? Raste trenger ikke svare
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Så lenge han ikke viser tegn til å "ikke spille på klubben i sitt hjerte" og spiller bra, putter scoringer etc så kan han bli for min del! Men han har dessverre litt å bevise...
Latias Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Driver og ser på terminlisten nå, og der ser jeg at hvis vi kommer til LC-finalen, må hjemmekampen mot Portsmouth bli flyttet. Som om programmet ikke er tett nok fra før... Vi har 35 kamper igjen OM vi kommer til alle finaler (på 142 dager). Dvs. at vi har kamp hver fjerde dag helt frem til sesongslutt...
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Synes han beviste mangt forrige sesong jeg men ^^,
D'Amico Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Synes han beviste mangt forrige sesong jeg men ^^, Nettopp. Nytter ikke å hvile på gamle prestasjoner. Hvis vi får inn en god nok erstatter er jeg villig til å la Ronaldo gå. Endret 5. januar 2009 av D'Amico
Raste Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Nå om dere har sett det spesial intervjueet med Ron som ble tatt opp i romjula så vil dere endre oppfatning av han. Han er veldig troverdig i det han sier der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå