Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det høres sånn ut når du sier at han hadde et svært godt innhopp mot Boro...

EDIT: Svar til Jotun.

Nææh... Ikke enig med deg der klumpen! Og uansett var det ikke meningen at det skulle tolkes slik.

Meningen med det eg skreiv var som følger:

Han gjorde jo et svært godt innhopp mot MBrough, så kanskje han faktisk er på vei tilbake til sitt beste?

Alle og enhver kan med et blindt øye se at GN ikke er fullt tilbake til sitt gamle jeg... :whistle:

Vi på diskusjon er ihvertfall saklige...ihvertfall 90% av tiden, vi har våre perioder :p

Og de 10 siste prosentene vi har det bittelitt for gøy tar modsa seg godt av ;)

Skrevet
Når er egentlig Brown tilbake? Vi har jo to kamper i uka de neste ukene, så det hadde vært greit med skadefri tropp.

17 januar melder PhysioRoom. 11. for Rio.

Lurer på hvordan formen hans er når han kommer tilbake, ikke alltid man er 100% tilbake med en gang, spesielt ikke etter så lang tid. Men men, får bare håpe på det beste.

Skrevet

Det som nesten er enda merkeligere er denne uttalesen om taklingen på Vidic:

- Jeg kjenner gutten godt og det var en normal takling. Han taklet på ballen med en fot og traff den, men han ble utvist, noe som var feil, understreker Poortvliet.

Greit nok at han skal forsvare spillerne sine, men han kan umulig ha sett situasjonen godt nok.

Skrevet (endret)

En ting jeg lurer litt på...Drakten vi spilte med idag er den blå.

Hvorfor blir den solgt,seende slik ut:

mufc-49891.jpg

Når di spiller i en som ser slik ut:

1231094234795_894.jpg

Hvis du ikke ser det,så mangler drakten skriften rundt logoen.

Føles ut som om jeg har kjøpt en jallah-drakt :ermm:

Edit: Jeg har hverken sett at di spiller med dette i CL og PL,hvis noen skulle nevne det.

Endret av Corey
Skrevet

Jeg har forstått at det er en jubileums-drakt,men jeg forstod det også slik at klubben skulle bruke den i kamper,noe som altså aldri har skjedd,i verken PL eller CL.Begge draktene (CL og PL) er identiske,bortsett fra erm-patchene.

Hva er egentlig poenget med å fjerne skriften rundt emblemet,på drakten til spillerne??

Det er vel en fin gest uansett å ha på drakten?

Grunnen til at jeg føler det er en jallah drakt,er pga di aldri har spilt i den.Jeg er mest interessert i drakter di har spilt i...Feks,skal jeg kjøpe en hvit bortedrakt med Scholes bak,må jeg vite at han faktisk har spilt i denne drakten,hvis ikke har drakten en historisk sett,mindre verdi(Jeg er sikkert usannsylig prippen,but thats the way it is :p ).

Skrevet

Kanskje spillerene ble plaget av skriften rundt logoen? Eller kanskje de sparer den til finalen? Jeg vet egentlig ikke, men for min del virker den bare enda mer eksklusiv :)

Skrevet
Kanskje spillerene ble plaget av skriften rundt logoen?

Hehe...Det hadde jo vært litt humor..Selv om du ikke føler skriften på kroppen når du spiller :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...