Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Berba med 4 mål takk! Las om den Tevez saken, står at han krever å bli plassert på samme lønnstrinn som Ronaldo, Rooney og Rio (ca. 120 000 pund pr. veke). Noko styret ikkje er så gira på... Men men, gutten vil bli, og det er tid før kontrakten går ut.
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Stilig avatar, Jotun. Takk! Den er bare midlertidig før 23 januar.... Fra da av kan den kanskje bli litt mer permanent... Hvem vet? Endret 3. januar 2009 av Jotun
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Om det stemmer er det ikke akkurat et smart trekk av Tevez. Han er ikke god nok, og vet at United må punge ut med enormt mye penger for å få han.
MSL Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Tviler litt på at Tevez kommer til å bli:/ Kul avatar ja Jotun:)
spicedgold Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg tror absolutt at Tevez blir. Ferguson sier jo at han har lyst til å beholde ham, og Tevez har lyst til å bli, så han blir nok på Old Trafford
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Får vi låne Tevez mer eller må vi kjøpe han?
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Er vel kjøp som er avtalen, har ikkje lest nokon plass at det er aktuellt å låne han på ny. Lønn og sånt rekner eg med at det er agenten hans som pusher på, tviler på at det er det Tevez tenker mest på..
Ol'H Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Vi har vel ikke lov å låne han igjen, siden vi da bryter med det som er avtalt med FA om at tredjehånds eierskap skal fjernes ellerno.
SpencerReid Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Snakker du om? :!: http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive...y03e_14289a.jpg That's what I'm talkin' about Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt Endret 4. januar 2009 av ttt
Limbeck Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Denne Tevez saken er veldig komplisert. Her har vi en jævla god spiller som vil spille for klubben, men som er altfor lik en annen spiller vi har. Spiller han og Rooney på topp så får vi et veldig defangsivt spisspar der ingen er gode oppspillspungt.
The Hoff Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Allikevel så har jo Tevez endel ferdigheter som Rooney mangler. Særlig når det gjelder teknikk, posisjonering og avslutningsegenskaper. Jeg er litt sånn at en med gode diskusjonsegenskaper lett kan overtale meg om at Tevez er bedre enn Rooney.
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Latterlig... Kan vi selge Anderson og da, og Carrick..
The Hoff Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Selge Rooney og beholde Tevez da? Nei, vi kan beholde begge. Det er mer enn nok kamper til å rullere tre spisser. Jeg mener at vi fort kan skyte oss litt i foten ved å selge Tevez, husk så mange ganger han reddet oss i fjor. Han gir aldri opp, og hever seg i storkampene. Det som derimot bekymrer meg litt er at det ikke virker som han funker med Berbatov, men jeg føler det er mer Berbatov som bør funke med Tevez enn omvendt.
Alastor Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Problemet ligger i at tevez er eid av et selskap. Og at agenten/selskapet er en gjeng idioter.
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Beholder vi dem så koster det veldig mye penger. Såklart hadde det vert den beste løsningen spillemessig, men har vi penger til det?
The Hoff Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Beholder vi dem så koster det veldig mye penger. Såklart hadde det vert den beste løsningen spillemessig, men har vi penger til det? Det aner jeg ikke, men vi burde forsåvidt det. Over til noe annet, hvorfor scorer vi omtrent ikke mål lenger, og hvilke spillere er det som har "mest" skyld i vår relativt svake sesong?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Motstanderens keeper? 1-0 kamper er ikke akkurat ukjent for United da. Har vel en 1-0 periode hvert år omtrent?
Smågal Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, den har vel blitt posted en del ganger nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå