Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Den sorte teksten var dårlig redigert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kun positiv etter kampen igår. Ronaldo viser tegn til bedring, han har faktisk fått fart på beina. Berba bruker fortsatt for lang tid med ball, men pasningene er i Veron klasse. Fletcher og Carrick kan ikke spille ilag i slike kamper, er null kreativitet da. Forsvaret er stort sett bunnsolid selv når det er litt svekket. Den største svakheten vi har er venstresiden med Park og O'shea, Park er rett og slett for vilkårlig og har ingen ro i spillet sitt. Å O'shea har ingenting å bidra med offensivt.

Men vi skaper ting, så er positiv foran kampen mot Chelsea. Som vi MÅ vinne.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei, men får at jeg skal se humoren så burdet det vært gjort litt bedre.

Skrevet (endret)
Det svir så intenst inni meg når jeg sier dette: Jeg håper Man Utd vinner PL. Og ta det på Old Trafford 14 mars, det hadde vært strålende.

Takk.

Hyggelig det, men hvorfor ?

<EDIT: Det eneste logiske er jo at han er Gooner ettersom Chelsea ikke er heeelt ute av det ennå.

Chelsea ikke helt ute av det? 3 poeng bak Liverpool og to bak oss OM vi vinner hengekampene?

Endret av Limberbatov
Skrevet
Det svir så intenst inni meg når jeg sier dette: Jeg håper Man Utd vinner PL. Og ta det på Old Trafford 14 mars, det hadde vært strålende.

Takk.

<EDIT: Det eneste logiske er jo at han er Gooner ettersom Chelsea ikke er heeelt ute av det ennå.

Chelsea ikke helt ute av det? 3 poeng bak Liverpool og to bak oss OM vi vinner hengekampene?

Håper ikke du seriøst mener at Liverpool er bedre en Chelsea...

Ny kant og Chelsea er på toppen igjen. Liverpool sukseen varer ikke lenge skal du se. 5-1 Newcastle og Liverpool er verdens beste. Husk at vi også gruste Newcastle to ganger, en gang 5-1 og en annen gang 4-5 ett eller annet.

Skrevet

Takk.

Håper ikke du seriøst mener at Liverpool er bedre en Chelsea...

Ny kant og Chelsea er på toppen igjen. Liverpool sukseen varer ikke lenge skal du se. 5-1 Newcastle og Liverpool er verdens beste. Husk at vi også gruste Newcastle to ganger, en gang 5-1 og en annen gang 4-5 ett eller annet.

Chelsea har veldig gode enkeltspillere. Mange stjerner. Men jeg syns de er veldig dårlige å få så mye ut av dette. Syns de (min mening) spiller ganske rotete, veldig tilfeldig pasningsspill.

Med objektive øyne: Liverpool > Chelsea for øyeblikket.

Skrevet

OMartin; Det jeg mener. De spiller ganske rotete fordi de ikke har noen gode kantspillere. De spiller altfor sentralt. Deco er kant på laget, det sier det meste. Også har de Malouda som ikke har vist Lyon takter. Tenk deg; Mikel, Ballack, Deco, Lampard ++ i samme formasjon.

Får de en ny kant, noe ala Robinho overgår Chelsea Pool anyday.

Skrevet
OMartin; Det jeg mener. De spiller ganske rotete fordi de ikke har noen gode kantspillere. De spiller altfor sentralt. Deco er kant på laget, det sier det meste. Også har de Malouda som ikke har vist Lyon takter. Tenk deg; Mikel, Ballack, Deco, Lampard ++ i samme formasjon.

Får de en ny kant, noe ala Robinho overgår Chelsea Pool anyday.

Kanskje også United. Har ikke tenkt på det?

Skrevet

Klarer ikke å ha noe til felles med en Liverpool supporter jeg, så foretrekker å hate Chelsea sammens med gutta i denne tråden og ignorere deres forsøk på å leke med the big boys. I sandkassa er det bare plass til tre og det er oss, Chelsea og Arsenal. Selv om sistnevnte er syk for tida, blir det rett inn i "hats-varmen" når de kommer tilbake. Dere kan få leke med Aston Villa ved huskestativet.

Man er ikke topplag før man har vunnet PL.

Skrevet
Klarer ikke å ha noe til felles med en Liverpool supporter jeg, så foretrekker å hate Chelsea sammens med gutta i denne tråden og ignorere deres forsøk på å leke med the big boys. I sandkassa er det bare plass til tre og det er oss, Chelsea og Arsenal. Selv om sistnevnte er syk for tida, blir det rett inn i "hats-varmen" når de kommer tilbake. Dere kan få leke med Aston Villa ved huskestativet.

"Vi har vunnet PL 18 ganger før!!!!!1!!!11!!!!"

Skrevet (endret)

Haha, hvis du kanskje så herme tegnene mente jeg at en eller annen Pool supporter ville svart det.

"Vi har vunnet PL 18 ganger før!!!!!1!!!11!!!!"

Er ikke dritafull, men skal bli det klokken 22:00 og uttover idag! ;)

Er du dritafull?

Skulle ihvertfall tro det. Har ikke vært mye seriøsitet i innleggene hans i dag.

Snakker du om. Påstår ditten og datten om at Liverpool spiller bedre fotball uten argumenter.

Endret av Rexbatov
Skrevet

Jaja, dette prøvde du/dere på i fjor også:

"Dere er ikke lenger en av de fire store"

"Nå har Liverpool nådd bunnen"

Du må nesten forklare reglene dine for hvem som får være i sandkassen.

Jeg skjønner at du syntes det er gøy å provosere, men jeg har jeg vanskelig å ta deg seriøst.

Til din opplysning har vi vunnet PL.

Skrevet (endret)
Er du dritafull?

Skulle ihvertfall tro det. Har ikke vært mye seriøsitet i innleggene hans i dag.

Snakker du om. Påstår ditten og datten om at Liverpool spiller bedre fotball uten argumenter.

Dette må du forklare. Jeg har har påstått at Liverpool spiller bedre (enn hvem?) uten arguementer?

Jaja, dette prøvde du/dere på i fjor også:

"Dere er ikke lenger en av de fire store"

"Nå har Liverpool nådd bunnen"

Du må nesten forklare reglene dine for hvem som får være i sandkassen.

Jeg skjønner at du syntes det er gøy å provosere, men jeg har jeg vanskelig å ta deg seriøst.

Til din opplysning har vi vunnet PL.

Vi har vunnet ligaen før den het PL.

Endret av Alastor
Fjernet provosering
Skrevet (endret)

Rex: Vi har ikke vunnet PL 18 ganger. Vi har 17 ligagull, Liverpool har 18. PL ble stiftet i 1992, lykke til med å finne noen som har klart å vinne den 18 ganger da.

bruno99: nei, dere har ikke vunnet PL. Men vi kan ta siden tjaa. 2000 - siden den gang har Chelsea, Arsenal og United vunnet ligaen.

Mine regler: Man må bevise at man er verdig å bli kalt et topplag i verdens største liga. Selv Blackburn har vunnet PL, mens Liverpool aldri har vært spesiellt nærme. Huddersfield har også vunnet den engelske første divisjonen forresten, ser ikke at deres fans hyler om hvor enorme de er idag av den grunn.

Endret av The Game

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...