Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

For all del, ikke flere keepere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PIG er crap. Sats på Foster. Så hva han gjorde i Watford. Debuterte blant annet på landslaget, før han ble satt ut på sidelinjen i et år med skade. Han kommer til å bli mye bedre enn PIG.

Skrevet
Alt er tragisk når det gjelder ditt innlegg også Luckynr7. Navnet sier jo sitt.

Forsvarer ikke filming og har aldri gjort det. Og jeg vet hva dere snakker om, jeg elsker Gerrard, men han han være litt dust noen ganger. Vi tar eksempel i Blackburn kampen i fjor da han filmer for å få straffe og har gått ut i media et par uker før og sagt at han er i mot det. Dog det er ikke spesielt ofte jeg ser noen fra Liverpool filme, faktisk ikke så ofte på United heller utenom Ronaldo. Men over til poenget - jeg skammer meg når noen på mitt lag filmer og vil alltid gjøre det. Så bare ikke våg og si at jeg forsvarer det! For det har jeg aldri gjort.

Du gjør det jo i dette inlegget. Eller du velger å ikke se det

Skrevet
PIG er crap. Sats på Foster. Så hva han gjorde i Watford. Debuterte blant annet på landslaget, før han ble satt ut på sidelinjen i et år med skade. Han kommer til å bli mye bedre enn PIG.

Helt enig, PIG er crap. Usikker og svak i stort sett alle elementer av spillet. Foster er best i min bok.

Skrevet

Helt enig, PIG er crap. Usikker og svak i stort sett alle elementer av spillet. Foster er best i min bok.

Jeg har vanskelig med å finne noen som er bedre på strek. Synes han har vert flink nesten hver gang han har kommet inn. Han mangler litt i feltet men det kan fort komme om han får stå som førstevalg i noen sesonger.

Skrevet (endret)
Du gjør det jo i dette inlegget. Eller du velger å ikke se det

Nå følger jeg deg ikke helt.

Edit: Ja det er Polish International Keeper. Altså han du tror det er :)

Endret av Jefecito
Skrevet

Jeg har vanskelig med å finne noen som er bedre på strek. Synes han har vert flink nesten hver gang han har kommet inn. Han mangler litt i feltet men det kan fort komme om han får stå som førstevalg i noen sesonger.

Han har vært feilplassert på alle målene han har sluppet inn som jeg hittil har sett, han sliter i felt, han mangler forståelsen når han skal bli stående, han er relativt dårlig på 1 mot 1, i tillegg har han en begrenset rekkevidde.

Skrevet (endret)

Han har ikke sluppet inn så mye da. Var det han som sto mot Chelsea? Han var ikke feilplasert da. Kan egentlig ikke huske så mange feilplaseringer. Dårlig rekkevidde har jeg ingen forståelse av. Jeg skal være enig med at han kan bli bedre i feltet. Men jeg er stort sett imponert

Hvem som er bedre og som vill komme da?

Endret av Limberbatov
Skrevet

det er sjølvsagt ting som kan forbedrast på i PIG, som 1mot1 og feltarbeid. Men i rekkevidde syns eg han gjer det ok, og på strek er han ein tiger.

God jul alle jævler. Nu er det middag :)

Skrevet

PIG ødela for oss i FA-cup kampen mot Portsmouth i våres. VDS ble byttet ut til pause, og så fikk PIG rødt kort/Pompey straffe. Rio måtte stå i mål, og vi tapte kampen...

Skrevet

Får vel ønske alle dere Manchester United fans en god jul også da.

God jul!

Må det nye året bringe en bra og spennende kamp om ligatittelen.

Skrevet
PIG ødela for oss i FA-cup kampen mot Portsmouth i våres. VDS ble byttet ut til pause, og så fikk PIG rødt kort/Pompey straffe. Rio måtte stå i mål, og vi tapte kampen...

Tuller du nå? Det var da ikke PIG sin feil at all, heller Rooney/Andy / Forsvarets feil. PIG gjorde så godt han kunne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...