Raste Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Rafael er en spiller for fremtiden, han har mye av det tekniske og det som trengs for å bli god i fotball. Han har en god fart, god teknisk og han er ikke redd for å gå i dueller. Rafael sliter litt med defensive delen og mangler litt fotballforståelse enda. Men herregud, han er 18 år og han har jo minst 2-3 år til å lære på. Fyren er jo genial god, det som skremmer meg mest er at Fabio ifølge SAF skal være det største talentet.
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvis han er enda bedre enn Rafael har vi to jævla gode spillere her!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Gomes var bedre enn VDS, men han fikk mye mer å gjøre også da.
The Hoff Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Gomes var bedre enn VDS, men han fikk mye mer å gjøre også da. Igrunn ikke så mye, Tottenham hadde de beste mulighetene. Det nærmeste vi var var det pløsefrisparket til Giggs.
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Raste, hvor sa SAF at Fabio er største talentet? Link?
Mr.SS Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Har nesten lyst på en trøye med Rafael snart
Sameboe Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det blir enten Rafael eller Anderson på meg når jeg skaffer meg drakt
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Er det bare meg, eller har PL blitt mye svakere i år? Har en kompis som har påpekt det for meg i hele år og jeg begynner å bli enig. Topplaga Chelsea og United har tapt seg, Arsenal likeså. Føler egentlig at Liverpool og A. Villa er gode indikasjoner på at PL er noe svakere i år.
Raste Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Raste, hvor sa SAF at Fabio er største talentet? Link? Sto på United.no en gang for en stund siden. Orker ikke å finne link
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Etter å ha sovet og tenkt litt har jeg tenkt til å gi Berbatov tre måneder til å bevise at han er rett mann for klubben. Ellers kommer du til å kaste han ut, eller?
Limbeck Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Er det bare meg, eller har PL blitt mye svakere i år? Har en kompis som har påpekt det for meg i hele år og jeg begynner å bli enig. Topplaga Chelsea og United har tapt seg, Arsenal likeså. Føler egentlig at Liverpool og A. Villa er gode indikasjoner på at PL er noe svakere i år. Alle untatt Arsenal ble gruppevinnere i CL da
Kjartan1234 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Tror heller at resten av laga i premier league blitt mye bedre og at ligaen bli jevnere, virker slik jaffal.
Superparanoid Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Alle untatt Arsenal ble gruppevinnere i CL da Chelsea ble vel også nr 2?
Alastor Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det er mye mer penger i ligaen nå enn før. For alle lag - dette betyr at de skaffer seg bedre spillere osv. I tillegg har nyopprykkede lag vist seg å være ekstremt gode på å løpe løpe og løpe. Så jeg er enig i at ligaen har blitt bedre ja. Heller enn at vi har blitt dårligere. Uansett - Uniteds halvår har alltid vært vårsesongen!
Latias Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Fikk ikke sett andre omgang i går. Så høydepunktene, og så at Ronaldo fikk avblåst et mål pga. hands. Var det egentlig hands? Er så irriterende når de andre topplagene mister poeng, så greier vi ikke å ta inn på dem...
Alastor Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ja, det var hands. Tar ned ballen på kneet, og så i armen som er strukket ut til siden. Armen står stille, men det er fortsatt hands.
Latias Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Okay, da så. Og jeg tror FA gir Ronaldo noen kampers karantene for å ha sparket en Spurs-spiller.
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jeg er ueing. De engelske lagene var langt mer overlegne i Europa i forrige sesong. Både i Uefa cupen og i CL. At ligaen har blitt jevnere skyldes ikke at ligaen har blitt bedre imo. Men untak av Robinho har vi ikke opplevd noen store endringer i staller, annet en at mange lag har mistet sine stjerner. Pompey solgte Muntari, Spurs Berba osv. Spesiellt Chelsea og United virker ikke i nærheten av like uovervinnelige som i fjor. Endret 14. desember 2008 av The Game
Alastor Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Okay, da så. Og jeg tror FA gir Ronaldo noen kampers karantene for å ha sparket en Spurs-spiller. Vel, han fortjener det faenmeg. Nå har det vært flere episoder i flere kamper, han må få lagt det av seg. Endret 14. desember 2008 av Alastor
Latias Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Vi har en kamp på torsdag i Klubb-VM, og så en evt. finale på søndag. Liker ikke dette, fordi det er en hektisk juleperiode når vi er tilbake. Sikkert mange spillere som sliter med jetlag når vi skal spille mot Stoke den 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå