Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Alt i alt. Resultet var ikke så ille.

 

Ligger 8poeng bak Pool og Chelsea hvis dem vinner sine kamper. (let's hope not)

Vi skal møte disse hjemme neste år, bankers 3poeng.

 

De skal møte hverandre, så kanskje de kan surre det til litt for seg selv.

Liverpool detter jo av lasset etter nyttår uansett, møter vel et par middelsmådig lag og spiller en del uavgjort.

 

Så får vi håpe Chelsea mister litt poeng her og der. Kan bli en spennende innspurt. Men Chelsea er favoritt i dag.

Vi ligger egentlig "bare" 5 poeng bak, fordi det er blitt spilt like manger kamper som pool og chelsea nå; 11.

 

Godt er det hvert fall at alle de 3 viktigste kampene på bortebane er spilt, men dessverre med bare 1 poeng ut av de(mot Chelsea).

 

Ferguson er smart, dette ordner han lett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja. Kan vel trygt si det slik at jeg ikke orket å stikke rett hjem etter puben idag, så jeg stakk på kino og tok noen utepils etter det for å prøve å roe nervene. Jeg er bare nedbrutt. Vi har et mye bedre lag på papiret og ender med å take NOK EN TOPPKAMP. Så helvetes frustrerende, minner meg om 4-5 sesonger siden det her.

 

Vi vinner ikke ligagull når vi ikke slår topplagene.

 

Jeg krever faktisk at United går ubeseiret gjennom ligaen fra nå, såpass ærlig skal jeg være. De har alle topplagene på hjemmebane i andre halvdel. Det er målet nå, for skal vi ha en sjans til å vinne ligaen så bør det være et realistisk mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...